To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - spadki mocy - diagnostyka

marcinsobczak - 01-07-2017, 10:25
Temat postu: spadki mocy - diagnostyka


witam,

jakiś czas temu byłem u magików z ASO we Wrocławiu na diagnostyce bo auto wchodziło w tryb awaryjny na wysokich obrotach i dostałem taki wydruk - przedstawiam jego zdjęcie w linku. podobno turbina nadaje się do regeneracji. czy ktoś mógłby ewentualnie mi to potwierdzić na tej podstawie i podpowiedzieć co ewentualnie sam mógłbym posprawdzać żeby się upewnić co do tej usterki. dodam, że podczas jazdy i dodawania gazu ok 2k obrotów( czyli wtedy kiedy załącza się turbo) i wyżej od strony turbiny dochodzi dziwny dźwięk tak jakby delikatnego tarcia :) przy gwałtownym gazowaniu dymi na czarno z rury. z góry dziękuję za wszelkie porady i wskazówki. pozdrawiam

[ Dodano: 01-07-2017, 10:26 ]
https://drive.google.com/open?id=0BwecvdKW0r6VRmRYMGJ0Vk9sRDA

kenwa95 - 01-07-2017, 11:11

Witam. Też miałem podobny problem i po diagnostyce w ASO Łódź dostałem ten sam wydruk "wykryto DTC", że turbo się przeładowuję i powiedzieli mi, że turbo jest do regeneracji. Zapłaciłem 3000 zł za regeneracje turbo, wymiane wszystkich olei. Ale problem nie ustał, bo turbo nadal się przeładowuję.
kajos - 01-07-2017, 12:25

jak turbosprezarka przeladowuje to wina jest czujnikow
przyczyna moze byc tak ze dziurawy wezyk lub wogole jego poluzowanie (to przez podcisnienie dzialaja regulatory)

sprezarke to sie regeneruje jak ma luz na osi ,przepuszcza olej lub lopatki sa pokrzywione lub pourywane

przeciez po to jest turbina zeby ladowala powietrze a wiec jak laduje to po co regenerowac :shock:

a regulacja to juz inna para kaloszy :P

feecle - 02-07-2017, 20:16

Możliwe, że warsztat naciągnął cię na koszty. Przeładowanie może wynikać z niesprawnego sterowania zaworu waste-gate, czujników ciśnienia albo zaworu upustowego (DV).


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group