Pajero II - Przegniły bak
Gregor_Wroc - 05-07-2017, 01:02 Temat postu: Przegniły bak Witajcie.
Ostatnio przebiłem bak. Mała dziurka, żaden problem, na razie tymczasowo załatana. Ale przyjrzałem się zbiornikowi dokładniej, okazało się że jest w stanie agonalnym, cieknie przez zgrzew, ma już dziury pod zgrzewem (również tymczasowo zakitowałem) na śrubach do pływaka przeżarło gwinty. Słowem - nie ma już czego ratować...
Czeka mnie więc wymiana, ale widzę, że z używkami jest straszna bida. Za nowy trzeba dać ponad 2 tysie, zastanawiam się jeszcze nad wyspawaniem nowego zbiornika - chodzi o to, żeby nie wystawał tak do dołu, oczywiście kosztem pojemności...
Ktoś coś?
Zbiornik ma być do wersji krótkiej pajero II
[ Dodano: 07-07-2017, 10:09 ]
Podbijam post. Potrzebuję info - czy ktoś może mieć zbiornik w w miare dobrym stanie na sprzedaż, lub kontakt do firmy która zbiorniki regeneruje lub dorabia. Najlepiej Wrocław/okolice. Ewentualnie czy nie można wpasować zbiornika od innego auta (o Galloperze wiem, też brak używanych)
majner - 07-07-2017, 21:55
Benzyna czy diesel
w benzynę 3.5 plus podtlenek butanu widziałem zbiornik od Tico dzięki temu nie wiesza się
PiotrC - 08-07-2017, 08:19
Ja swego czasu wsadziłem nowy z Fiata Punto. Do dziś hula. Jedynie mniejsza pojemność. Ok. 38 l.
[ Dodano: 08-07-2017, 08:20 ]
Pajero, krótki, 2.5 TDI
Gregor_Wroc - 11-07-2017, 13:51
O widzisz. I to już jest jakiś pomysł na życie Punto w ssaku też ma pompke? Co z czujnikami?
Ja tymczasowo zbiornik zdjąłem, ile mogłem poczyściłem, dziury połatałem dwuskładnikowym kitem samochodowym, na dziurawej części baku nakleiłem łatę z zywicy z włóknem szklanym. Calosc pomalowalem. Mam nadzieję że kupiłem sobie choć trochę czasu na przygotowanie się do tematu wymiany zbiornika... Czas pokaże
PiotrC - 17-07-2017, 22:01
Nie robiłem tego osobiście. Z tego co wiem to wszystko z baku Pajero zostało zamontowane w baku Punto. Pływak został podgięty. Wskaźniki pokazują stan paliwa i rezerwę w miarę dokładnie. Było to dobrych kilka lat temu i jest wszystko ok. Pozdrawiam
jawaldek - 12-08-2017, 22:43
Sprawdzone działa w 100% Pęknięcie 4cm zaklejone ---->>>> Kit do naprawy zbiorników paliwa i chłodnic K2
Szadi - 12-08-2017, 23:03
jawaldek napisał/a: | Sprawdzone działa w 100% Pęknięcie 4cm zaklejone ---->>>> Kit do naprawy zbiorników paliwa i chłodnic K2 |
Ten Produkt raz juz mi pomogl wiec warto go miec w aucie gdzies w schowku .
W mitsu Outlander II okazalo sie ze .. mam wyciek na dole chlodnicy i trzeba bylo dzialac. latalem tym chlodnice od spodu bo korek spustowy puszczal i niedalo sie go wyjac.. wymienic ale swoje zrobilo i mam spokój zadnych wycieków.fakt musialo chwile to trwac by stwardnialo ale warto
jawaldek - 13-08-2017, 00:04
Cytat: | Ten Produkt raz juz mi pomogl wiec warto go miec w aucie gdzies w schowku | Jasne że tak i mam i nie tylko staruszkowie powinny mieć na wyposażeniu młodzikom też może ( oby nie ) przydać się
Gregor_Wroc - 05-10-2017, 12:43
Witam ponownie. Potwierdzam, że kit 2 składnikowy (paliwoodporny) sprawdza się bardzo dobrze. Ale mój zbiornik przegnił na zgrzewie, praktycznie dookoła, więc wymieniłem go - na razie jeżdżę na zbiorniku od UNO. Co dziwne, zbiornik nie ma odpowietrzenia od góry, więc rurkę odpowietrzającą podłączyłem do przewodu odpowietrzającego przy tankowaniu (wstawiłem trójnik).
Co do ceny zbiornika w serwisie... Uwaga: 7500PLN (nie, nie pomyliłem zer...! ) Zbiornik do UNO kupiłem z osprzętem za 40zł... Podejrzewam że resztki paliwa były tyle warte
|
|
|