Pajero III - [3.5V6] Wypadanie zaplonow
jiiin - 17-07-2017, 09:09 Temat postu: [3.5V6] Wypadanie zaplonow Dzien dobry!
Wie ktos moze ktory to jest cylinder nr 2 wedlug ECU w tym silniku (6G74)?
Czy jest to ten pod wlewem oleju?
Podaje tylko ten blad, ale to co sie dzieje z silnikiem podczas jazdy, to cala historia...
Check engine - wiadomo, Transmission error - wiadomo, szarpanie pod obciazeniem, wibracje, brak mocy w dolnym zakresie obrotow, masakryczne zuzycie paliwa, az widac jak sie wskazowka obniza, itd.
Wyczyszczony dolot, przepustnica, swiece nowe, olej nowy, zaslepiony EGR, kompresja zmierzona 13-15, cewki pozamieniane - dalej to samo "302" i komedie podczas jazdy.
A z ciekawostek mozna zauwazyc, ze nie jest tak zle poki sie silnik nie rozgrzeje.
Dzieki z gory za wszelka pomoc, pozdrawiam!
Luke Enduro - 17-07-2017, 10:47
To może jeszcze sprawdź mikrofiltr na przewodzie doprowadzającym paliwo do pompy wysokiego napięcia.
jiiin - 17-07-2017, 10:53
Luke Enduro napisał/a: | To może jeszcze sprawdź mikrofiltr na przewodzie doprowadzającym paliwo do pompy wysokiego napięcia. |
A jest to pewnie w samej pompie, wiec zdejmowanie kolektora jeszcze raz?
[ Dodano: 18-07-2017, 08:57 ]
To jest numeracja cylindrow jakby ktos szukal. Strzalka wskazuje przod auta. Kolejnosc zaplonow 1-2-3-4-5-6
Przyczyna bledu i szrpania silnika jaest ogolnie rzecz ujmujac uklad paliwowy, a dokladnie przeciekajace wtryskiwacze, mojego sie chyba nie da uratowac, bo nie mozna wyjac jednego z wtryskiwaczy z glowicy (zapieczony albo zamontowany w brudny otwor). A wiecej do poczytania na temat paliwa w GDI jest tutaj:
http://bvy.su/articles/d4...vigatelyakh-gdi
Google translate pomoze tym, ktorzy nie mieli rosyjskiego w szkole. Ogolnie ciekawa lektura - polecam.
[ Dodano: 31-07-2017, 10:50 ]
Pogrzeb odbyl sie w sobote. Niestety zawory cylindra 3 i 5.
|
|
|