To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - 2.5 V6 automat szarpie i mryga N przy nagrzewaniu silnika

mardok1980 - 21-07-2017, 21:11
Temat postu: 2.5 V6 automat szarpie i mryga N przy nagrzewaniu silnika
witam własnie zakupiłem Gala w automacie i mam z nim problem taki ze skrzynia chodzi ok przy zimnym silniku a podczas nagrzewania jak łapie temperature to zaczyna mrygac N i przy zmianie biegu mocno szarpie i tak samo przy kazdej zmianie trybu a w momencie kiedy silnik ma juz odpowiednia temp. wystarczy go wyłączyc i ponownie zapalic i juz skrzynia chodzi prawidłowo dodam tez ze kiedy zaczyna mrygac N silnik robi sie mułowaty -porównac to mozna do jazdy ze slizgającym sie sprzegłem i niemam pojecia czy to skrzynia jest uszkodzona czy moze problem z elektryką czy jakims przekaznikiem?? miał ktos podobny problem? Prosze o pomoc,bede bardzo wdzieczny.Rok 97 i skrzynia bez tip tronica
komarsnk - 22-07-2017, 07:06

Na początek wypadałoby sprawdzić stan płynu w skrzyni
mardok1980 - 22-07-2017, 09:11

olej sprawdzałem to na rozgrzanym silniku po dolaniu litra oleju to ledwo na bagnecie było widac stan natomiast jak na zimnym sprawdzałem po tym dolaniu to pokazywało ponad stan a na bagnecie jest oznaczenie cold i hot czyli czyli o co tam chodzi?
Hugo - 22-07-2017, 11:43

mardok1980, olej w skrzyni sprawdza się tylko i wyłącznie na rozgrzanej skrzyni biegów (min. 20 km jazdy), wybierak w pozycji N. Poziom na bagnecie powinien wtedy wskazywać HOT lub kilka mm powyżej. Bagnet jest trochę niedokładny i nieczytelny, więc pomiar wykonujemy kilkakrotnie. Warto czarnym mazakiem pomalować dolna część bagnetu, będzie lepiej widać poziom oleju.
mardok1980 - 22-07-2017, 14:32

Hugo napisał/a:
mardok1980, olej w skrzyni sprawdza się tylko i wyłącznie na rozgrzanej skrzyni biegów (min. 20 km jazdy), wybierak w pozycji N. Poziom na bagnecie powinien wtedy wskazywać HOT lub kilka mm powyżej. Bagnet jest trochę niedokładny i nieczytelny, więc pomiar wykonujemy kilkakrotnie. Warto czarnym mazakiem pomalować dolna część bagnetu, będzie lepiej widać poziom oleju.
ale to sprawdzac na włączonym czy wyłączonym silniku? teraz jak sprawdzałem to wogóle sie odczytac tam nie da bo bagnet juz od połowy swojej długosci jest w oleju,no chyba ze by było tyle go za duzo?
robertdg - 22-07-2017, 21:16

Dziesiątki razy było pisane jak sprawdza sie poziom oleju w automatycznej skrzyni, silnik odpalony, skrzynia rozgrzana do temp. roboczej, postój na płaskiej wypoziomowanej powierzchni, zaciagniety reczny, przejsc przez wszystkie pozycjie, P, R, N, D, etc., sprawdzic poziom - ma sie zawierac w skali HOT


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group