[97-04]Galant EAxA/W - 2.5 V6 automat szarpie i mryga N przy nagrzewaniu silnika
mardok1980 - 21-07-2017, 21:11 Temat postu: 2.5 V6 automat szarpie i mryga N przy nagrzewaniu silnika witam własnie zakupiłem Gala w automacie i mam z nim problem taki ze skrzynia chodzi ok przy zimnym silniku a podczas nagrzewania jak łapie temperature to zaczyna mrygac N i przy zmianie biegu mocno szarpie i tak samo przy kazdej zmianie trybu a w momencie kiedy silnik ma juz odpowiednia temp. wystarczy go wyłączyc i ponownie zapalic i juz skrzynia chodzi prawidłowo dodam tez ze kiedy zaczyna mrygac N silnik robi sie mułowaty -porównac to mozna do jazdy ze slizgającym sie sprzegłem i niemam pojecia czy to skrzynia jest uszkodzona czy moze problem z elektryką czy jakims przekaznikiem?? miał ktos podobny problem? Prosze o pomoc,bede bardzo wdzieczny.Rok 97 i skrzynia bez tip tronica
komarsnk - 22-07-2017, 07:06
Na początek wypadałoby sprawdzić stan płynu w skrzyni
mardok1980 - 22-07-2017, 09:11
olej sprawdzałem to na rozgrzanym silniku po dolaniu litra oleju to ledwo na bagnecie było widac stan natomiast jak na zimnym sprawdzałem po tym dolaniu to pokazywało ponad stan a na bagnecie jest oznaczenie cold i hot czyli czyli o co tam chodzi?
Hugo - 22-07-2017, 11:43
mardok1980, olej w skrzyni sprawdza się tylko i wyłącznie na rozgrzanej skrzyni biegów (min. 20 km jazdy), wybierak w pozycji N. Poziom na bagnecie powinien wtedy wskazywać HOT lub kilka mm powyżej. Bagnet jest trochę niedokładny i nieczytelny, więc pomiar wykonujemy kilkakrotnie. Warto czarnym mazakiem pomalować dolna część bagnetu, będzie lepiej widać poziom oleju.
mardok1980 - 22-07-2017, 14:32
Hugo napisał/a: | mardok1980, olej w skrzyni sprawdza się tylko i wyłącznie na rozgrzanej skrzyni biegów (min. 20 km jazdy), wybierak w pozycji N. Poziom na bagnecie powinien wtedy wskazywać HOT lub kilka mm powyżej. Bagnet jest trochę niedokładny i nieczytelny, więc pomiar wykonujemy kilkakrotnie. Warto czarnym mazakiem pomalować dolna część bagnetu, będzie lepiej widać poziom oleju. | ale to sprawdzac na włączonym czy wyłączonym silniku? teraz jak sprawdzałem to wogóle sie odczytac tam nie da bo bagnet juz od połowy swojej długosci jest w oleju,no chyba ze by było tyle go za duzo?
robertdg - 22-07-2017, 21:16
Dziesiątki razy było pisane jak sprawdza sie poziom oleju w automatycznej skrzyni, silnik odpalony, skrzynia rozgrzana do temp. roboczej, postój na płaskiej wypoziomowanej powierzchni, zaciagniety reczny, przejsc przez wszystkie pozycjie, P, R, N, D, etc., sprawdzic poziom - ma sie zawierac w skali HOT
|
|
|