To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - Reperaturka

Anonymous - 21-03-2007, 17:53
Temat postu: Reperaturka
Szukam reperaturek -błotnik tył, prawy i lewy. Szukałem w sklepach z częściami ale nic nie mogę znaleźć. W salonie zawołali 1600zł za sztukę.
mlun - 21-03-2007, 17:58

A na allegro sprawdzałeś? Tam jest dosy dużo części do Cari.
Anonymous - 21-03-2007, 18:08

Sprawdziłem i nic nie znalazłem
JaGrab3 - 21-03-2007, 18:52

Chodzi ci o same kawałki błotnika, to co gnije, tak zeby wspawać? Bo jeśli tak to firmy sprzedają z częściami blacharskimi. Kupowałem kiedys cos takiego do civica
Anonymous - 21-03-2007, 19:56

Dokładnie o to chodzi. Takie do wspawania. A masz może jekieś namiary na taką firmę?
Matejko - 21-03-2007, 21:31

jeszcze sie nie spotkalem zeby ktos robil takie rzeczy do carismy, albo kupisz cale blotniki i wytniesz co potrzebujesz albo ci blacharz wyklepie z nowej blachy, albo dopasujesz z czegos innego
JaGrab3 - 22-03-2007, 16:30

Wiesz co jak robiłem cifa to blacharz pojechał do firmy w Bielku co częściami blacharskimi handlowała i dostał to bez problemu, trzeba poszukać takich firm i zadzwonić. To jes tłuczone w krajuz jakiejs blachy.. No chociarz pewnie bardziej jest to popularne do samochodów co im gniją nadkola, cari nie gnije o ile mi wiadomo
Anonymous - 25-03-2007, 15:45




wolgaster - 25-03-2007, 16:32

Proponuje ratować te błotniki a nie wstawiać reperaturki. Każda ingerencja spawarką to potencjalne miejsce do powstania korozji i to jest niestety fakt. Spróbuj to dokładnie wyczyścić potraktować to chemicznie i naturalnie dobry lakiernik, warstwy podkładu lakier i bobre zabezpieczenie antykorozyjne. dobry blacharz-lakiernik powinien dać rade.

[ Dodano: 25-03-2007, 16:33 ]
A tak apropo to jest przykład że Cari jednak rdzewieje. I to jest kolejny fakt.

Matejko - 25-03-2007, 17:45

Cytat:
A tak apropo to jest przykład że Cari jednak rdzewieje. I to jest kolejny fakt.


jak na moj gust jesli rdza jest w takim stanie to jest tylko swiadectwo powypadkowosci i zaniedban wlasciciela

to pierwsze zdjecie to jest przod czy tyl - bo jak tak patrze to ani na to ani na to mi nie pasuje :D

zwolin - 25-03-2007, 18:08

wolgaster napisał/a:
Proponuje ratować te błotniki a nie wstawiać reperaturki.


Albo jeszcze lepiej spróbuj kupić "używane" błotniki i polakieruj. Reperaturki najczęściej tłuczone są na maszynach pamiętających dinozaury i dalekie są od ideału. Po drugie podczas spawania powstają miejsca narażone na korozję w liczbie pewnie nie mniejszej niż te, które się objawiły. po trzecie po wstawieniu reperaturek masz jeszcze mnóstwo roboty ze szpachlowaniem, i jak to wyjdzie to się dopiero okaże.

Anonymous - 25-03-2007, 19:01

Cytat:
zaniedban wlasciciela

niestety poprzedni właściciel nie dbał zbytnio o auto, chyba uważał że jeżeli jeździ i hamuje to wszystko jest ok.

Cytat:
to pierwsze zdjecie to jest przod czy tyl

obydwa zdjęcia to lewy tył[/quote]

Matejko - 25-03-2007, 21:24

wyglada to zle, ja bym zaprowadzil do lakiernika on to wypiaskuje, sprawdzi jaka jest zaglada - jesli bedzie zle to wstawi na ten dany fragment jakas blache doklepana, zakonserwuje i pomaluje calosc(caly blotnik)

kurcze nie widze jakos na aucie tego fragmentu z pierwszego zdjecia - pordzewiale to blotnik a nie pordzewiale to ??

zreszta jesli ten rant z blotnika bedzie pooorany to niech go zetnie bo i tak sie nie przyda a tylko przeszkadza - czyli obojetnie co to tylko blacharz

Anonymous - 25-03-2007, 22:00

http://www.mitsubishi-gra...0_DSC02596a.jpg

do zdjęcia pierwszego

Matejko - 25-03-2007, 22:37

o w morde, zaprowadz auto do blacharza niech oceni stan blotnika bo moze sie okazac ze caly jest w szpachli i za jakis czas to wszystko odpadnie, i bedzie trzeba caly wymienic - ja tam nei widze tego przetloczenia co jest na blotniku i przechodzi w zderzak :shock:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group