Outlander II GEN Techniczne - Czasowy brak mocy
mwitosz - 10-09-2017, 09:34 Temat postu: Czasowy brak mocy Witam Wszystkich
Mam Outlander 2010 r jezdze nim od nowości przebieg tylko 130 tys i mam ogromny problem
Od jakiegoś czau podczas jechania dodając gazu auto nie chcę ciągnąc(daje gaz a on niereaguje) na lekkim gazie jedzie (ale max predkosc 60-80km/h)ale jak mam kogoś wyprzedzić to nie mozna (jak by sie wlaczal jakis tryb awaryjny).Czasami jedzie dobrze a czasmi sie blokuje
Po wyłączeniu i odpaleniu auto znów jedzie dobrze
Byłem u kilku fachowców i po podpięciu pod komputer nic nie wychodzi żadnych błędów
Jeden wymienił przepustnice i dalej nic
Miał ktoś podobny problem ? Pomocy
kajos - 10-09-2017, 14:56
najpierw toopisz swoje auto moze
bo nie wiadomo jakmasz silnik a to wazne
cos jednak czuje ze zapieczona sprezarka jest
mwitosz - 11-09-2017, 06:29
silnik 2.0 DID
rezon - 11-09-2017, 07:23
raczej zawalona sadzą. Mały przebieg, dużo lat - prawdopodobnie auto jeżdżone głównie wokół komina i oszczędnie. Nie ma zmiłuj, żeby kierowniczki nie stanęły Nawet nie miały szans się zapiec A poważniej to na jedno wychodzi - stoją. poszukać gruszki sterującej turbiną, odłączyć i sprawdzić czy da się w ogóle ruszyć cięgnem idącym do turbiny. Może być jeszcze przerdzewiała membrana gruszki, ale raczej turbo. Może nie być błędów na kompie.
ck4940 - 23-11-2017, 19:04
Cześć
Kolego mwitosz czy udało ci się naprawić to uszkodzenie? Szkoda, że minęło dwa miesiące a ty nic nie napisałeś o wyniku naprawy.
Forum działa w dwie strony.
Niedawno kupiłem Out 2 w silniku 2l did i po jakimś czasie zorientowałem się, że traci moc po powyżej 3 tys. obrotów. Po ponownym uruchomieniu wszystko wraca do normy.
Kolego rezon, dzięki za to info, jak znajdę chwilkę to się temu przyjrzę. sprawdzę też egr.
msokol - 25-11-2017, 22:28
Rezon ma rację. Ostatnio na TVN Turbo w 101 napraw gość pokazywał taką właśnie awarię w Volvo C30 i były zawalone sadzą łopatki od turbo. Opisywał tą awarię właśnie tak, jak piszecie - po jakimś czasie brakuje mocy, a po wyłączeniu i włączeniu zapłonu wszystko wracało do normy.
kajos - 26-11-2017, 14:35
QwerX napisał/a: | Witam po zakupie auta outlander ii 2010r 2.2 156km w automacie chcę wymienić wszystkie oleje ale już sam nie wiem jakie kupić Jak by ktoś mógł mi wskazać gdzie pisze albo napisać jaki olej do silnika i ile jaki olej do skrzyni automat i ile i jaki olej do dyferencjałów i ile |
masz kolego napisane co moze bys przyczyna
ja bym zaczal od sprawdzenia wezykow i wymienienia ich bo sa bardzo miernej jakosci i sie krusza po paru latach
jak zgasisz auto i wylaczysz stacyjke to sluchaj czy nie ma po kilku sekundach ''jak kto gdzies napislal na forum'' pierdziochow
jesli sa to znaczy ze wezyki sa szczelne
ck4940 - 26-11-2017, 21:45
Dzięki kajos, msokol, rezon.
Niestety nie mam dostępu do kanału, a na dworze jest już zimno i ciemno, tak że muszę zlecić wymianę wężyków, gruszki i wyczyszczenie egr.
Możecie podać, które przewody będą do wymiany?
Czy macie namiary na zaufane warsztaty w Łodzi i okolice?
kajos - 27-11-2017, 02:20
aby sprawdzic wezyki to nie rezeba kanalu
wlasciwie to tylko 2 ida na tyl silnika ale po zdjeciu oslony gornej silnika wszystko ladnie widac
msokol - 28-11-2017, 22:18
ck4940, Pozwolisz, że podepnę się pod temat związany z wężykami.
W związku z tym, że moje auto ma 10 lat, nie mam obecnie z niczym problemów, bo trafiłem na naprawdę bardzo zadbany egzemplarz, to chciałbym powymieniać właśnie wężyki. Którym muszę się bardziej, lub mniej przyjrzeć oprócz tych, które wymienił kajos? Wiadomo, że guma parcieje z czasem i chciałbym mieć wszystko w najlepszym porządku.
rezon - 29-11-2017, 17:35
jak nie masz problemów to nie wymieniaj. Nowe nie zawsze oznacza lepsze
ck4940 - 01-12-2017, 22:10
Usterka minęła a moc wróciła,
Autko potrzebowało dłuższej jazdy. Utrzymywałem 3000 obrotów przez 2x40 km na 4 biegu na autostradzie.
Tak jak wcześniej ktoś opisywał, że jeździło wokół komina.
Kolega mnie namawia na czyszczenie samych wtrysków, czy to coś polepszy?
m4rud3r - 01-12-2017, 22:22
Najpierw sprawdź to co doradzono wcześniej (sterowanie geometrią turbiny i turbinę). Później bierz się za wtryski i pozostałe elementy.
kajos - 02-12-2017, 11:32
ck4940 napisał/a: | Usterka minęła a moc wróciła,
Autko potrzebowało dłuższej jazdy. Utrzymywałem 3000 obrotów przez 2x40 km na 4 biegu na autostradzie.
Tak jak wcześniej ktoś opisywał, że jeździło wokół komina.
Kolega mnie namawia na czyszczenie samych wtrysków, czy to coś polepszy? |
nic nie daje jazda z stala predkoscia na duzych oprotach bo i tak sztanga wtedy stanie w miejscu
ostro tylko trzeba przyspieszac aby to maxymalnie otwieralo lopatki i zamykalo zeby je rozruszac
ja czyszcze calu uklad paliwowy dolewajac 1L oleju rosllinnego na zbirnik paliwa
a wiem ze to czysci bo kiedys w innych autach przejezdzalem tylko na takim oleju (mialem zrobionainstalacje) i wszystko bylo czysciutkie
|
|
|