Carisma - Techniczne - Silnik przegrzewa sie a wentylatory stoja
arbi94 - 17-09-2017, 11:15 Temat postu: Silnik przegrzewa sie a wentylatory stoja Siemanko. Jak w temacie. Czujnik temperatury nowy , wentylatory posprawdzane i dzialaja , przekaźnik działa , brak bledow ECU.Dobrze ze jest klima po ktorej wlaczeniu wentylatory kreca. Prosze o pomoc bo juz mi sie pomysly skonczyly a juz moze ktos z tym walczył. Byly tematy tego typu jednak rozwiązania brak.
Z góry dziekuje za pomoc.
Bizi78 - 17-09-2017, 11:24
arbi94 napisał/a: | Czujnik temperatury nowy |
Jedno czy dwu pinowy .
arbi94 - 17-09-2017, 12:12
Dwa piny
Bizi78 - 17-09-2017, 12:22
Ale temp. sprawdzałeś przez OBD jakimś kablem i programem czy tylko bazujesz na wskaźniku na zegarach.
arbi94 - 17-09-2017, 12:46
Bazuje na zegarach
Bizi78 - 17-09-2017, 12:55
Teoretycznie może jeszcze być uszkodzony czujnik temp. jedno pinowy koło termostatu.
Czujnik ten daje sygnał o temp. do zegarów.
Najlepiej podpiąć się w zależności od rocznika kryśki kompem i sprawdzić jak się zachowuje temperatura w realu.
Jest jeszcze opcja, że termostat się zaciął lub się nie otwiera i stąd przegrzewanie.
Dobrze by było uzupełnić profil o rocznik auta .
arbi94 - 17-09-2017, 13:59
Wydaje mi sie ze termostat nie ma wplywu na wlaczenie wentylatorow. Grzeje sie na postoju gdy jest cieplo. Mam kabel od KKL VAG-COM i rozumiem ze potrzebuje jeszcze oprogramowania? Jest jakies darmowe? bo slabo z kasa stoje akutalnie.
apg2312 - 17-09-2017, 14:01
Bizi78 napisał/a: | Dobrze by było uzupełnić profil o rocznik auta . |
arbi94 - 17-09-2017, 14:05
Rocznik auta 1997
mpoplaw - 18-09-2017, 05:32
Bezpiecznik spalony
arbi94 - 18-09-2017, 10:08
Bezpieczniki pod maska sa ok.
mpoplaw - 18-09-2017, 15:08
Jeżeli bezpiecznik nr 7 o wartości 30A jest w porządku to musisz teraz z miernikiem po kolei sprawdzać czy napięcie dochodzi, do bezpiecznika, czy wychodzi z bezpiecznika, czy wchodzi na wentylator, na czujniki, innej drogi nie ma po za przejrzeniem całej instalacji, gdzieś coś zaśniedziało i prąd nie przechodzi
wichura1 - 20-09-2017, 11:04
Sprawdź przekaźniki, większość w Carismach to Siemensy, w których wypalają się styki. Objaw jest taki, że przekaźnik załącza, ale nie przewodzi.
|
|
|