Pajero III - Panowie zagadka
przemek333 - 20-09-2017, 20:28 Temat postu: Panowie zagadka Dzis caly dzien jazdy po miesciw wszystko ok .Po wyjechaniu po za miasto przy jezdzie 100km i dodaniu gazu zapala sie czek i traci troche na mocy puszczam gaz gasnie .Jade normalnie przyspieszam delikatnie jest ok . Teraz jak chce depnac to zaraz zapala sie i po puszczeniu gazu gasnie i tak w kolo. Moze ktos ma jakies sugestie??
Bizi78 - 20-09-2017, 20:32
przemek333 napisał/a: | Moze ktos ma jakies sugestie?? |
Może warto zacząć od podpięcia kompa .
przemek333 - 20-09-2017, 20:43
Bizi78 napisał/a: | przemek333 napisał/a: | Moze ktos ma jakies sugestie?? |
Może warto zacząć od podpięcia kompa . |
Tak tylko jak czek sie nie pali to nic nie pokaze .Zapala sie tylko jak ostro przyspiesza
plecho1 - 20-09-2017, 20:46
Błędy zapisują się w pamięci sterownika silnika więc co się zarejestrowało to wyświetli komputer diagnostyczny.
Bizi78 - 20-09-2017, 20:48
Skoro zapala się check to powinien zostać zapisany w pamięci ECU.
przemek333 - 20-09-2017, 20:49
Bizi78 napisał/a: | Skoro zapala się check to powinien zostać zapisany w pamięci ECU. |
ok jutro sprubuje
plecho1 - 20-09-2017, 20:51
Z którego roku jest to autko? Jak z 2004 lub młodsze to błędy można sprawdzić Elmem327 i aplikacją na telefonie.
Michał_PIII - 20-09-2017, 21:27
przeładowanie turbo, zobacz czy nie spadł abo się przetarł przewód idący z turbo do zaworu upustowego. Map sensor odczytuje przeładowanie i odcina na chwilę moc, odpuszczasz gaz ciśnienie doładowania spada i check gaśnie jak dodajesz gazu ciśnienie wzrasta zawór nie upuszcza i map sensor odczytuje przeładowanie.
to tak na 90% jak coś to daj znać zrobię Ci zdjęcie o który przewód chodzi
przemek333 - 20-09-2017, 21:44
plecho1 napisał/a: | Z którego roku jest to autko? Jak z 2004 lub młodsze to b
łędy można sprawdzić Elmem327 i aplikacją na telefonie. |
2001
[ Dodano: 20-09-2017, 21:46 ]
Michał_PIII napisał/a: | przeładowanie turbo, zobacz czy nie spadł abo się przetarł przewód idący z turbo do zaworu upustowego. Map sensor odczytuje przeładowanie i odcina na chwilę moc, odpuszczasz gaz ciśnienie doładowania spada i check gaśnie jak dodajesz gazu ciśnienie wzrasta zawór nie upuszcza i map sensor odczytuje przeładowanie.
to tak na 90% jak coś to daj znać zrobię Ci zdjęcie o który przewód chodzi |
jak pokazal bys na zdjeciu bylo by super
[ Dodano: 20-09-2017, 22:07 ]
https://nowy.tlen.pl/api/v1/imgconv/4a5c690eb46d3f1ad3c1c1b9/1.2/XxY/
Michał_PIII - 20-09-2017, 22:23
patrząc od góry, to ten czarny. znajduje się przy wlocie do turbosprężarki
przemek333 - 20-09-2017, 22:31
jest na swoim miejscu chociaz widac ze jest stary taki w oplocie jutro z rana go wymienie a moze byc inna przyczyna ?
Michał_PIII - 20-09-2017, 22:46
sprawdzałeś że założony tu gdzie widać na turbo i na zaworze upustowym? To najczęstszy powód. Najprościej zdiagnozuj sprawdzając błędy na tzw. zworkę.
Przyczyn może być parę ale nie chce snuć jakiś teorii spiskowych.
przemek333 - 20-09-2017, 23:32
Michał_PIII napisał/a: | sprawdzałeś że założony tu gdzie widać na turbo i na zaworze upustowym? To najczęstszy powód. Najprościej zdiagnozuj sprawdzając błędy na tzw. zworkę.
Przyczyn może być parę ale nie chce snuć jakiś teorii spiskowych. |
sprawdzalem ale rano jutro powalcze i dam znac
zbyszekm2 - 21-09-2017, 08:21
Przeczyść wężyk i króciec od czujnika doładowania do kolektora ssącego. Wchodzi w taki grzybek.
Podmień czujnik doładowania.
Sprawdź czy cięgno na turbinie nie przycina się.
Michał_PIII - 21-09-2017, 20:12
i jak znalazłeś coś?
|
|
|