To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero III - Panowie zagadka

przemek333 - 20-09-2017, 20:28
Temat postu: Panowie zagadka
Dzis caly dzien jazdy po miesciw wszystko ok .Po wyjechaniu po za miasto przy jezdzie 100km i dodaniu gazu zapala sie czek i traci troche na mocy puszczam gaz gasnie .Jade normalnie przyspieszam delikatnie jest ok . Teraz jak chce depnac to zaraz zapala sie i po puszczeniu gazu gasnie i tak w kolo. Moze ktos ma jakies sugestie??
Bizi78 - 20-09-2017, 20:32

przemek333 napisał/a:
Moze ktos ma jakies sugestie??

Może warto zacząć od podpięcia kompa :wink: .

przemek333 - 20-09-2017, 20:43

Bizi78 napisał/a:
przemek333 napisał/a:
Moze ktos ma jakies sugestie??

Może warto zacząć od podpięcia kompa :wink: .


Tak tylko jak czek sie nie pali to nic nie pokaze .Zapala sie tylko jak ostro przyspiesza

plecho1 - 20-09-2017, 20:46

Błędy zapisują się w pamięci sterownika silnika więc co się zarejestrowało to wyświetli komputer diagnostyczny.
Bizi78 - 20-09-2017, 20:48

Skoro zapala się check to powinien zostać zapisany w pamięci ECU.
przemek333 - 20-09-2017, 20:49

Bizi78 napisał/a:
Skoro zapala się check to powinien zostać zapisany w pamięci ECU.


ok jutro sprubuje

plecho1 - 20-09-2017, 20:51

Z którego roku jest to autko? Jak z 2004 lub młodsze to błędy można sprawdzić Elmem327 i aplikacją na telefonie.
Michał_PIII - 20-09-2017, 21:27

przeładowanie turbo, zobacz czy nie spadł abo się przetarł przewód idący z turbo do zaworu upustowego. Map sensor odczytuje przeładowanie i odcina na chwilę moc, odpuszczasz gaz ciśnienie doładowania spada i check gaśnie jak dodajesz gazu ciśnienie wzrasta zawór nie upuszcza i map sensor odczytuje przeładowanie.

to tak na 90% :) jak coś to daj znać zrobię Ci zdjęcie o który przewód chodzi

przemek333 - 20-09-2017, 21:44

plecho1 napisał/a:
Z którego roku jest to autko? Jak z 2004 lub młodsze to b

łędy można sprawdzić Elmem327 i aplikacją na telefonie.


2001

[ Dodano: 20-09-2017, 21:46 ]
Michał_PIII napisał/a:
przeładowanie turbo, zobacz czy nie spadł abo się przetarł przewód idący z turbo do zaworu upustowego. Map sensor odczytuje przeładowanie i odcina na chwilę moc, odpuszczasz gaz ciśnienie doładowania spada i check gaśnie jak dodajesz gazu ciśnienie wzrasta zawór nie upuszcza i map sensor odczytuje przeładowanie.

to tak na 90% :) jak coś to daj znać zrobię Ci zdjęcie o który przewód chodzi


jak pokazal bys na zdjeciu bylo by super

[ Dodano: 20-09-2017, 22:07 ]
https://nowy.tlen.pl/api/v1/imgconv/4a5c690eb46d3f1ad3c1c1b9/1.2/XxY/

Michał_PIII - 20-09-2017, 22:23

patrząc od góry, to ten czarny. znajduje się przy wlocie do turbosprężarki


przemek333 - 20-09-2017, 22:31

jest na swoim miejscu chociaz widac ze jest stary taki w oplocie jutro z rana go wymienie a moze byc inna przyczyna ?
Michał_PIII - 20-09-2017, 22:46

sprawdzałeś że założony tu gdzie widać na turbo i na zaworze upustowym? To najczęstszy powód. Najprościej zdiagnozuj sprawdzając błędy na tzw. zworkę.

Przyczyn może być parę ale nie chce snuć jakiś teorii spiskowych.

przemek333 - 20-09-2017, 23:32

Michał_PIII napisał/a:
sprawdzałeś że założony tu gdzie widać na turbo i na zaworze upustowym? To najczęstszy powód. Najprościej zdiagnozuj sprawdzając błędy na tzw. zworkę.

Przyczyn może być parę ale nie chce snuć jakiś teorii spiskowych.

sprawdzalem ale rano jutro powalcze i dam znac

zbyszekm2 - 21-09-2017, 08:21

Przeczyść wężyk i króciec od czujnika doładowania do kolektora ssącego. Wchodzi w taki grzybek.
Podmień czujnik doładowania.
Sprawdź czy cięgno na turbinie nie przycina się.

Michał_PIII - 21-09-2017, 20:12

i jak znalazłeś coś?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group