To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero III - Pajero III

robek295 - 21-09-2017, 23:54
Temat postu: Pajero III
Panowie wiem ze moze glupie pytanie ale czy w pajero 3 jest rama czy jej nie ma nie jestem mechanikiem ani zadnym specem ale mi sie wydaje ze jest rama i to nie tylko w P III , ktos napisal mi ze nie ma ramy zeby sie nie wyklucac to wole zapytac specow
Zuzia - 22-09-2017, 00:22

Takiej ramy jak w gen 2 czy l200 to nie ma . Rama została niejako elementem nadwozia,jest w nie wkomponowana.
klema - 22-09-2017, 16:55

Rober widze ze sprawdzasz ?:) tak jak ci pisalem , nie mam pojecia co ten "fachowiec" ci na pregladzoe powiedzial ale tu jest konstrukcja samonosna tak jak w wiekszosci wspolczasnych aut
Michał_PIII - 22-09-2017, 17:30

Ramy jako ramy nie ma, jednak dla niektórych określeniem ramy, w szczególności dla mechaników samochodów osobowych, ramą są sanki, wózki do których mocowane jest zawieszenie a które mocuje się do nadwozia
klem4 - 22-09-2017, 20:41

Dlatego jak mi napisla Robert ze gosc na przegladzie mu o ramie plakl bylem zdziwiony. Tu maja chopla na temat stanu techniczego ram w autach. Myslalem o toyocie kiedys i chlop mi mowi ze jak bedzie jechac ogladac auto to musisz wziasc ze soba mlotek min 500g i pierwsze co robisz to pod auto i napierdzielasz po rami ile sie da.
DonVito - 23-09-2017, 12:29

Jakby ktoś próbował walić w ramę mego Wranglera z całej siły półkilowym młotem, to nie wiem ... odwinąłbym mu tym że młotem i za bramę ciało speca wystawił.
W "ramę" PIII tym bardziej ...
Puknąć, stuknąć. Z umiarem.

klem4 - 23-09-2017, 22:32

DonVito napisał/a:
Jakby ktoś próbował walić w ramę mego Wranglera z całej siły półkilowym młotem, to nie wiem ... odwinąłbym mu tym że młotem i za bramę ciało speca wystawił.
W "ramę" PIII tym bardziej ...y
Puknąć, stuknąć. Z umiarem.

Gdzie jest napisane ze z calej sily ?