Pajero II - Pajero - projekt cz.1 konserwacja ramy i karoserii
Tomek i Asia - 02-10-2017, 22:12 Temat postu: Pajero - projekt cz.1 konserwacja ramy i karoserii Witam serdecznie,
jesień za oknem powoli dobiega końca, więc leniwie z szafy wychodzą senne zimowe marzenia.
Jednym z nich jest odnowione Pajero lśniące blaskiem w promieniach wiosennego słonka .....
Jako że każda wielka (dla mnie i owszem wielka) podróż zaczyna się od pierwszego kroku, szukam warsztatu który jest w stanie rozebrać karoserię i ramę, a potem ładnie pospawać dziury jeśli będzie trzeba, tak aby piękne rudzielce oglądać tylko na filmach rodem z Holywood
No dobra, a konkretnie to przymierzam się do ogarnięcia kosztów renowacji samochodu. Najpierw chcę rozebrać jak wyżej pisałem, potem zrobić zawieszenie, przeniesienie napędu, remont silnika, dodać blokady itp.
W tym poście proszę wszystkich życzliwych, o namiary na warsztaty z okolic Krakowa które "robią robotę".
Bablan - 04-10-2017, 08:51 Temat postu: Pajero projekt Ozimek motorsport 4x4 Kolbuszowa. Jesteś pewny że to wszystko chcesz zrobić ja to robiłem sam u siebie w warsztacie łącznie 2 lata to trwało koszt ponad 18000 zł a czsu mase przy tym spędziliśmy. Lepiej kupić auto droższe a w lepszym stanie i zgniłka do remontu powodzenia.
Tomek i Asia - 04-10-2017, 11:31
Dzięki za info. Wiesz co nie bardzo to ma być zgniłek. Chodziło mi raczej o zorientowanie się w kosztach. Sam tego robić nie będę - ani czasu ani miejsca ani wiedzy nie mam, dlatego myślałem o warsztacie.
18 tys kosztował Cię remont ramy ?
Bablan - 04-10-2017, 18:33
18000zł kosztowało łącznie wszystko co robiłem: piaskowanie, materiały stalowe, spawalnicze lakiery, śruby, oleje i płyny, zawieszenie, wyciągarka zderzak stalowy tył przód, koła, i jeszcze setki innych drobnych rzeczy których już nie pamiętam. Nie wliczając kosztów robocizny bo robiłem to sam czasem pomagali znajomi zapaleńcy off-roadu za przysłowiowe piwo.
Z Twojego opisu co chcesz zrobić to nie wiem czy wystarczy 20000zł. Sama blokada tylnego mostu to koszt około 4000zł, odnoszę wrażenie że nie wiesz na co się porywasz. Z góry przepraszam jak Cię uraziłem. Powodzenia
Tomek i Asia - 04-10-2017, 20:10
uraziłeś ? ... daj spokój - szukałem informacji i właśnie je dostałem
temat do zamknięcia
majner - 05-10-2017, 22:05
zgadzam się z przedmówcą
robiłem konserwacje podwozie bez przeróbek na orginał piaskowanie, malowanie, woskowanie miało być 2500 a wyszło x 4
galeo1 - 06-10-2017, 22:08
Witam!
Napalić się i kupić Pajero z zamiarem doprowadzenia go do ładu - to jest droga bez końca. Są krótkie chwile szczęścia ale najczęściej to "krew, pot i łzy" plus oczywiście kasa. Dwójki z polskiego salonu nie znajdziemy a to co do nas spada... Może jest paru farciarzy co to kupiło od dziadka, co jeździł do kościoła terenówką, ale ja o takich przypadkach nie słyszałem. Najczęściej są to auta - z racji charakteru niestety - mocno wyeksploatowane, zmęczone i rzadko kiedy szanowane przez poprzednich właścicieli. Jest dla wytrwałych pasjonatów odległa meta - za ileś lat kompletne auta zostaną klasykami, czego sobie i Wam życzę. Jary
Tomek i Asia - 07-10-2017, 14:58
galeo1 napisał/a: | Napalić się i kupić Pajero z zamiarem doprowadzenia go do ładu - to jest droga bez końca. |
bez końca ? moim zdaniem to kwestia konsekwencji w działaniu i kasy która "zlimituje ten czas". Pozostaje pytanie, czy za np 60 tys można : 1. kupić auto i dać je do zrobienia tak, aby było jak nowe z przebiegiem 0 kilometrów - taka pełna renowacja wszystkiego. Bo jeśli tak, to moim zdaniem warto. A co Wy o tym myślicie ?
Bablan - 24-10-2017, 10:24
Nie realne 0 km przebiegu w aucie z lat 90, nawet za 60 tyś.
|
|
|