To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero II - Pajero - projekt cz.1 konserwacja ramy i karoserii

Tomek i Asia - 02-10-2017, 22:12
Temat postu: Pajero - projekt cz.1 konserwacja ramy i karoserii
Witam serdecznie,

jesień za oknem powoli dobiega końca, więc leniwie z szafy wychodzą senne zimowe marzenia.
Jednym z nich jest odnowione Pajero lśniące blaskiem w promieniach wiosennego słonka .....

Jako że każda wielka (dla mnie i owszem wielka) podróż zaczyna się od pierwszego kroku, szukam warsztatu który jest w stanie rozebrać karoserię i ramę, a potem ładnie pospawać dziury jeśli będzie trzeba, tak aby piękne rudzielce oglądać tylko na filmach rodem z Holywood ;)

No dobra, a konkretnie to przymierzam się do ogarnięcia kosztów renowacji samochodu. Najpierw chcę rozebrać jak wyżej pisałem, potem zrobić zawieszenie, przeniesienie napędu, remont silnika, dodać blokady itp.

W tym poście proszę wszystkich życzliwych, o namiary na warsztaty z okolic Krakowa które "robią robotę".

Bablan - 04-10-2017, 08:51
Temat postu: Pajero projekt
Ozimek motorsport 4x4 Kolbuszowa. Jesteś pewny że to wszystko chcesz zrobić ja to robiłem sam u siebie w warsztacie łącznie 2 lata to trwało koszt ponad 18000 zł a czsu mase przy tym spędziliśmy. Lepiej kupić auto droższe a w lepszym stanie i zgniłka do remontu powodzenia.
Tomek i Asia - 04-10-2017, 11:31

Dzięki za info. Wiesz co nie bardzo to ma być zgniłek. Chodziło mi raczej o zorientowanie się w kosztach. Sam tego robić nie będę - ani czasu ani miejsca ani wiedzy nie mam, dlatego myślałem o warsztacie.

18 tys kosztował Cię remont ramy ?

Bablan - 04-10-2017, 18:33

18000zł kosztowało łącznie wszystko co robiłem: piaskowanie, materiały stalowe, spawalnicze lakiery, śruby, oleje i płyny, zawieszenie, wyciągarka zderzak stalowy tył przód, koła, i jeszcze setki innych drobnych rzeczy których już nie pamiętam. Nie wliczając kosztów robocizny bo robiłem to sam czasem pomagali znajomi zapaleńcy off-roadu za przysłowiowe piwo.
Z Twojego opisu co chcesz zrobić to nie wiem czy wystarczy 20000zł. Sama blokada tylnego mostu to koszt około 4000zł, odnoszę wrażenie że nie wiesz na co się porywasz. Z góry przepraszam jak Cię uraziłem. Powodzenia

Tomek i Asia - 04-10-2017, 20:10

uraziłeś ? ... daj spokój - szukałem informacji i właśnie je dostałem ;)

temat do zamknięcia ;)

majner - 05-10-2017, 22:05

zgadzam się z przedmówcą
robiłem konserwacje podwozie bez przeróbek na orginał piaskowanie, malowanie, woskowanie miało być 2500 a wyszło x 4

galeo1 - 06-10-2017, 22:08

Witam!
Napalić się i kupić Pajero z zamiarem doprowadzenia go do ładu - to jest droga bez końca. Są krótkie chwile szczęścia ale najczęściej to "krew, pot i łzy" plus oczywiście kasa. Dwójki z polskiego salonu nie znajdziemy a to co do nas spada... Może jest paru farciarzy co to kupiło od dziadka, co jeździł do kościoła terenówką, ale ja o takich przypadkach nie słyszałem. Najczęściej są to auta - z racji charakteru niestety - mocno wyeksploatowane, zmęczone i rzadko kiedy szanowane przez poprzednich właścicieli. Jest dla wytrwałych pasjonatów odległa meta - za ileś lat kompletne auta zostaną klasykami, czego sobie i Wam życzę. Jary

Tomek i Asia - 07-10-2017, 14:58

galeo1 napisał/a:
Napalić się i kupić Pajero z zamiarem doprowadzenia go do ładu - to jest droga bez końca.


bez końca ? moim zdaniem to kwestia konsekwencji w działaniu i kasy która "zlimituje ten czas". Pozostaje pytanie, czy za np 60 tys można : 1. kupić auto i dać je do zrobienia tak, aby było jak nowe z przebiegiem 0 kilometrów - taka pełna renowacja wszystkiego. Bo jeśli tak, to moim zdaniem warto. A co Wy o tym myślicie ?

Bablan - 24-10-2017, 10:24

Nie realne 0 km przebiegu w aucie z lat 90, nawet za 60 tyś.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group