To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę Kupić Outlandera - Kupno Outlander I - prośba o opinie

kamil.kak - 07-10-2017, 11:30
Temat postu: Kupno Outlander I - prośba o opinie
Witam

Zamierzam kupić Outlander I, taki jak poniżej:

Outlander I

Outlander I - drugie

I mam tutaj pytanie:
Czy warto kupić wersję z LPG? Wiadomo gaz wychodzi taniej.
Ale czy LPG jest odczuwalne w tym samochodzie i jak przekłada się na żywotność silnika?
Czy szarpie? Czy problem z odpalaniem? Czy później są problemy natury mechanicznej po stronie inst. gazowej bądź samego silnika? Wtrysków?

Czytałem tutaj wiele tematów i widze, że wersji 2.4 lepiej nie kupować.
Więc jestem nastawiony tylko i wyłącznie na 2.0 benzyna lub benzyna + LPG.

Pozdrawiam,
Kamil[/code]

W@sio - 07-10-2017, 13:28

Kamilu, pokazałeś dwie diametralnie różne wersje silnikowe. Generalnie kazdy z silników dostępnych w O1 nadaje się pod LPG. Wymaga jedynie założenia odpowiedniej instalacji i żadnych problemów nie ma. Czy czuć różnicę? Jeśli instalacja jest odpowiednio ustawiona nie ma prawa być różnicy, mało tego, hamownia pokaże moc wyższą o kilka KM przy zasilaniu LPG.

Co do silnika 2.4 - nie ma z nim problemów, po prostu pali niewiele mniej niż 2.0T ale jedzie znacząco gorzej.

kamil.kak - 07-10-2017, 23:07

Outlander LPG

A ten powyżej co mógłbyś o nim powiedzieć?

W@sio - 07-10-2017, 23:55

Ładny kolor i to wszystko, na zdjęciach za wiele nie widać zwłaszcza na telefonoe, poza tym, że auto mogło mieć przygodę przodem. Za tą cenę przedlift, 2.0 wolnossące to trochę przesada. Ciekawe jak z korozją. No i lpg - niestety po przygodzie w moim Colcie z taką instalacją jestem uprzedzony. Generalnie mało kto jest w stanie dobrze serwisować BRC.
Bzyk_R1 - 08-10-2017, 11:38

kamil.kak, napisz może na początek jaki masz budżet, ile przewidujesz na wkład startowy i jaką jednostkę chciałbyś mieć pod maską bo to że z LPG to raczej pewne wcześniej czy później. Pokazujesz ogłoszenia od biednych wolnossących przedliftów do topowych modeli z turbo to nie wiem co Ci więcej napisać ;-)
kamil.kak - 08-10-2017, 12:12

Mój budżet to 18 tys. Zakładam wkład około 2-4 tys.
Poradźcie coś bo jestem kompletnie zielony. :)

radek79 - 08-10-2017, 13:24

Cytat:

Outlander LPG

A ten powyżej co mógłbyś o nim powiedzieć?

w tym aucie będziesz musiał zrobić legalizację butli lpg,po za tym były właściciel musiał być biedny że założył lpg lub robił duże przebiegi że zdecydował się na lpg

Bzyk_R1 - 08-10-2017, 13:48

kamil.kak, w takim razie celujemy w polifta z motorem 2.0 lub 2.4. Autko masz w Częstochowie więc podjedź i sprawdź czy pasują Ci osiągi motoru 2.0. Bo nadal nie wiemy jakie będzie przeznaczenie pojazdu i czy zależy Ci bardziej na osiągach czy na swobodnym spokojnym podróżowaniu z punktu A do B
kamil.kak - 08-10-2017, 16:03

Miesięcznie robię około 2,5 tys km. Mam daleko do pracy.
Zależy mi na komforcie i spokoju jazdy, nie zależy mi na osiągach.

Bzyk_R1 - 08-10-2017, 16:24

Tak więc szukamy polift z końcówki 2006 może nawet 2007 początek, na full opcji z pakietem Dakar jak się uda i motor 2.0 najlepiej do zagazowania. Jeżeli chodzi o wolnossące to wybór jest duży, można przebierać w ofertach. Polift ma ogarnięte parę bolączek modelu z początku produkcji. Teraz kwestia tego żebyś przejechał się tym co masz koło nosa żeby mieć porównanie.

Jak przestudiujesz tematy poniżej w tym dziale dowiesz się o głównych wadach modelu i tego co gdzie szukać. Zastanów się jeszcze nad wersją 2WD lub 4WD. Jakby było coś w mojej okolicy lub niedaleko a miałbym tam trasę mogę Ci obejrzeć jakąś sztukę.

kamil.kak - 08-10-2017, 21:41

https://www.olx.pl/oferta...D5-IDp4RLX.html

Powyższego Outlandera I zaproponował kolega z forum.
Mnie się podoba. Samego użytkownika też prosiłbym o wypowiedź w temacie.

Co myślicie?

Bzyk_R1 - 08-10-2017, 21:57

No i fajny, sreberko jak i mój. Widać że właściciel gadżetów nie żałował.CB, rejestrator jazdy, nawigacja, uchwyt na telefon, ciekawe czy gniazdo zapalniczki jeszcze żyje ;-) światła do jazdy dziennej w zderzaku, i BRC. Auto służyło do kręcenia kilometrów i jeżeli ma 240 rzeczywiście to silnik jest jeszcze w dobrej kondycji. Jedyne co martwi to gaz BRC, dobrze by było poznać historię serwisową i czy robił to ktoś kto się znał.
radek79 - 08-10-2017, 22:10

dlaczego narzekacie na BRC,jak dla mnie to jedna z z najlepszych instalacji,zakładam ją do każdego swojego auta,nigdy ni było z nią problemów
nasa111 - 09-10-2017, 08:15

Witam- jako że to moja lala :oops: - chętnie odpowiem na pytania. :wink:

Ps. - zapalniczka żyje :wink:

Bzyk_R1 - 09-10-2017, 14:46

Panowie skoro temat obraca się wokół forumowiczów to po co Wam mediacja ;-) załatwcie temat na PW i jeżeli auto jest okej to oboje będziecie happy. Ja pytań nie mam, ale mam nadzieję że podejdziecie do sprawy uczciwie jak przystało na MM.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group