To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Cari 1.8 GDI] Błagam pomocy bo chyba podpalę

michal.sadowy - 08-10-2017, 14:32
Temat postu: [Cari 1.8 GDI] Błagam pomocy bo chyba podpalę
Witam czytam forum od pewnego czasu ale zarejestrowałem się dopiero teraz jak wypadł duzy problem , przeszukałem forum ale nic z mojego problemu nie widzę więc jak na wstępie ..

W dniu wczorajszym cari jezdziła normalnie moze poza swoimi typowymi bolączkami do których przywykłem ale do sedna wczoraj git dzisiaj shit rano wstałem poszedłem z synem do auta młody w fotel ja za kierę a tu zonk nie odpala rozrusznik kręci wszystko cacy ale cisza objawy które się ukazały to brak harakterystycznego cykania podczas włączania zapłonu i zupełna cisza w aucie jezdzę nią 4 lata raz nawet zonie udało się delikatnie ją przykasować ale zal mi jej sprzedawac bo auto od nowosci w rodzinie a miesiąc temu zrobiłem cały zawias i hamulce ..

Błagam POMOCY

zybek89 - 08-10-2017, 14:47

najpierw wymrugaj bledy jakie posiadasz
michal.sadowy - 08-10-2017, 15:35

właśnie problem w tym że nic nie mruga tylko abs sprawdziłem nawet żarówki w liczniku
Bzyk_R1 - 08-10-2017, 19:08

michal.sadowy, koledze wyżej chodziło o to żebyś odczytał kody błędów które mogą być ewentualnie. A i nie wolno samochodów podpalać :mrgreen:
apg2312 - 08-10-2017, 19:17

2000 rocznik...
To powinno jeszcze dać się wymrugać
http://forum.mitsumaniaki...?t=1981&start=0
Jeśli spinacz nie zadziała, to trzeba podłączyć auto pod komputer.

michal.sadowy - 08-10-2017, 21:01

niestety auto nie mrugalne .... po delikatnych bojach chyba problem odnaleziony rano hurtownia nowy czujnik położenia wałka i zobaczymy dam znać jak poszło
plecho1 - 08-10-2017, 21:06

Jeśli są błędy silnika to w Carisma z silnikiem benzynowym do rocznika 2000 włącznie błędy da się wymagać. Jakby auto było od rocznika 2001 w górę to tylko podpięcie pod komputer.
Awaria tego czujnika wywołała by odpowiedni błąd.

michal.sadowy - 08-10-2017, 21:21

nie wiem jak duze ma znaczenie po i przed lift ale muruganie nie działa ce zapala się po chwili gasnie i koniec
plecho1 - 09-10-2017, 08:47

Miałem Carismę II GDI z 1999r. i ta metoda działała, może źle liczysz piny w złączu OBD. Jakby błędów nie było to kontrolka silnika powinna minąć jednostajnie. Ale jeśli miga ABS to raczej mruganie nie zadziała ale wystarczyć powinien Elm327 i jakaś darmowa apka pod niego na telefon z androidem lub lepiej pod GDI (bo daje dużo większe możliwości) interfejs VAG KKL na ftdi 232 i program Evoscan pod Windowsa.
Tu w tym silniku bez diagnostyki nic nie zrobisz więc lepiej zapoznaj się z tematem o Evoscanie i też o pompie wysokiego ciśnienia i o pomiarze na niej ciśnienia.

michal.sadowy - 09-10-2017, 11:55

no niestety nie wina czujnika sprawdzam dalej po południu ciągnę na diagnostykę i zobaczymy ....
jesli padaka to mam plan na msx tylko pytanie jak mocno ukomplikowany jest taki swap ???

Bizi78 - 09-10-2017, 13:52

michal.sadowy napisał/a:
po południu ciągnę na diagnostykę i zobaczymy ....

Naprawę należało od tego zacząć :wink: .

michal.sadowy - 09-10-2017, 17:33

:( niestety diagnostyka padła na pysk Ani lunch ani evo sie nie komunikuje z niczym poza abs...... macie jakieś pomysły gdzie łapki wsadzić.......
Bizi78 - 09-10-2017, 17:36

Skoro fachmen nie mogł się połączyć kompem to znaczy że zwykła zworka powinna wymrugać błędy :wink: .

[ Dodano: 09-10-2017, 17:37 ]
Ewentualnie w Stolycy masz Serwis Mitsumaniaków na Oliwskiej, jak coś to maja MUT-a.

remi - 10-10-2017, 16:12

Może immo zaszwankowało i odcina dopływ paliwa. Jednak nie znam dokładnie GDI.
michal.sadowy - 11-10-2017, 18:24

No więc znajomy elektronik pożyczył mi moduł do sprawdzania immo cewka nie działa mimo tego że oporność jest prawidłowa jutro jadę po start set do Płocka plus druga skrzynia biegów wszystko za 400zl i zobaczymy co dalej...

[ Dodano: 16-10-2017, 11:29 ]
Jak narazie doszukalem się tego że brakuje gdzieś masy.....
Po schematami doszedłem do tego co jest nią sterowane podałem masę na odpietych złączach od ECU i gdzieniegdzie są efekty ale....
Czy ma ktoś z was opisane złącza ECU?

[ Dodano: 17-10-2017, 15:05 ]
Panie Panowie po kilku dniach przeklinania, patrzenia w schematy jak dzięcioł w drzewo i zakupu kanistra benzyny na wszelki wypadek znalazłem przyczynę mojego problemu :D

Zgnily kabel przy kostce A22 w komorze silnika pod akumulatorem podcisnienia.... Wszystkim dzięki bardzo za pomoc



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group