[97-04]Galant EAxA/W - przewody olejowe
maki95 - 23-10-2017, 15:31 Temat postu: przewody olejowe witam jak nazywają sie te przewody ktore ida od filtra oleju do chłodnicy oleju ?
paslas - 23-10-2017, 18:30
To są zwykłe przewody gumowe zbrojone w środku odporne na olej i paliwo. Możesz kupić go na metry do tego opaski zaciskowe skręcane, jeśli chodzi o wymianę.
Krzyzak - 23-10-2017, 20:17
paslas napisał/a: | To są zwykłe przewody gumowe zbrojone w środku odporne na olej i paliwo | niestety ale nie są odporne na olej - niestety
a dorabianie z metra może się różnie skończyć - ten dolny to bez sprężynki w środku się zagnie
ja stosuję węże Parker i te faktycznie są odporne
maki95 - 23-10-2017, 21:10
chodzi mi o te metalowe przy filtrze oleju , urwal mi sie jeden i zrobiłem prowizorkę ale sie nie sprawdziło i zgubiłem olej na asfalcie https://zapodaj.net/6bc451846d457.jpg.htmlhttps://zapodaj.net/43726375cedc8.jpg.htmlhttps://m.fotosik.pl/zdjecie/19067863ded1636e
Hugo - 23-10-2017, 22:02
To chyba silnik dizla, co?
maki95 - 24-10-2017, 22:17
tak
robertdg - 24-10-2017, 22:36
Post nie precyzuje jaki silnik siedzi pod maską, zdjecia nie sa widoczne, z tego co sie orientuje na forum wróżbitów raczej nie ma
maki95 - 25-10-2017, 13:26
motor to 2.0 td, ze zdj może byc kłopot próbowałem 4 razy je zamieścic bezskutecznie , chodzi mi o to że przy filtrze oleju ktory jest na dole silnika ida tak jak by od niego 2 przewody metalowe cienkie zachodzą pod miske olejową łącząc się z giętkimi przewodami ktore ida do chlodnicy oleju . te przewody ktore ida od filtra mi się przetarly i potrzebuje ich fachowej nazwy bo nie moge nigdzie zamowic. wpisałem coś takiego w google obrazy mr212517 i wyskoczył tam obrazek na którym jest ta rurka jej kod to 04352
milo - 25-10-2017, 14:46
Tak wyglądaja w całej okazałości http://japancars.ru/index...id=1&blk_id=130
maki95 napisał/a: | potrzebuje ich fachowej nazwy bo nie moge nigdzie zamowic |
Wpisz na olx galant td sa na części np https://www.olx.pl/oferta...html#cc8a249d12
maki95 - 25-10-2017, 21:44
temat chyba ciężki nowych przewodów nie idzie dostać , z racji tego że zgubiłem olej i przejechałem ok 2 km , silnik i turbo dostało po dupie więc czeka mnie remont generalny ,można z tego tdi wykrzesać więcej mocy jakąs turbinke dopasowac czy cos ??? bo swap na benzyne to raczej za drogi gips a jeszcze więcej roboty .
Hugo - 26-10-2017, 07:28
Swap na 2,5 V6 będzie sporo tańszy niż remont tego silnika i jakiś tjuning.
Krzyzak - 26-10-2017, 08:34
I jest na forum osoba, która to robiła więc jest się kogo pytać (patrz-> Owczar).
maki95 - 26-10-2017, 18:38
łapy silnika by trzeba było przerobić ,elektryke całą ,bak, kupe gratów nie pasuje pewnie wolał bym zostać przy dieslu poza tym mam skrzynie biegów po remoncie
Hugo - 26-10-2017, 20:50
Żadnych łap silnika nie trzeba przerabiać, bak jest identyczny w dieslu i benzynie, wlew paliwa z diesla też zostaje. Zmieniasz tylko silnik ze skrzynią biegów, ECU i wiązką elektryczną, jedną poduszkę silnika, licznik z wiązką pod deską rozdzielczą i układ wydechowy.
|
|
|