Outlander I GEN Techniczne - OT1 zdechł
farmacon - 01-12-2017, 22:38 Temat postu: OT1 zdechł Witam serdecznie
Mam problem, OT1 jeździł normalnie, odpalił przejechałem około 10-15 km zatrzymałem się na stacji dotankowałem benzyne i gaz i juz nie odpalił
- rozrusznik kręci, zadnych stuków puków wszytko oki
- pompa olejowa gasnie
- akumulator sprawny
- na 100% zatankowalem benzyne
- na awaryjnym odpaleniu na LPG to sam
- nie wywala check engina
Jakieś sugestie
Pozdrawiam
W@sio - 01-12-2017, 22:49
1. Sprawdzałeś czy jest iskra?
2. Nie wywala CE bo, żeby błąd się zapisał musi wystącić kilka/kilkadziesiąt razy.
farmacon - 01-12-2017, 23:07
Nie nie sprawdzałem bo nie wiem jak i ciemno już było, tak nagle znikła by iskra 10 min wcześniej odpalił po całodziennym postoju, juz był nagrzany
W@sio - 01-12-2017, 23:47
To może byc przekaźnik ewentualnie cewka/cewki. U mnie cewka padła w trakcie jazdy, nagle zaczął chodzić na 3 gary
Czy jest iskra sprawdzasz wykrecajac swiece i na podlaczonej do cewki przytykasz do silnika... Ewentualnie lampą stroboskowpową
Sprawdź jeszcze kluczyk, może immobilajzer sie rozkodowal, albo modul nie dotyka do grotu kluczyka i nie transmituje sygnału?
farmacon - 01-12-2017, 23:55
Kluczyk nie rozkodowany bo kreci rozrusznikiem, już kiedyś mi padł imo i nie kręcił w ogóle, tym razem kreci ale własnie tak jak by nie było iskry, kable do wymiany ?
Bzyk_R1 - 02-12-2017, 10:06
Na razie nic nie kupuj i nie wydaj bez potrzeby pieniędzy. Tak jak mówiliśmy trzeba szukać najprostszych przyczyn. Gdyby padły kable to wypadały by zapłony i nie możliwe że na wszystkich naraz. To samo z cewkami. U Ciebie była kombinacja z immo więc dochodzi duże prawdopodobieństwo że coś się zepsuło, dalej przekaźnik zamienić, sprawdzić iskre.
farmacon - 02-12-2017, 12:42
A moze jakies czujniki np polozenia walu korbowego lub wlka rozrzadu ?
Gdzie one sa jakis schemat ktos ma
Jak juz bedeu przy nik to moze to tez postukac
[ Dodano: 02-12-2017, 21:40 ]
The viner is Bzyku
Imo padł
Bzyk_R1 - 02-12-2017, 22:12
Wduś przycisk pomógł, kup piwo bezalkoholowe na spocie, i jesteśmy kwita musisz dorobić sobie drugi kluczyk.
W@sio - 02-12-2017, 22:16
Eeeej ja pierwszy pisałem o immo... Wrrrr
farmacon - 03-12-2017, 22:22
To chyba muszę wszystkim piwo postawić jak sie spotkamy
karo1286 - 23-03-2018, 12:00
Ja również mam problem z tym, że Outlander odmówił posłuszeństwa
Outlander 2.0 100kW + LPG Vialle
sytuacja : zjazd w obwodnicy dojazd do ronda, odgłos zwarcia ( jakby w bagażniku - może pompa od LPG się zacięła czy coś - niestety nie znam się na temacie ) i zgasł.
próba ponowienia odpalenia - kręci rozrząd, nie słychać silnika kroczkowego ani nie ma ruchu silnika takiego jak wcześniej - zawsze szarpie silnikiem jak chodzi rozrząd tym razem nic.
Wcześniej był problem z odpaleniem ale po zakupie nowego akumulatora był spokój,
dodatkowo rok temu robione popychacze zaworów bo wypadały zapłony i nierówno pracował silnik,
głowica regenerowana. Już nie mam pomysłu co z tym autem zrobić..
Bzyk_R1 - 23-03-2018, 12:18
Cześć.
A to co piszesz to słowa mechanika czy Twoje przypuszczenia? Bo jeżeli to pierwsze to koniecznie zmień mechanika !!
Czy zapaliła się kontrolka Check engine? Dasz radę podjechać do kogoś i zczytać błędy? Czy na benzynie da się odpalić silnik?
karo1286 - 23-03-2018, 12:24
silnika w ogóle nie da się odpalić
W@sio - 23-03-2018, 13:32
Jeśli nie przestawił się rozrząd, to problem jest elektryczny. Moim zdaniem problemem jest ta instalacja Viale. Być może spaliła bezpiecznik od pompy paliwa? Słychać jej pracę po przekręceniu kluczyka? Tak na szybko mi to przyszło do głowy żeby sprawdzić bezpieczniki wszystkie, łącznie z przekaźnikami. Jeśli podaje paliwo, to problemu szukał bym w układzie zapłonowym. Jeśli i on okaże się sprawny to mierzył bym kompresję i sprawdził ustawienie rozrządu.
radek79 - 23-03-2018, 21:29
ja ostatnio zatrzymałem się pod makiem i już nie odpaliłem auta,po sprawdzeniu bezpieczników wszystkie ok, telefon do gaziarza,przyjechał zamienił kompa od gazu i auto odpaliło,pojechałem na ponowne programowanie i jeżdżę dalej
|
|
|