Problemy techniczne - Jaki silnik zamiast 4G64 16V ?
hawli - 10-12-2017, 00:43 Temat postu: Jaki silnik zamiast 4G64 16V ? Panowie taka sprawa: mam Mitsubishi L300 w którym fabrycznie był silnik 4G64 8V. Kupiłem go z uszkodzonym silnikiem i włożyłem mu silnik 4G64 16V MPI z L400. Ten również padł i teraz szukam co by tu włożyć.
Na początek myślałem o 4G64 GDI ale ten pomysł upadł z racji na awaryjność i brak sensownych opcji montażu LPG.
Myślałem o zakupie galanta jako dawcę, bo są dość tanie, z silnikiem 2.0 136KM, a 2.5 V6 163KM nie podejdzie do skrzyni. 2.4 gdi również odpada jak pisałem wcześniej.
Czy macie inne propozycje? Silnik który da się zagazować i można niedrogo kupić dawcę
A poza tym one mają odwrotnie dolot i wydech i nie wiem jeszcze czy dam radę jakoś wydech upchnąć z drugiej strony.
Hugo - 10-12-2017, 17:38
hawli napisał/a: | 4G64 16V MPI | Galant z lat 1998-2003 w wersji USA (ES) miał ten sam silnik i można go tanio kupić na części, ale mało tego jest.
hawli - 10-12-2017, 22:51
A 4G69? Np z outlandera?
To już nowsza fura i nie wiem jak z immobilizerem. Trzeba przekładać stacyjkę itd? Na allegro mozna kupić kompa z immo, pętlą, kluczykiem itd. To wystarcza?
|
|
|