To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[02-06]Lancer CS0 - [CSx Ogólne] Ogólne koszty eksploatacji

travis_colt_dj - 12-12-2017, 15:39
Temat postu: [CSx Ogólne] Ogólne koszty eksploatacji
Panowie i Panie jestem na ostatniej prostej przed zakupem Mitsubishi Lancer VII 2.0 135KM. Prosił bym o jakieś konkretne opinie dotyczące eksploatacji i kosztów z nią związanych oraz na co zwrócić SZCZEGÓLNĄ uwagę podczas oględzin potencjalnego kandydata ??? Pozdrawiam. [/quote]
konradod - 14-12-2017, 16:13

Po pierwsze sprawdź korozje szczególnie pod spodem nie tylko podłoga ale i sanki zawiasu z przodu oraz zbiornik paliwa a w szczególności wlew bo to lubi gnić tak jak miska olejowa. Jeśli chodzi o typowe koszty to klocki, tarcze zawieszenie jest dostępne we wmiare niedrogich zamiennikach a dobraj jakości. Wystrzegaj się samochodów poprzerabianych mechanicznie tj.sportowe doloty filtry i tp. Bo jest to oznaka że ktoś zażynał a nie jeździł. Nie polecamteż kupować z lpg. lepiej samemu założyć jak będziesz chciał. Ogólnie to autko wdzięczne i bezprobpemowe a ceny części że średniej półki. :)
nubi - 14-12-2017, 23:15

Zasadniczo jest niżej dzial: "chcę kupić lancera", no ale. Niedawno kupowałem, to napisze tylko co mi wyszło:

Zobaczyć czy po przekręceniu kluczyka zapala się kontrolka Check - na chwilę, u mnie jest najwyraźniej odłączona. Po odczytaniu kompa wyszła sonda lamba (ta pierwsza).

Był na podnośniku i wydało mi się głupie trąbienie pod dachem mechanikom - błąd! - Klakson nie działa (i ciągle nie mam zrobionego, diagnosta przymknął oko na BT).

Podświetlenie tablicy rej.? Niby drobnostka, ale [rejestracja] jest w zderzaku a nie klapie [jak często bywa w innych] , wkręty w koszach zapieczone, nie otworzę sobie klapy (wagon) aby wygodnie zrobić.

Było ciepło, nie dotykałem regulacji ogrzewania - błąd - cięgno jest pogięte (klasyka).

Szarpanie silnika zrzucałem na hydrauliczne sprzęgło co mi łapie na samym dole i moje nieprzyzwyczajenie - bład - poduszki silnika do wymiany (500 poduszki + 500 wymiana - 4,5h mechanik przeklinał).

Spojrzeć czy sprężyny tyłu nie siadają.
Tylna wycieraczka jeszcze działa.
Czy klima działa. Kajtnąć się szybciej (do 130km/h) bo wtedy dopiero wychodzi że głośne i jakieś takie metaliczne dźwięki może słychać, że drga kiera, ...
No to może nie są te "szczególne" rzeczy na które patrzeć, ale też kosztują. Ja wsadziłem zaraz dodatkowe 3 tys. w auto.

Nie wiem jaki rocznik celujesz.
ps. Mnie wcina 10.2 L PB/100km jak zaczarowany. 90 na 5-tce trasa - ni ni , nadal 10.1L, miasto 11L. może to przez sondę lambda - leży na stole drugi miesiąc i czeka na wymianę ;)

szydera - 15-12-2017, 10:50

Nubi dobrze gada, bardzo żałuję że nie widziałem takiego posta przed moim zakupem.

-kontrolka check - u mnie była przepalona jak kupowałem, a teraz świeci oczywiście :>
-regulacja ogrzewania/siły nawiewu - sprawdź czy działają i chodzą lekko - u siebie już wymieniłem cięgno ogrzewania, bo musiałem nurkować pod kierownicą by zmienić temperaturę w samochdzie
-skaczące obroty/za wysokie obroty - powodów może być wiele, u mnie to przepustnica/krokowiec najprawdopodobniej, a na świece, kable, cewkofajki poszło trochę kasy...
-klima jak najbardziej do sprawdzenia. Jak nie działa to może się skończyć że jesteś 2000 do tyłu.
- no i jak bierzesz z LPG to tam musisz wszystko posprawdzać czy nie rozłącza, płynnie przechodzi, nie traci mocy, nie szarpie itd.

U mnie spalanie 9,5 trasa, miasto 12,5 - lambdy mam sprawne.

Hornet - 15-12-2017, 20:24

nubi napisał/a:
Podświetlenie tablicy rej.? Niby drobnostka, ale [rejestracja] jest w zderzaku a nie klapie [jak często bywa w innych] , wkręty w koszach zapieczone, nie otworzę sobie klapy (wagon) aby wygodnie zrobić.

Nie trzeba ich odkręcać, żarówka siedzi w przekręcanym gnieździe, da się to wyjąć przez tą lukę za nimi.
nubi napisał/a:
Mnie wcina 10.2 L PB/100km jak zaczarowany. 90 na 5-tce trasa - ni ni , nadal 10.1L, miasto 11L. może to przez sondę lambda - leży na stole drugi miesiąc i czeka na wymianę

To na bank przez lambdę.

nubi - 16-12-2017, 16:57

Hornet napisał/a:
Nie trzeba ich odkręcać, żarówka siedzi w przekręcanym gnieździe, da się to wyjąć przez tą lukę za nimi.

Prawdę mówiąc to ciągle nie wiem co tam się stało, bo oprawy jakoś tak wisiały jakby na kablach, zdawało mi się że są na odklejonych taśmie/rzepach?? - coś było oderwane na pewno. Może nieoryginalne mam? Miałem zrobić jak mi koleżanka wreszcie mój garaż zwolni ze swoich mebli, ale jej remont nie poszedł wg. planów i .. my cierpimy.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group