Nasze Miśki - Mitsubishi Galant 2.0 GLS 1999 - Przeszłość i Przyszłość
Martinsson - 17-12-2017, 01:27 Temat postu: Mitsubishi Galant 2.0 GLS 1999 - Przeszłość i Przyszłość Witam
Może uda mi się obudzić miłe wspomnienia bardziej doświadczonych kolegów i koleżanek forumowiczów .
Moja historia jest bardzo świeża. Jestem młodym kierowcą, prawo jazdy mam od września 2017. Przez bardzo długi czas chciałem wreszcie zacząć jeździć. Ostatni rok oczekiwania na możliwość zdobycia uprawnień upłynął mi na szukaniu potencjalnego pierwszego samochodu. Wtedy możliwości było wiele, jedne z pierwszych modeli jakie przeglądałem miały w sobie sportowego ducha (szybcy i wściekli, stare części oczywiście <3). Trafiłem wtedy na coś takiego jak Mitsubishi Galant. Natychmiast urzekł mnie jego drapieżny wygląd, to spojrzenie przednich reflektorów. Był to zdecydowanie jeden z najładnieszych samochodów jakie kiedykolwiek widziałem. Po początkowym entuzjazmie dostrzegłem wady tego wyboru (dostrzeżono je za mnie) takie jak: rdza, brak informacji na jego temat (niska popularność w Polsce). Porzuciłem więc temat i skupiłem się na innych opcjach, były to m.in Audi A6 i Honda Accord, które były mocnymi kandydatami do samego końca.
Przyszedł wreszcie czas na prawo jazdy i ostateczną decyzję. W odległości około 50km od mojej miejscowości stały dwie interesujące mnie Hondy. Wraz z moimi motoryzacyjnymi przewodnikami(tato i wujek ) wyruszyliśmy na oględziny. Pierwszy samochód w swojej cenie nie powalił. Na mierniku wyszło, że nawet dach był malowany . Jadąc do drugiego nie zdążyliśmy nawet wysiąść, a już było widać, że jest dramat. Nawet klamki z tyłu były urwane. Zdjęć było tylko kilka ale nie szkodziło aby obejrzeć osobiście(blisko).