Outlander I GEN Techniczne - Temperatura silnika OT1 .
miron - 20-12-2017, 20:35 Temat postu: Temperatura silnika OT1 . Wita. Od paru dni temperatura na wskazówce na drugiej kresce. Co sprawdzić?
plecho1 - 20-12-2017, 20:46
Ale to znaczy cze za duża czy za mała ta temperatura? Jak silnik niedogrzany to albo za mało płynu albo zacięty termostat w pozycji otwartej.
Bzyk_R1 - 20-12-2017, 21:00
Ma być między 3 a 4 kreską. Czyli miron, ma za niską. Rozwiązania jw. Sprawdź w wyrównawczym i w chłodnicy.
miron - 20-12-2017, 21:16
Jak mało płynu to chyba by się gotował?
W@sio - 21-12-2017, 00:06
Sprawdź termostat
miron - 30-12-2017, 14:40
Ma ktoś zdjęcia jak wymienić thermostat? Jakiś opis. Trzeba jakiś klej,silikon, nową uszczelkę?
Bzyk_R1 - 30-12-2017, 17:39
Wszędzie masz płynną uszczelkę patrz 11.100.
miron - 30-12-2017, 19:49
Jaką polecacie? Mam jakąś do miski może być?
Bzyk_R1 - 30-12-2017, 21:42
Ja polecam Reinzosil. Jest nawet artykuł Reinzosil kontra Dirko co wybrać, możesz poczytać. Ja użyłem tego do miski i z tego co wiem nadaje się do różnych mediów więc możesz to użyć. Nie wiem co tam masz do miski, sprawdź charakterystykę.
76magg - 05-10-2021, 16:59
Złoty szpadel poproszę, ale odkopię bo mam pytanie:
Jaki jest numer części dla termostatu chłodnicy oleju?
I jaka jest jego temperatura otwarcia? Też 82 stopnie czy coś wyżej?
Bo mi się silnik grzeje nawet kiedy nie jest butowany i potrafi być temperatura oleju 120 i 130 nawet. A termostat gotowany w 100 stopniach nawet nie drgnął.
Bzyk_R1 - 05-10-2021, 17:40
Jaki tam szpadel, raczej nagroda za kontynuację wątku a nie tworzenie nowych o tym samym.
Numer części to MD356695. Na Twoim miejscu zobaczył bym też do chłodniczki oleju. Jak miałem w zderzaku to potrafiło dojść do 130 stopni ale to przy butowaniu mocnym. Uważam że 110-115 to taka normalna temperatura pracy na serii.
76magg - 06-10-2021, 10:39
Bzyk_R1 napisał/a: | Na Twoim miejscu zobaczył bym też do chłodniczki oleju. |
A to nie jest właśnie od tego? Bo wygląda wypisz wymaluj jak ten, który jest wkręcony w podstawę filtra - który prowadzi do chłodniczki oleju która jest właśnie gdzieś pod zderzakiem.
Tam niby wszystko ok - w sensie nie zapchana błotem czy coś w tym stylu. Tylko ten termostat się nie otwiera, a przynajmniej tak wygląda, że się nie otwiera. Mechanik go wyjął i wygotował, a sprężyna nawet nie drgnęła. Zakładam, że w 100 stopniach powinien się ruszyć.
A to już chyba jedyne, co zostało i co może generować problem z temperaturą.
A temperatura leci do 130 stopni na filtrze po normalnej jeździe (100-120 km/h) przez 15 minut. Niestety nie wpadłem na to, żeby sprawdzić na chłodnicy.
A da się to kupić tylko luzem czy może dostępniej i taniej razem z podstawą filtra?
|
|
|