To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - Temperatura silnika OT1 .

miron - 20-12-2017, 20:35
Temat postu: Temperatura silnika OT1 .
Wita. Od paru dni temperatura na wskazówce na drugiej kresce. Co sprawdzić?
plecho1 - 20-12-2017, 20:46

Ale to znaczy cze za duża czy za mała ta temperatura? Jak silnik niedogrzany to albo za mało płynu albo zacięty termostat w pozycji otwartej.
Bzyk_R1 - 20-12-2017, 21:00

Ma być między 3 a 4 kreską. Czyli miron, ma za niską. Rozwiązania jw. Sprawdź w wyrównawczym i w chłodnicy.
miron - 20-12-2017, 21:16

Jak mało płynu to chyba by się gotował?
W@sio - 21-12-2017, 00:06

Sprawdź termostat :-)
miron - 30-12-2017, 14:40

Ma ktoś zdjęcia jak wymienić thermostat? Jakiś opis. Trzeba jakiś klej,silikon, nową uszczelkę?
Bzyk_R1 - 30-12-2017, 17:39



Wszędzie masz płynną uszczelkę patrz 11.100.

miron - 30-12-2017, 19:49

Jaką polecacie? Mam jakąś do miski może być?
Bzyk_R1 - 30-12-2017, 21:42

Ja polecam Reinzosil. Jest nawet artykuł Reinzosil kontra Dirko co wybrać, możesz poczytać. Ja użyłem tego do miski i z tego co wiem nadaje się do różnych mediów więc możesz to użyć. Nie wiem co tam masz do miski, sprawdź charakterystykę.
76magg - 05-10-2021, 16:59

Złoty szpadel poproszę, ale odkopię bo mam pytanie:

Jaki jest numer części dla termostatu chłodnicy oleju?

I jaka jest jego temperatura otwarcia? Też 82 stopnie czy coś wyżej?

Bo mi się silnik grzeje nawet kiedy nie jest butowany i potrafi być temperatura oleju 120 i 130 nawet. A termostat gotowany w 100 stopniach nawet nie drgnął.

Bzyk_R1 - 05-10-2021, 17:40

Jaki tam szpadel, raczej nagroda za kontynuację wątku a nie tworzenie nowych o tym samym.

Numer części to MD356695. Na Twoim miejscu zobaczył bym też do chłodniczki oleju. Jak miałem w zderzaku to potrafiło dojść do 130 stopni ale to przy butowaniu mocnym. Uważam że 110-115 to taka normalna temperatura pracy na serii.

76magg - 06-10-2021, 10:39

Bzyk_R1 napisał/a:
Na Twoim miejscu zobaczył bym też do chłodniczki oleju.


A to nie jest właśnie od tego? Bo wygląda wypisz wymaluj jak ten, który jest wkręcony w podstawę filtra - który prowadzi do chłodniczki oleju która jest właśnie gdzieś pod zderzakiem.
Tam niby wszystko ok - w sensie nie zapchana błotem czy coś w tym stylu. Tylko ten termostat się nie otwiera, a przynajmniej tak wygląda, że się nie otwiera. Mechanik go wyjął i wygotował, a sprężyna nawet nie drgnęła. Zakładam, że w 100 stopniach powinien się ruszyć.

A to już chyba jedyne, co zostało i co może generować problem z temperaturą.
A temperatura leci do 130 stopni na filtrze po normalnej jeździe (100-120 km/h) przez 15 minut. Niestety nie wpadłem na to, żeby sprawdzić na chłodnicy.

A da się to kupić tylko luzem czy może dostępniej i taniej razem z podstawą filtra?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group