Outlander I GEN Techniczne - O1T problemy po podłączeniu AKU
MarcinGdy - 21-12-2017, 09:08 Temat postu: O1T problemy po podłączeniu AKU Hej maniaki musiałem wyciągnąć Aku z auta do ładowania. Po zamontowaniu z powrotem nie działa mi centralny zamek otwierany z pilota w kluczyku. Coś trzeba programować na nowo? Jeżeli tak to jak?
To nie koniec dziwnych akcji, przy zamkniętych drzwiach pali mi się kontrolka, że są wszystkie drzwi otwarte i podczas jazdy auto gaśnie na wolnych obrotach, HELP ! 😶
Bizi78 - 21-12-2017, 09:33
Co do gaśnięcia to spróbuj nauki obrotów .
MarcinGdy - 21-12-2017, 09:39
Jak to się odbywa ? Odpiąć aku, podpiąć na nowo, odpalić i czekać aż się ustabilizuje ?
radek79 - 21-12-2017, 09:41
wystarczy się przejechać z 15km po trasie i już nie zgaśnie
Bizi78 - 21-12-2017, 09:55
Radku u mnie nawet 50km nie pomaga, tylko nauka na postoju .
Co do nauki.
Odpal nie włączając żadnych odbiorników, nie dotykaj gazu poczekaj aż silnik się nagrzeje teoretycznie do włączenia wentylatora.
Wyłącz auto i poczekaj parę minut, następnie uruchom silnik + włącz odbiorniki typu światła drogowe, radio klimę jeśli się uruchomi że względu na temperaturę. zew.
Poczekaj do włączenia wentylatora i następnie zgaś.
Po ponownym odpaleniu powinien chodzić ok.
Co do kontrolki otwartych drzwi to trzeba prawdopodobnie przeczyścić krańcówki w drzwiach.
Otwieraj pojedynczo drzwi, powciskaj krańcówkę kilka razy i obserwuj kontrolkę czy zgaśnie.
Jeśli zgaśnie to masz winowajcę.
radek79 - 21-12-2017, 10:01
u mnie w OT zawsze działa
MarcinGdy - 21-12-2017, 10:10
Dzięki wieczorkiem spróbuję zrobić tak jak piszecie.
Ta kontrolka od drzwi nigdy nie szwankowała, ewidentnie ma to związek z tym, że przez dobę nie było prądu w aucie.
Pozostaje jeszcze kwestia jak zrobić żeby central zaczął znowu działać z kluczyka
Co ciekawe jak odpaliłem po wpakowaniu naładowanego aku to wcale nie wszedł na obroty jak wcześniej, czyli 1400-1500. Tylko od razu było poniżej 1000.
Bzyk_R1 - 21-12-2017, 11:44
MarcinGdy, Sprawdź pod maską w skrzynce bezpieczników takie dwa bezpieczniki w żółtej obudowie poruszaj nimi ewentualnie podmień na nowe.
Co do adaptacji obrotów zrób jak pisze Bizi78, tylko po włączeniu się wentylatorów za pierwszym razem zgaś auto potem odpal i zrób kilka kilkanaście kilometrów na pb w każdym zakresie obrotów żeby sobie mapy autko ustawiło. Potem powinno gadać. Mnie też po wyjeciu aku obroty nisko spadały.
MarcinGdy - 21-12-2017, 20:49
Jest git Panowie!! wszystko wróciło do normy, nawet centralny zamek zaczął działać
Dzięki za podpowiedzi
|
|
|