To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - O1T problemy po podłączeniu AKU

MarcinGdy - 21-12-2017, 09:08
Temat postu: O1T problemy po podłączeniu AKU
Hej maniaki :) musiałem wyciągnąć Aku z auta do ładowania. Po zamontowaniu z powrotem nie działa mi centralny zamek otwierany z pilota w kluczyku. Coś trzeba programować na nowo? Jeżeli tak to jak?


To nie koniec dziwnych akcji, przy zamkniętych drzwiach pali mi się kontrolka, że są wszystkie drzwi otwarte i podczas jazdy auto gaśnie na wolnych obrotach, HELP ! 😶

Bizi78 - 21-12-2017, 09:33

Co do gaśnięcia to spróbuj nauki obrotów ;) .
MarcinGdy - 21-12-2017, 09:39

Jak to się odbywa ? Odpiąć aku, podpiąć na nowo, odpalić i czekać aż się ustabilizuje ?
radek79 - 21-12-2017, 09:41

wystarczy się przejechać z 15km po trasie i już nie zgaśnie
Bizi78 - 21-12-2017, 09:55

Radku u mnie nawet 50km nie pomaga, tylko nauka na postoju ;) .

Co do nauki.
Odpal nie włączając żadnych odbiorników, nie dotykaj gazu poczekaj aż silnik się nagrzeje teoretycznie do włączenia wentylatora.
Wyłącz auto i poczekaj parę minut, następnie uruchom silnik + włącz odbiorniki typu światła drogowe, radio klimę jeśli się uruchomi że względu na temperaturę. zew.
Poczekaj do włączenia wentylatora i następnie zgaś.
Po ponownym odpaleniu powinien chodzić ok.

Co do kontrolki otwartych drzwi to trzeba prawdopodobnie przeczyścić krańcówki w drzwiach.
Otwieraj pojedynczo drzwi, powciskaj krańcówkę kilka razy i obserwuj kontrolkę czy zgaśnie.
Jeśli zgaśnie to masz winowajcę.

radek79 - 21-12-2017, 10:01

u mnie w OT zawsze działa :wink:
MarcinGdy - 21-12-2017, 10:10

Dzięki wieczorkiem spróbuję zrobić tak jak piszecie.

Ta kontrolka od drzwi nigdy nie szwankowała, ewidentnie ma to związek z tym, że przez dobę nie było prądu w aucie.
Pozostaje jeszcze kwestia jak zrobić żeby central zaczął znowu działać z kluczyka :roll:

Co ciekawe jak odpaliłem po wpakowaniu naładowanego aku to wcale nie wszedł na obroty jak wcześniej, czyli 1400-1500. Tylko od razu było poniżej 1000.

Bzyk_R1 - 21-12-2017, 11:44

MarcinGdy, Sprawdź pod maską w skrzynce bezpieczników takie dwa bezpieczniki w żółtej obudowie poruszaj nimi ewentualnie podmień na nowe.

Co do adaptacji obrotów zrób jak pisze Bizi78, tylko po włączeniu się wentylatorów za pierwszym razem zgaś auto potem odpal i zrób kilka kilkanaście kilometrów na pb w każdym zakresie obrotów żeby sobie mapy autko ustawiło. Potem powinno gadać. Mnie też po wyjeciu aku obroty nisko spadały.

MarcinGdy - 21-12-2017, 20:49

Jest git Panowie!! :mrgreen: wszystko wróciło do normy, nawet centralny zamek zaczął działać :biggrin:
Dzięki za podpowiedzi :!:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group