Outlander I GEN Techniczne - O1T Gotowe mapy lub mapy z airtrek
Radek - 05-01-2018, 12:53 Temat postu: O1T Gotowe mapy lub mapy z airtrek Hello. Próbował ktoś wgrywać tzw "gotowce" do outlandera? Ja szukam tego ale nigdzie nie mogę znaleźć. Oczywiście mowa o mapach bazujących na seryjnych komponentach. Próbuję takie znaleźć ale nie bardzo mi to wychodzi. Tak wiem, powinno się jechać wystroić auto a nie wgrywać gotowca.
Druga rzecz o jakiej myślę, to skopiowanie ustawień z fabrycznego romu airtreka. Takie łatwo znaleźć. I tu nasuwa się pytanie - orientujecie się w podobieństwach między tymi autami i czy ma to sens? Jakie są wtryski turbina itp? A może ktoś próbował takiej operacji?
W@sio - 05-01-2018, 13:46
Gotowców nie znajdziesz, bo to by był strzał w kolano każdego zakładu zajmującego się strojeniami. Nikt kto robił strojenie nie będzie udostępniał gotowej mapy za darmoszkę.
Airtrek to to samo auto - silnik jest toczka w toczkę ten sam ale ze strzynią CVT. Nie dam sobie ręki uciąć czy sterownik jest ten sam - ale to można sprawdzić.
Radek - 05-01-2018, 14:00
No właśnie też szukam i wychodzi mi że oba mają wtryski 390 i turo td04 nie wiem jak z dolotem, wydechem.
Porównałem oba softy i wychodzi że airtrek ma inaczej doładowanie.. niech mnie ktoś poprawi bo dopiero razckuję ale z wykresów wynika, że na dole ma mniejsze a potem nieco większe, kończąc na tym samym co outek.
Mapy paliwowe też się różnią.
Nie wiem, czy rozsądne byłoby wgrywanie całego romu z airtreka, dlatego myślę o kopiowaniu kawałków
PS. "Gotowce" są ale do evo
Bzyk_R1 - 05-01-2018, 15:10
Nie muszą się różnić niczym te silniki. Wynik 240/343 można osiągnąć bez zmiany czegokolwiek.
jaroo0 - 05-01-2018, 22:41
Z pękniętym kolektorem też idzie wystroić? + wydech przelot zrobić (kolektor zapieczone śruby, za duży koszt)
Bzyk_R1 - 05-01-2018, 23:15
jaroo0, niestety ale kolektor musi być zdrowy bo będzie problem z doładowaniem, na pękniętym możesz uzyskać bardzo słaby wynik w serii i cała reszta lipa. Samym wydechem po zrobieniu przelotu zyskasz 15-20 KM
|
|
|