To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero Ogólne - Problem Pajero Pinin 1,8

Anonymous - 25-03-2007, 12:15
Temat postu: Problem Pajero Pinin 1,8
Witam. Od niedawna jestem posiadaczem Mitsubishi Pajeron Pinin 1,8 z 2001 roku. Mój samochodzik ma niestety dziwną przypadłość? Otóż gdy muszę zatrzymać się na przykład przed szkrzyżowaniem obroty silnik spadają do około 250 na minute, następnie silnik wpada w dziwne drgania po czym uspokaja sie i pracuje regularnie. Kolega któremu dałem sie przejachać powiedział że silnik zachowuje sie tak jak samochody z niewyregulowana instalacja gazową. Do mojego Mitsubishi oczywiście nigdy nie założe gazu dlatetego nie jest to problem gazu. Czasami wydaje mi się że auto zachowuje się tak jakby miało niewyregulowane sprzęgło i pomimo wciśniecia pedału sprzegła do końca, mechanizm nie jest dobrze rozłączony dlatego obroty spadają. Ale to jest tylko złudzenie gdyż sprzegło jast dobre nie ślizga sie i podczas ruszaniu z postoju bierze w odpowiednim miejscu. Na silniczek w moim aucie też nie narzekam moc, przyspieszenie czy spalanie wszytko w normie. Jeżeli ktos wie co może boleć mojego Pinina bardzo proszę o odpowiedż.
Gene - 26-03-2007, 08:06

Witaj, na wstepie napisze, ze nie mam pojecia o co chodzi ale moze po prostu trzeba ustawic obroty. Ja w swoim od nowosci mialem tak, ze na wolnych obrotach, stojac na swiatlach obroty falowaly. Nie wiem czy to kwestia automatycznego ssania czy zimnego silnika ale tak bylo. Po dobrym rozgrzaniu to ustepowalo. Niestety nie mialem takiej akcji aby do 250 obrotow mi spadalo. Wszystko to bylo w granicach "normy".
Anonymous - 26-03-2007, 10:09

Tak niskie obroty spadaja na jakies 2 sekundy czasami wydaje mi sie że silnik poprostu juz zgasł, poczym przez nastepne 2 cały samochód zaczyna wpadać w dragania i obroty wracają do normy,a silnik pracuje równo i regularnie.
Hubeeert - 26-03-2007, 10:39

Michal982,

1. Jaki silnik - pojemnosc, model (odczytasz z tabliczki znamionowej)?
2. Przepustnica czyszczona?
3. Wolne obroty regulowane?
4. Nie zatankowales brudnego paliwa?

Objawy ktore opisujesz wskazywalyby na zabrudzony silniczek krokowy ktory dziala z opoznieniem... Lub niesprawny TPS - czujnik polozenia przepustnicy.

Polecam www.mitsubishifan.webpark.pl - dzial bodajze regulacje.

Pozdrawiam

Anonymous - 26-03-2007, 16:33

Jeżeli chodzi o tabliczke znamionową:
Model h66whjclanrjmp0nh66wyx015414



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group