To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero Sport - [2.5 TD] Błędy w Pajero sport 2.5td

SZELEZNIAK - 30-01-2018, 01:14
Temat postu: [2.5 TD] Błędy w Pajero sport 2.5td
Witam wszystkich. Jestem nowy na tym forum, jak też nigdy wcześniej nie miałem Mitsubishi, więc proszę was proszę o pomoc. A mianowicie kupiłem ostatnio na aukcji Mitsubishi Shoguna Sport 2.5 td (do wyboru był Mitsubishi i Land Rover, ale Mitsubishi wygrał bo podobno mniej awaryjny), uszkodzony tylko zderzak więc się wymieni, ale okazało się że to nie wszystko. Pali mi się lampka od silnika i na zimnym silniku strasznie słabo zapala, trzeba go kręcić dosyć długo. Wystarczy żeby samochód postał że 3 godziny i już jest problem z odpaleniem. Byłem u znajomego mechanika, podłączył komputer i wyszło kilka błędów które od razu wykasował, został tylko jeden 52, który nie dawał się skasować. On wyczytal że tenbłądto uszkodzony czujnik prędkości pompy wtryskowej. Polecił mi kupić nową (używaną)pompę. Ale takiej z dokładnie tymi numerami co na starej nie mogę znaleźć, i tu pytanie czy pompa musi mieć dokładnie taki sam numer jak na starej, czy może być inny , ale odPajero(Shoguna)Sport? Czy taka pompę mogę sobie wymienić sam, moje mechanikowanie to wymiana hamulców, oleju, filtrów i tyle doświadczenia, rozrządu nigdy nie robiłem. I jeszcze jedno, czy ta pompa ma taki czujnik, bo kiedy szukałem na necie samego czujnika to pojawiały się tylko do silnika 3.2. Jeśli on tam jest, to da się wymienić sam czujnik, gdzie on się znajduje?
Proszę wszystkich o pomoc i z góry dziękuję.
Michał

seba86 - 04-02-2018, 18:35

te pompy są rzadkie i części do nich praktycznie nie ma, ja swoją regenerowałem w dieseltechnika.pl jak regenerują to może i części sprzedają zadzwoń do nich
SZELEZNIAK - 05-02-2018, 00:10

Seba, dzięki za podpowiedź. Oni są widzę z moich rejonów to nawet lepiej, a i za granicę wysyłają, bo ja ten samochód mam w Anglii. Zadzwonię i zapytam. A jeśli można wiedzieć, to dużo taka przyjemność Cię kosztowała?
seba86 - 05-02-2018, 18:34

no niestety tanio nie jest, ja zrobiłem to na zasadzie oddaje swoją biorę zregenerowaną i kosztowało to 2700 polskich złotówek jak nie oddasz starej to cena rośnie o tysiaka, tak przynajmniej było, nie wiem jakie ceny są teraz ja swoją robiłem w 2016 roku

[ Dodano: 05-02-2018, 18:39 ]
jak moja nawalała to dzwoniłem jeszcze do Zbyszka z epajero chciał żeby mu tą pompę wysłać to się nią zajmie, ale wyjątkowo zależało mi na czasie a w dieseltechnice było szybciej (choć pewnie drożej)

SZELEZNIAK - 08-02-2018, 02:30

Dzięki. Dzwoniłem do nich, facet powiedział że ten błąd to nie musi być wcale pompa. Podobno w Mitsubishi niektóre błędy są e musi oznaczać bardzo ogólne i ten wcale nie nie musi to być pompa. Jeszcze kilka innych rzeczy może wykazywać ten sam błąd. Zobaczymy, zacznę od bańki, czy może przyczyna jest jeszcze przed pompą.
seba86 - 08-02-2018, 19:41

u mnie nie było żadnych błędów samochód powyżej 2500 rpm zaczynał zamulać, też szukałem, wymieniłem kilka części i nic się nie zmieniało w końcu pojechałem do serwisu boscha na diagnostykę układu wtryskowego i turbiny, tam znaleźli problem, dostałem kilka wykresów i wyników, pracownik przedstawił mi jeden z wykresów na którym było widać że nastawnik w pompie nie reaguje na zmianę wartości zadanych, usterkę znaleźli jednak nie podjęli się jej naprawy
SZELEZNIAK - 08-02-2018, 21:59

U mnie właśnie nie zamula, tzn na pewno nie na wysokich obrotach, nawet zauważyłem, że dopiero przy 3000 zaczyna ciągnąć, a na niskich tak jakby nie miał siły. Ale nie wiem czy to coś jest, czy tylko przesiadkę się z Galaxy w benzynie i wydaje mi się on mulowaty. U mnie właśnie pali się ta kontrolka od silnika A rano bardzo ciężko pali, trzeba dosyć długo go kręcić. Po podłączeniu komputera wyświetliło się błąd 52 i nie daje się skasować.
Zureeo - 31-03-2020, 10:49

SZELEZNIAK napisał/a:
U mnie właśnie nie zamula, tzn na pewno nie na wysokich obrotach, nawet zauważyłem, że dopiero przy 3000 zaczyna ciągnąć, a na niskich tak jakby nie miał siły. Ale nie wiem czy to coś jest, czy tylko przesiadkę się z Galaxy w benzynie i wydaje mi się on mulowaty. U mnie właśnie pali się ta kontrolka od silnika A rano bardzo ciężko pali, trzeba dosyć długo go kręcić. Po podłączeniu komputera wyświetliło się błąd 52 i nie daje się skasować.


Udało się znaleść przyczynę?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group