To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Tuning - Mitsubishi Outlander 2.0 136km Tuning? Rady?

Andrzej1815 - 02-02-2018, 11:51
Temat postu: Mitsubishi Outlander 2.0 136km Tuning? Rady?
Witam posiadam Mitsubishi Outlander 2.0 z 2003r. O mocy 136km chciałbym go podciągnąć trochę na mocy obecnie zamontowany Chip Box ProRacing może ktoś ma jakieś rady może software z Lancera ale gdzie robić takie rzeczy i myślę o poprawie wydechu magnaflow? Może jakiś inny? Bardzo mile widziane wypowiedzi i rady z góry dziękuję.
Fragu - 02-02-2018, 12:26

Rada nr 1: zmień auto na mocniejsze. :roll:
W@sio - 02-02-2018, 12:49

Fragu napisał/a:
Rada nr 1: zmień auto na mocniejsze.


x2!

ChipBox jaki by nie był raczej nie wprowadza jakichś znaczących czy zauważalnych zmian w parametrach pracy silnika. Jeśli chcesz podnieść moc tej jednostki napędowej to od razu powiem Ci, że to walka z wiatrakami. W lancerze miałeś dokładnie ten sam silnik o dokładnie tych samych parametrach.

Wydech możesz zmienić, myślę, że M-Tech czy inna firma specjalizująca się w układach wydechowych Ci taki wykona na zamówienie za jakieś 2500-3000zł ale zmian też nie odczujesz, zyskasz kilka KM i kilka Nm.

Bzyk_R1 - 02-02-2018, 16:30

x3

Zamiast wydawać tyle na wydech, kup wkładkę K&N, Pipercrossa lub cosworth, zysk mocy będzie ten sam a może nawet lepszy bo w wolnossących wydech może czasem popsuć charakterystykę pracy.

Bizi78 - 02-02-2018, 17:31

No i sprowadziliście kolegę do parteru :mrgreen: .
KUTER - 31-03-2018, 22:22

podepnę się pod temat. O1 2,0 jeździ jak jeździ- wiadomo. Ma dość słabą reakcję na gaz, muli go na wysokich obrotach i wcale nie jest oszczędny. Jest firma która oferuje chiptuning. +15KM i +20 Nm. Ktoś powie że mało, ja wam powiem, że to sporo. Bo liczy się cały wykres/ przebieg mocy i momentu a nie tylko to co jest na szczycie krzywej czyli ta moc maksymalna. Uważam, że warto grzebnąć w ECU i poprawić trochę mapy żeby przyjemniej się jeździło. Tu pojawia się pytanie: w jakich samochodach były identyczne komputery sterujące silnikiem jak w O1? chcę kupić używany komputer i go wsadzić celem modyfikacji, żeby w razie czego mieć stary , oryginalny. Jasne, że można kupić komputer od O1 i po sprawie. Ale mam problem ze znalezieniem plików .xdf definiujących mapy w ECU. Bez tego programy do tuningu niewiele pomogą. Dlatego pytam w jakich samochodach były analogiczne kompy- można znajdę .xdf'a dla innego samochodu. No i kwestia kolejna- jak po zmianie kompa na inny odpalić auto (immobilizer mnie pewnie zablokuje)?
W@sio - 01-04-2018, 00:16

Definicji w necie nie znajdziesz, kiedyś zanim pojechałem do RS, byłem koło domu u tunera i nie mógł znaleźć do turbo, a co dopiero w wolnossaku. Poszukaj od lancera, bo silnik ten sam... Choć też może nie być, bo nikt nie remapuje tej jednostki :-)
Dziwne, że ktoś robiący remapy nie ma swoich definicji. Skoro obiecuje konkretne przyrosty, to by znaczyło, że stroił takie auta :-)

Tak czy inaczej, powodzenia!

KUTER - 01-04-2018, 10:05

źle zrozumiałeś :) tuner raczej ma definicje. Ja chcę dłubnąć sam. Powiedzmy, że mam wiedzę jak to zrobić, brakuje mi narzędzia w postaci pliku .xdf. Wypowiedz się w kwestii imobilaizera. Podpięcie drugiego kompa pozwoli odpalić samochód?
W@sio - 01-04-2018, 15:48

O ile pamiętam to przy wymianie kompa w turbo nie było problemu w odpaleniu. Kiedyś testy robiliśmy z Jarem i działało
Jaro1974 - 03-04-2018, 21:47

Piotrze my nie odpalaliśmy auta tylko graty sprawdzaliśmy. A z tego co wiem immo nie pozwoli uruchomić auta.
W@sio - 03-04-2018, 22:45

Dlategonapisalem "o ile pamietam" liczac na Twoje sprostowanie ;-)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group