Outlander II GEN Techniczne - [II 2.2 DID] Rzeczywista moc silników 2.2 DID 156KM
feecle - 14-02-2018, 14:46 Temat postu: [II 2.2 DID] Rzeczywista moc silników 2.2 DID 156KM Rozmawiałem z lokalnym tunerem który stwierdził, że bardzo często silniki 2.2 HDI 156KM z czasem "gubią konie" i realnie ich moc oscyluje przy 140KM. Czy robiliście pomiary na hamowni i możecie podzielić się "kreskami"?
Gotycki_Zdun - 15-02-2018, 14:41
Hamowałem swego Puga przy nalocie na poziomie 170 kkm. Rolki 4x4 od V-Techa wypluły 155 KM przy 3774 rpm i 368 Nm przy 2104.
lyczko - 15-02-2018, 16:23
Mój przy przebiegu 130tys wypluł właśnie tylko 138km...
kajos - 15-02-2018, 22:19
konie i tak alo wazne
najwazniejszy jest moment
ja mam wprawdzie hitlera ale moj wyplul 138KM zamiast 140KM przed softem
Gotycki_Zdun - 15-02-2018, 23:07
Tak to wyglądało:
feecle - 16-02-2018, 08:57
Gotycki_Zdun, żeby uzyskać taki wynik trzeba się pozbyć FAP i EGR? Czy po tuningu zauważyłeś zmianę w kulturze pracy silnika?
Gotycki_Zdun - 16-02-2018, 11:23
FAP i EGR na miejscu i tam pozostaną - nie zamierzam przyczyniać się do rozwoju nowotworów dróg oddechowych w społeczeństwie. Kultura pracy pozostała na poziomie sprzed zmiany mapy, czyli wysokim, a już na pewno wyższym od 2.0 Tdi.
feecle - 17-02-2018, 11:55
Gotycki_Zdun, jak często wypala się FAP po modyfikacji? Czy na czas strojenia filtr był tymczasowo zdjęty żeby określić np. dymienie?
Gotycki_Zdun - 17-02-2018, 20:44
Interwały wypalania FAP wyglądają o u mnie circa tak:
750 km (W) 650 km (W) 500 km (W) 400 km (W) 300 (W) 250 (3xW czasem 4xW)
i wszystko od nowa.
FAP nie był zrzucany. Miły Pan w V-Tech zapewniał, że nie jest to konieczne. Auto przechodzi wszystkie inspekcje śpiewająco i nie przejawia najmniejszych niepokojących symptomów. Aktualnie dobijamy do 200 kkm.
|
|
|