To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[02-06]Lancer CS0 - [CS3A 1.6] kreci,odpala ale nie ma sily jechac?

mateuszek2088 - 22-02-2018, 18:09
Temat postu: [CS3A 1.6] kreci,odpala ale nie ma sily jechac?
Walcze z moim lancerkiem 1.6 98km problem jaki z nim jest to ze ladnie odpala ,na postoju wkreca sie na obroty ale gdy jade nie ma sily jechac moge wcisnac pedal w podloge i sie powoli rozpedza?

Zostalo w nim wymienione pomka paliwa i filtr,nowe pierscienie(bral olej),nowa uszczelka pod glowice i wszystkie uszczelki glowicy,nawet zalozona jest druga listwa wtryskowa(uzywana zeby sprawdzic czy jest lepiej)
Moze mial ktos podobny problem ,bede wdzieczny za pomoc.

Bizi78 - 22-02-2018, 18:14

Może sprzęgło się ślizga :? .
mkm - 22-02-2018, 18:26

mateuszek2088, obstawiam luzy zaworowe. :wink:
Bizi78 - 22-02-2018, 18:31

Ale tam chyba nie ma regulacji na śrubkę a są popychacze hydrauliczne :wink: .
mkm - 22-02-2018, 19:45

Ale to nie ma znaczenia :wink:
mateuszek2088 - 22-02-2018, 20:10

Tez o tym myslalem, a da sie jakos sprawdzic te hydrauliczne popychacze?
mkm - 23-02-2018, 12:46

mateuszek2088, tylko warsztat i to dobry.
Z tego co piszesz już masz nadłubane, wiec problem może być wszędzie - od przestawionego rozrządu, przez nieszczęsne popychacze, przestawiony zapłon, lewe powietrze itp. itd.
Nawet elektrody w świecach możesz mieć zaklepane.

Mogłeś nawet chrzczone paliwo zatankować - wtedy też odpali, ale już jechać nie chce :wink:

systalon - 23-02-2018, 21:11

Witam Mateuszek2088, też jestem z pomorza, jako coś to mam podstawowy interfejs i moglibyśmy go podłączyć. Tylko, że jestem z okolic Wejherowa, więc troszkę daleko pewnie dla Ciebie. Ogólnie to tak:
sprawdzałeś/czyściłeś przepływomierz? często i gęsto to on jest uszkodzony/ zasyfiony, podaje złą ilość dostającego się powietrza do kolektora, a na jego podstawie komputer dawkuje za mało paliwa. Możesz odkręcić świecę zapłonową i zapodać fotkę. Jeśli będzie cała biała to przybliżałoby tylko do potwierdzenia mojej tezy, choć to nie zasada.
A czy na wolnych pracuje równo? nie trzęsie się? i sprawdź jeszcze 1 rzecz, w trakcie jazdy daj na luz i sprawdź jak spada prędkość. Może masz zapieczone któryś z hamulców.

Pozdrawiam

mani3kmzks - 03-04-2018, 20:31

podepnę się pod temat. Jak autor poradził sobie z autem?

moje 1.6 4g18 też nie ma siły jechać. na 50 kilometrów 30 jedzie ładnie 20 mnie denerwuje i to nie etapami tylko naprzemiennnie...
sprawdzałem dziś ciśnienie sprężania na cylindrach bo myślałem że może silnik pada- świece po wykręceniu ładne(kable nowe) a sprężanie....
na wszystkich garnkach 14,9-15 barów...nie mogłem uwierzyć- mierzone normalnym manometrem wkręcanym zamiast świecy nie żadnymi gumowymi ciulami...

Nie wiem co mu się dzieje czy to te cewki zapłonowe? mam jakieś stare już i na jednej iskra wędruje ale czy to może dawać aż taki spadek mocy?
Tak jakby go coś dławiło...
Dodam tylko że ma trochę pierdzący już wydech jakby trochę z przodu trochę z tyłu. Nie wiem dokładnie gdzie na wiosne zamierzałem się za to zabrać.

Czy to może być przestawiony rozrząd?

Może to sonda?sondy?
A gdzie ten przepływomierz jest usytuowany? nie sprawdzałem tego?

Hornet - 04-04-2018, 19:10

mani3kmzks napisał/a:
A gdzie ten przepływomierz jest usytuowany? nie sprawdzałem tego?

W naszych 4G18 nie ma przepływomierza.
CE ci się nie zapalił ?

mani3kmzks - 04-04-2018, 19:53

zapala sie czasem i gaśnie.
kilka razy się zapalał potem gasnął 3-4 razy. jak zczytywałem błąd to było wypadanie zapłonu. tylko zczytywane było dziadostwem oczywiście jakimś.


Ogólnie moje myśli trochę kierują się teraz w stronę sondy bo jak kupowałem to auto to miało 146 tyś przebiegu a ma 217 a sonda ponoć wytrzymuje 160tkm. (ale czy to by pokazywało wypadanie zapłonu?)

I też wydaje się że pali litre/półtorej więcej gazu.

plecho1 - 04-04-2018, 21:11

Pewnie podpinałeś się interfejsem ELM327, tak do końca to nie jest dziadostwo i jeśli chodzi o silnik to powinien pokazać co trzeba. Samo sprawdzenie błędów to podstawa, warto jeszcze sprawdzić działanie sondy lambda i wartości korekt paliwowych bo te dane mogą sporo podpowiedzieć co do przyczyny problemu.
rudi88 - 04-04-2018, 23:34

Jak najbardziej może być cewka walnięta. Błąd pokazał na którym cylindrze jest problem z zapłonem?
mateuszek2088 - 05-04-2018, 21:46

Moj problem juz rozwiazany wtryski sie przytykaly,wystarczylo wyczyscic bak,oczywiscie wymienilem filtr paliwa i wyciągnąłem listwe wtryskową każdy wtrysk wyczyściłem metodą garażową i dałem filterek taki uniwersalny przed listwą wtryskową
Sal - 06-04-2018, 16:30

Hej, mam identyczną sytuację jak Ty tylko w 2.0. Gdzie kupiłeś filtr paliwa? Każdy mechanik mi mówi, że ten rodzaj filtra się tylko czyści...
Duży jest kłopot z czyszczeniem baku?
Zdejmowałeś zbiornik, czy wyciągałeś tylko pompę paliwa i przez otwór czyściłeś?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group