Outlander II Ogólne - [II 2.0 DID] Planowany zakup
Anonymous - 26-02-2018, 23:01 Temat postu: [II 2.0 DID] Planowany zakup Witajcie.
Mam okazję nabyć z dobrego źródła Outlandera II 2.0 DID z 2007 roku, po serwisowym chiptuningu.
Ma on na liczniku 230 tys. km.
Potrzebuję Waszej pomocy ...
- jakich napraw mogę się spodziewać w najbliższym czasie przy takim przebiegu?
- jakie są koszty napraw (turbina, dwumas, dpf, itd.)?
Jeśli ktoś z Was chciałby coś innego doradzić w kwestii zakupu Outka to śmiało
Z góry dziękuję.
Bzyk_R1 - 26-02-2018, 23:06
Jeżeli mógłbym coś doradzić to szukaj benzyny.
Turbo i dwumas z wymianą powinno się mieścić w 2000zł za każdy. Dpf "wyleczą" za 500-700zł, pompowtryski po 300zł za sztukę ( wymiana za używane, regenerowane), może głowica nie pęknie od razu.
kajos - 27-02-2018, 06:51
O jakiej glowicy piszesz
W misku jeszcze nikomu nie pekla ona
lexus - 27-02-2018, 09:49
w 2,0 dpf -a nie ma ,turbina i dwumas jak do 2.0 vw ceny przystępne i spadają, raczej martwił bym się o sprzęgło , bo chipowanie robi swoje ale ceny do 2,5 z dwumasą to nie dużo.rozrząd to ok 1tys,z robotą, przypuszczam że część rzeczy były już zmienione przy tym przebiegu i jeszcze chipie ,u mnie 145tys. i jesze nic nie robiłem
msokol - 28-02-2018, 19:38
240 tyś - przypada na drugą wymianę rozrządu. Ja miałem pierwszą wymianę (120kkm) i zapłaciłem za to na dobrych podzespołach 1200 zł. Jeśli nie będziesz robił tego sam, to szukaj dobrego mechanika, który sam zakupi dobre części za przyzwoite pieniądze. Jeśli dostarczysz je mechanikowi i odpukać coś się stanie, to będzie zwalał na części - tak nie będzie miał wymówki.
Do tego olej w skrzyni i tylnym moście.
Jak ktoś już wspomniał - nie we wszystkich 2.0 jest DPF.
lexus - 28-02-2018, 19:43
W żadnym 2.0 nie ma dpf-a
kajos - 28-02-2018, 20:54
jest zwykly filtr
ja jego wywalilem
moj ma nalatane188tyskm
odkad jego kupilem (166tys) to tylko w silniku zrobilem wymiane oleju,nowa opaske na waz turbo bo puscila i wezyk gruszki turbo bo sparcial juz
o nowych tarczachi klockach nie bede sie rozpisywal bo to normalne rzeczy do wymiany sa (zreszta tanie i latwe do wymiany)
Gotycki_Zdun - 28-02-2018, 21:00
Ten zwykły filtr to katalizator.
msokol - 01-03-2018, 21:39
lexus napisał/a: | W radnym 2.0 nie ma dpf-a |
Rozumiem, że np. tutaj ktoś się pomylił?
https://www.iparts.pl/aut...491-100318.html
lexus - 02-03-2018, 09:15
ostatnio chciałem kupić w iparts filtr paliwa do ren, captura ,mimo że był na liscie to okazało się że w tym aucie nie ma filtra paliwa poza tym w baku ,kiedyś słyszałem że filtr jest ale otwarty ,trudno powiedzieć że to dpf
Piwor - 05-03-2018, 19:56
lexus, bywają DPF'y.
kajos napisał/a: | O jakiej glowicy piszesz
W misku jeszcze nikomu nie pekla ona |
Tobie nie pękła, ale zdarzało się.
Hoszimin napisał/a: | Mam okazję nabyć z dobrego źródła Outlandera II 2.0 DID z 2007 roku, po serwisowym chiptuningu. |
Właśnie ten rocznik jest w grupie ryzyka.
Rallitronic. Jest super.
Hoszimin napisał/a: | Potrzebuję Waszej pomocy ...
- jakich napraw mogę się spodziewać w najbliższym czasie przy takim przebiegu?
- jakie są koszty napraw (turbina, dwumas, dpf, itd.)?
|
Lubi sypać się osprzęt, zwłaszcza wszystko, co jest na podciśnieniach. Turbiny albo się rozszczelniają i leją olej w dolot lub zaciera się geometria. Garrett nie wypuszcza swoich zestawów naprawczych - robią regeneracje u siebie. DPF nie zabijalny, jeśli ktoś używa diesel'a, podobnie dwumasa.
kajos - 05-03-2018, 22:27
no wlasnie tu na forum byl temat na temat pekniecia glowic i jeszcze nikomu sie to nie zdarzylo,tego samego zdania sa mechanicy z serwisow
ostatnio z ciekawosci sprawdzalem ceny kompletu dwumasy/sprzeglo i ceny juz od 1600zl LUKa wiec tragedii nie ma
Piwor - 06-03-2018, 20:24
kajos, do 2008 roku problem potrafił wystąpić.
Widać ja mogę być nikim.
kajos - 06-03-2018, 21:28
co nie zmienia faktu ze BSY sa chyba najlepsze z calej rodziny 2,0TDI
Piwor - 07-03-2018, 08:09
kajos, te z Lancera są lepsze, przez osprzęt.
|
|
|