Pajero IV - Wymiana III na IV
pawlex - 12-03-2018, 11:22 Temat postu: Wymiana III na IV Witam
Przymierzam się do zmiany Pajero III na IV interesuje się bardziej wersją bez common rail choć może jestem w błędzie że bezpieczniej będzie zostać przy starym silniku np.2008 rok
Zwracam się się z prośbą o jakieś podpowiedzi w tej sprawie.
Ps. Pajero III generacji dało mi trochę popalić finansowo (dwumasa,pompa hamulcowa, 2xpompa paliwowa,) chyba tak zwany komplet usterek wykorzystałem
Reasumując i tak chciał bym zostać z tym produktem ale mam dylemat o którym wspomniałem na początku postu.
Pozdrawiam
zbyszekm2 - 12-03-2018, 17:27 Temat postu: Re: Wymiana III na IV
pawlex napisał/a: | Witam
Przymierzam się do zmiany Pajero III na IV interesuje się bardziej wersją bez common rail choć może jestem w błędzie że bezpieczniej będzie zostać przy starym silniku np.2008 rok
Zwracam się się z prośbą o jakieś podpowiedzi w tej sprawie.
Ps. Pajero III generacji dało mi trochę popalić finansowo (dwumasa,pompa hamulcowa, 2xpompa paliwowa,) chyba tak zwany komplet usterek wykorzystałem
Reasumując i tak chciał bym zostać z tym produktem ale mam dylemat o którym wspomniałem na początku postu.
Pozdrawiam |
IV bez common rail to tylko benzyna.
pawlex - 12-03-2018, 18:49
W takim razie w którą wersje common rail zainwestować ?
170km czy 200km
Pozdrawiam
igor - 13-03-2018, 07:16 Temat postu: Re: Wymiana III na IV
pawlex napisał/a: | Witam
Przymierzam się do zmiany Pajero III na IV interesuje się bardziej wersją bez common rail choć może jestem w błędzie że bezpieczniej będzie zostać przy starym silniku np.2008 rok
Zwracam się się z prośbą o jakieś podpowiedzi w tej sprawie.
Ps. Pajero III generacji dało mi trochę popalić finansowo (dwumasa,pompa hamulcowa, 2xpompa paliwowa,) chyba tak zwany komplet usterek wykorzystałem
Reasumując i tak chciał bym zostać z tym produktem ale mam dylemat o którym wspomniałem na początku postu.
Pozdrawiam | Miałem podobną sytuację co Ty. I podobne obawy do P4. Jak narazie bez podstaw. Znam jeszcze 3 osoby co maja ten sam model i nikt nie narzeka na silniki. W sumie to na nic nie narzekamy. Cięgno czujnika poziomowania świateł zrobione za mniej niż 10 zł się nie liczy.
Wydaje mi się, że bardziej się przyłożyli do tej wersji.
Bierz 200km, po co się ograniczać
ruks - 13-03-2018, 08:49
Ja mam 2009 200KM bez DPF, polecam chociaż auto ma parę mankamentów np trochę antyczny automat czy marną regulację fotela i kierownicy 😁
klapek - 13-03-2018, 09:22
Przesiadłem się z Pathfinder R51 (skóry, automat, składane lusterka, bixenon - full opcja) do PIV i to był strzał w 10kę!
Wewnątrz jak w limuzynie, a napędy swoje robią. Mój jest z 2007r, na liczniku 340tyś i w mrozy palił jak benzyna.
pawlex - 13-03-2018, 10:55
Panowie !!!
Dziękuję bardzo za podjęcie tematu.
W tym wszystkim też trzeba trochę szczęścia, żeby trafić na dobry egzemplarz.
Pozdrawiam
jepm - 13-03-2018, 11:05
Główny problem III czyli pompa jak widać po forum odpadł.
Zbiorniki nadal "opiłkują" - część z nas profilaktycznie wymieniła ale brak na forum informacji aby komuś od tego pompa wysokiego ciśnienia padła. Z drugiej strony i tak baki gniją czyli prędzej czy później wymienisz.
Spora grupa z nas jak widać dobija 300 kkm i jeździ.
jest trochę problemów z osprzętem zwłaszcza w starszych rocznikach - dpf i wtryski - ale to nie poziom kłopotów z pompą w III - zwykle jest opcja aby dowlec się do warsztatu.
[ Dodano: 13-03-2018, 11:06 ]
pawlex napisał/a: | W tym wszystkim też trzeba trochę szczęścia, żeby trafić na dobry egzemplarz. |
Tu tez jest lepiej - podaż aut krajowych ze znaną mniej więcej historia jest większa niż III.
magicos - 31-03-2018, 11:02
Miałem kilka lat temu ten sam problem, szukając Pajero IV. Generalnie większość, którą oglądałem miała udokumentowaną historię serwisową i właścicieli dbających o swoje samochody.
Do dziś dnia jeżdżę i jestem bardzo zadowolony. Regularne przeglądy, standardowa wymiana oleju, filtrów, regulacja zaworów. Bez żadnych napraw, niezawodnie.
Aaa, po 9 latach od nowości padly akumulatory
Nawiązując do kolegi Ruks, regulacja fotela automatyczna - nie ma się do czego doczepić. Fakt automat trochę jakby z innej epoki, ale działa i nigdy nie odmówił współpracy. Polecam zdecydowanie wersję 200KM.
ruks - 31-03-2018, 20:11
Jak dla mnie fotel też jest z innej epoki. Słaba regulacja wysokości, brak regulacji długości siedziska czy kiepskie trzymanie boczne, plus jest taki że z foteli i kanapy robi się łóżko. Regulacja kierownicy też kiepska, brak osiowego przesunięcia
|
|
|