To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - Zaslepienie zaworu EGR w 2.0 136kM - czy to coś da?

Jaro1974 - 16-04-2018, 18:56
Temat postu: Zaslepienie zaworu EGR w 2.0 136kM - czy to coś da?
Jak nie zakładam tematów na technicznym tak teraz jestem delikatnie zmuszony. Mianowicie, czy ktoś zaślepiał wyżej wymieniony zawór? Czy taki zabieg może coś zmienić w pracy silnika? Może to jest dziwne pytanie ale chciałbym zapoznać się z Waszymi opiniami na ten temat.
Bzyk_R1 - 16-04-2018, 19:39

Chyba z Tobą rozmawiałem o zaślepieniu w SDI. Oprócz zwiększonego kopcenia zauważyłem też lepsze wkręcanie się na obroty. Kopcenie trzeba było usunąć poprzez wyłączenie zaworu w sterowniku i teraz jest ok. Co do 4g63 to nie mam pojęcia.
Jaro1974 - 17-04-2018, 21:33

Tutaj jest zawór sterowany podciśnieniowo tak jak w carismie 1.9 TD i zastanawiam się czy by go nie zaślepić. Chodzi o to że na początku ładnie trzyma korekty wtrysku ale po przejechaniu kilku kilometrów korekty się sypią jak piach z indiańskiego sita. I dalej wywala mi błędy.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group