[97-04]Galant EAxA/W - Wlew paliwa
raku - 14-05-2018, 10:05 Temat postu: Wlew paliwa Witam koledzy. Mam problem z przegnitą rurą od wlewu paliwa. Niestety nigdzie nie mogę znaleźć nowej, bądź używki w dobrym stanie. Moje pytanie zatem brzmi: czy można dopasować do Galanta rurę z innego modelu? Czy jest jakaś metoda na wstawianie półsztywnej rury i dopasowanie jej? Robił ktoś coś takiego? Jakie tworzywo będzie odporne na takie warunki? Za każdą odpowiedź serdecznie dziękuję
jacek11 - 14-05-2018, 17:06
Cieknie już? Czy mocno skorodowana ?
Mushkin - 14-05-2018, 18:38
Podepnę się, u mnie korodują okolice korka - jakieś sugestie, jak to ratować? czy jedynie wycinanie? :/ ktoś się bawił z tym miejscem?
robertdg - 14-05-2018, 20:34
Rura wlewu nawet w oryginale trudnodostepna, nie pozostaje nic innego jak zrobic nowa u sprytnego slusarza
Bzyk_R1 - 14-05-2018, 21:24
Ogarnięty spawacz, rura nierdzewna kilka kolanek i na wieki będzie. Połowa ceny oryginalnej.
jacek11 - 14-05-2018, 22:25
Mushkin napisał/a: | Podepnę się, u mnie korodują okolice korka - jakieś sugestie, jak to ratować? czy jedynie wycinanie? :/ ktoś się bawił z tym miejscem? |
To zależy jak mocno jest skorodowane. Może wystarczy dobrze wyczyścić z rdzy, i pomalować.
raku - 15-05-2018, 15:03
Przegnita tak że w środku benzynę czuć przy mocniejszym nadepnięciu na gaz. Udało mi się zamówić używaną ale nie są to tanie rzeczy
jacek11 - 15-05-2018, 16:38
raku napisał/a: | Przegnita tak że w środku benzynę czuć przy mocniejszym nadepnięciu na gaz. |
Nie bardzo kapuję co ma jedno do drugiego
raku - 15-05-2018, 20:41
Ja też nie, ale tak jest. Mechanik powiedział że to jest przyczyną
NygusUK - 22-06-2020, 23:58
Witam,
Pozwólcie, że odgrzeję temat: u mnie wlew skorodowany przy korku, nie słyszę zbawiennego 'psssyk' przy odkręcaniu... załatałem to oraz inną rurkę od systemu recylkulacji oparów żywicą poliestrową/matą szklaną, ale najwyraźniej korozja musi być i gdzieś indziej, być może i sam zbiornik recylkulacji szlak trafia... zastanawiam się nad wycięciem w pieruny całego systemu - ale czy od tego komputer nie sfiksuje?
Już teraz jest czasem problem z wolnymi obrotami - parę błędów wyskakuje włącznie z wypadaniem cyl nr 1. Obawiam się, że może bród/rdza zapycha wtryski? Chociaż i na LPG to samo, więc nie tutaj problem... Przy wyższych obrotach jest OK i ładnie ciągnie jak za dawnych lat... świece nowe NGK, przewody WN wymienione, filtr powietrza czysty... DO tego ciężko zapala, jakby go coś zalewało... czasem za 3cim a czasem z 6tym razem odpala... ale też nie zawsze...
Bizi78 - 23-06-2020, 09:07
Co do wlewu to na allegro możesz kupić do v-ki oryginał od mitsustyle.
https://allegro.pl/oferta/rura-wlewu-paliwa-galant-1997-mr134519-8706067961
jacek11 - 23-06-2020, 16:03
Tyle, że kolega ma Lancera w podpisie.
Bizi78 - 23-06-2020, 20:40
jacek11 napisał/a: | Tyle, że kolega ma Lancera w podpisie. |
Ale post w dziale EA .
NygusUK - 23-06-2020, 22:49
Bizi78 napisał/a: | jacek11 napisał/a: | Tyle, że kolega ma Lancera w podpisie. |
Ale post w dziale EA . |
Zgadza się, nie chciałem już zakładać nowego wątku - problem wszak uniwersalny...
Jednak 800pln za kawał pomalowanej rury to przegięcie - i to grube...
Hugo - 23-06-2020, 23:04
NygusUK napisał/a: | kawał pomalowanej rury to przegięcie | Pomalowanej to zdecydowanie za duże słowo. Ta "farba" jest mniej trwała i cieńsza niż jedna warstwa sprayu. Po miesiącu będą pierwsze oznaki korozji na niej
|
|
|