Outlander I GEN Techniczne - Sworzeń wahacza przedniego pod zwrotnicą
elektryk - 23-05-2018, 12:31 Temat postu: Sworzeń wahacza przedniego pod zwrotnicą Planuje remont przedniego zawieszenia, gumowe tuleje wahaczy wyglądają na całe, natomiast z obu sworzni jakby "cieknie" (tłustym smarem). Tuleje były już conajmniej dwa razy wymieniane, a sworzeń jest od czasu jak samochód wyjechał z fabryki.
Cena sworznia jest rzędu 70% kompletnego wahacza, a jakość obu elementów porównywalna. Warto kupować sam sworzeń? Jakiej marki celować?
Pawel1988 - 23-05-2018, 20:59
Jeżeli chodzi o moją opinię to tak :
Jeżeli sam sworzen to coś markowego np 555
Ja kupiłem najtańsze wahacze za 100zl firma SH LUB SRL . Wytrzymały 10tys. Dla porównania febest kosztuje 300 A czy wytrzyma 30tys. Nie wiem. Teraz mam regenerowane, 90zl szt 😎 i już dość długo jeżdżą ok 6-7 tyś i nic. Jak wytrzymają 10 to za ta cenę super bo wymiana wahacza w tym aucie to prosta czynność 😁. To tyle z moich doświadczeń z przodem.
elektryk - 24-05-2018, 11:14
Pawel1988 napisał/a: | Teraz mam regenerowane, 90zl szt 😎 i już dość długo jeżdżą ok 6-7 tyś i nic. Jak wytrzymają 10 to za ta cenę super bo wymiana wahacza w tym aucie to prosta czynność 😁. To tyle z moich doświadczeń z przodem. | A na czym polegała "regeneracja"? Wymiana tulei gumowych? Bo cena 90zł/szt to bardzo tanio.
BTW czy wahacz przedni można w miarę łatwo wymienić w domu mają kanał i podstawowe narzędzia?
Pawel1988 - 26-05-2018, 18:35
Tak polega na wymianie tuleji. Czy sworzen wymieniają czy regenerują nie wiem ale też jest nowy. Nie ma większego problemu z wymianą. Jedynie śruba która jest jakby wzdłuż samochodu jest wkręcana w sanki i u mnie trochę ciężko było ale psikasz i dwa obroty w lewo jeden w prawo i tak do skutku. Dasz radę 😎
|
|
|