To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander III GEN Techniczne - Usterki w OIII przy 186 tys km

Makro - 22-06-2018, 01:21
Temat postu: Usterki w OIII przy 186 tys km
Cześć.

Może ktoś byłby w stanie mi powiedzieć jakich usterek można się spodziewać w OIII z 2013r. przy 186 tys przebiegu ? To jedno pytanie, drugie dotyczy opon. Dużo naczytałem się o czujnikach, które należy skonfigurować / dokupić przy drugim zestawie kół. Lecz jeśli felgi są te same, a tylko opony wymienię, to też należy mieć drugi zestaw czujników? Nie bardzo wiem jak takie czujniki działają, i potrafiłbym sobie to wyobrazić, że jednak są mocowane do felg, więc przy wymianie opon problemu nie ma.

Kolejne pytanko dotyczy CVT. W nowszych wersjach soft podobno jest lepszy i skrzynia działa trochę lepiej. Czy istnieje możliwość zrobić taki update soft w skrzyni w starszych rocznikach ?

Ostatnie pytanko - orientujecie się jak wygląda sprawa cen części ? W porównaniu do OII są dużo droższe, czy raczej w podobnej cenie ?

krzychu - 29-06-2018, 14:37

Podejrzewam, że ten nowszy soft to całkiem inna skrzynia CVT8 zamiast JF011E?
SZCZAW - 29-06-2018, 16:27

Nie napisałeś jaki silnik, co do czujników nic nie trzeba robić jeśli masz zaprogramowane na jeden komplet opon, ( wiem bo tak mam u siebie, zmieniam tylko opony), dobrze jeśli wulkanizator ma maszynkę do sczytywania czujnika i ciśnienia to może wpisać w pamięć kompa i jeśli dojdzie do awarii kupisz zamiennik i wgra ci z oryginału - oryginalne są drogie. Skrzynia cvt z 2013 i akurat posiadam 2017 USA, różnica bardzo duża lepiej się zbiera i cicha, czy mogą wgrać? to tylko wie salon Mitsu lub TOKYO. Co do części OII do OIII , w salonie są bardzo drogie do obydwu. jeśli decydujesz się na takie auto niestety trzeba zaryzykować że to Twoje będzie bezawaryjne.
krzychu - 29-06-2018, 19:43

w 3.0 z tego co wiem nie ma CVT...
SZCZAW - 29-06-2018, 19:47

hohoho Krzyśku , Krzysztofie, rozumiem że pijesz do mojego awatarka, brawo , aleeee nie napisałem że jestem szczęśliwym posiadaczem 2 sztuk tak wyszło mam 3.0 v6 z automatem 6 biegowym z 2013 , oraz z 2017 motorek 2,4 z cvt +sport. ot tak a nasz kolega tak jak pisałem wcześniej nie podał jaki motor.ten z 2017 może zmienić właściciela jak ktoś szuka.....
kruhy84 - 30-06-2018, 19:25

SZCZAW napisał/a:
hohoho Krzyśku , Krzysztofie, rozumiem że pijesz do mojego awatarka, brawo , aleeee nie napisałem że jestem szczęśliwym posiadaczem 2 sztuk tak wyszło mam 3.0 v6 z automatem 6 biegowym z 2013 , oraz z 2017 motorek 2,4 z cvt +sport. ot tak a nasz kolega tak jak pisałem wcześniej nie podał jaki motor.ten z 2017 może zmienić właściciela jak ktoś szuka.....


z ciekawości chciałbym zapytać jakie się jeździ 3,0 w stosunku do 2,4 ? rożne opinie czytałem. jak ogólne wrażenia z jazdy, spalanie itd. mam aktualnie 2,4 i zastanawiam się nad 3,0 najlepiej OIII, szkoda że szły tylko na stany, ale 2,4 w OIII też chyba nie było na rynek europejski?

SZCZAW - 01-07-2018, 06:43

no cóz , sam ostatnio na forum zadałem pytanie czy coś mi w silniku eis+ nie zamuliło ????? mam 3.0 które użytkuje w większości żona, se pyrka od domu do pracy i takie tam, ja się czasem przejadę to depnę tak lepiej, ostatnim razem depnąłem "dobrze" 2,4 z 2016 roku i się zastanawiałem czy 3.0 jest zamulony?. Nowa skrzynia cvt (usa) na przyśpieszenie jest w obecnej chwili bardzo zwinna, zbiera się wręcz idealnie, samochód jest lepiej wyciszony, ale po paru jazdach jednak doszedłem do wniosku że moje 3.0 v6 jest zajefajne ,trzeba czasem przejechać się szybciej. Co do występowania na Europe , to były 2,4 bo miałem z 2008 z PL salonowy, teraz tylko nasi sąsiedzi CCCP sprowadzają, 2,4 I 3.0.
kruhy84 - 01-07-2018, 11:08

a jak się ma spalanie jeden do drugiego? ja w 2,4 jestem zaskoczony na +
SZCZAW - 01-07-2018, 17:59

13/14 dla 2,4 i 15/16 dla 3.0


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group