Outlander II GEN Techniczne - Opiłki Metalu w Oleju Silnikowym
Marcin Mazi - 04-07-2018, 10:49 Temat postu: Opiłki Metalu w Oleju Silnikowym Witam! Jestem właścicielem Mitsu z 2010r. Dwa tygodnie temu wymieniłem olej i mechanik stwierdzil, ze w oleju sa dosc duże opiłki metalu (niestety nie wiem jakiego koloru) Mechanik twierdzi ze najlepiej by bylo sprzedać auto bo cos niedobrego dzieje sie w silniku a stwierdzenie co jest tego przyczyna będzie bardzo kosztowne nie mowiac juz o ewentualnej naprawie. Oczywiście mam nadzieje ze on sie myli i licze na Waszą pomoc. Mial ktos z Was przygode z opiłkami w oleju? Jak sobie z tym poradziliscie, jaka byla przyczyna i jakie koszta??? Proszę o pomoc i z góry dziękuję!
kazik70 - 04-07-2018, 12:26
Z ciekawości jaki silnik jaki przebieg? Długo go masz? Na jakim oleju? Często zmieniałeś?
Rozetnij stary filtr oleju w celu pozyskania opiłków.
Kolor opiłków jest bardzo pomocny w ustaleniu ich pochodzenia, możesz też sprawdzić czy magnes je przyciąga.
Współczuje, skonsultuj się jeszcze z innym mechanikiem.
Marcin Mazi - 04-07-2018, 12:32
Silnik 2.0 DID 140km po chipie okoko 170. Przebieg 200tys. Autko mam od 3 miesięcy i dopiero pierwszy raz wymienialem olej z uwagi na to ze wg komputera teraz byl na niego czas...
kazik70 - 04-07-2018, 15:31
Mogłeś na minę trafić
ale nie są to drogie silniki https://allegro.pl/kategoria/silniki-i-osprzet-silniki-kompletne-50849?string=2.0%20did&order=m&bmatch=ss-base-relevance-floki-5-nga-hcp-wp-mp-aut-1-1-0621
Jeśli autko jeździ normalnie, ma kompresje to jeździj ile się da.
jachu1111 - 04-07-2018, 21:38
Standardowa opcja w 2.0 TDI powyżej 2009 r . Pompa oleju do wymiany bo się kruszy . Te pompy mają wady .
[ Dodano: 04-07-2018, 21:57 ]
Lub 2 opcja wałek głowicy opiłkuje.
Marcin Mazi - 05-07-2018, 12:48
Dzieki Panowie, poki co pojezdze jeszcze, zrobie jakies 5tys km i wtedy sprawdze co i jak...
|
|
|