To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Galant E3xA i starsze - [E3x 88-92] Pompa oleju 4G37 a luz ??

Anonymous - 29-03-2007, 18:10
Temat postu: [E3x 88-92] Pompa oleju 4G37 a luz ??
Witam Wszystkich.mam galancika od moze 3 miesiecy:)ktos wmontowal w niego 4g15.silnik zmarl nie wiadomo dlaczego.Uznałem ze nie bede sie nim przejmowal i wloze 4g37 oczywiscie z wielka pomoca ojca.dostalismy ten silnik w czesciach.panewki nowe itd simmeringi itd.wal po szlifie.zakladamy.zalozylismy czujnik oleju z 4g15.ale to chyba nie ma znaczenia.odpalamy.zlapal na 4 gary.dodam jeszcze ze bardzo ladnie lecz ciasno tak jak powinien.zgasl.lamka od cisnienia nawet nie kwapi sie zgasnac.pompa oleju.zdjelismy caly rozrzad.dostalismy sie do pompy.sucho.wyczuwalny na walku balansowym lekki luz.naprawde nie duzy ale jest.walek ustawilismy zgodnie ze znakami rozrządu czyli db.zakręcilismy pompe.zdjęlismy filtr rowniez suchy:/wpompowalismy recznie troche oleju do pompy od strony filtra w nadziei ze zassie.teraz jestem w kropce.auto stoi juz miesiac:(((nie wiem co robic:((( madzie moze jakis pomysl co zrobic z tym fantem? prosze o pomoc jezeli ktos ma pomysl co moze byc nie tak:)
z gory dziekuje
mozna by wymienic pompe ale skąd wiadomo ze nie kupie uszkodzonej lub zuzytej:((

pozdrawiam tych ktorzy jezdzą i tych ktorzy ciagle naprawiaja!!

Bartek - 29-03-2007, 19:14

Pompa oleju jest zaprojektowana na pompowanie cieczy i to dość gęstej - jak ma pompować powietrze to są jaja....

Po 1. Czy wymienialiście uszczelkę smoka jeżeli był odkręcany?
Po 2. Zalejcie olejem miskę, i przez filtr aż będzie się wylewało - najlepiej jeszcze "popchnąć" oliwę powietrzem sprężonym, tak żeby łopatki pompy się zalały
Po 3. Na miłość boską NIE odpalajcie tego silnika, tylko kręćcie rozrusznikiem z wykręconymi świecami i odłączonym aparatem od komputera aż zgaśnie lampka - po kilku chwilach pracy silnika bez oleju panewki będą do wyrzucenia

Anonymous - 29-03-2007, 19:41

Dzieki za szybka odpowiedz:)
1)uszczelka jest ok.
2)olej byl wprowadzany przez filtr lecz nie pod sprężonym powietrzem.ale przelewal sie.
3)w tym galu kompa brak

pozdrawiam Dawid

Serek - 29-03-2007, 20:04

Dlaczego napisałeś, że kompa brak? Przecież 4G37 posiada sterownik zarówno w wersji gźnikowej jak i na wtrysku. Z tym, że przy wersji gaźnikowej możliwa jest praca silnika bez niego.
Anonymous - 29-03-2007, 20:39

Nie sa podpiete zadne kable do niego.Nie widac zadnych zlaczy kostek itd.To skladak.W dodatku poprzedni tak spartolil za przeproszeniem ten fajny samochod ze przykro patrzec na niektore elementy chociazby kable pozamieniane poprzemienia
ne itd.byla klima byl alarm centralki itd bajery.poucinal poskracal ehhh co za czlowiek:/
ojciec sam mowi ze nas zamroczylo podczas kupna tego samochodu:/

Bartek - 30-03-2007, 11:38

daacid napisał/a:
3)w tym galu kompa brak


to akurat nieważne - ważne, żeby kręcić bez kompresji i bez zalewania benzyną



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group