Space Runner Techniczne - gniazdo diagnostyczne
piotreksck - 11-07-2018, 14:06 Temat postu: gniazdo diagnostyczne Witam
Po męczarniach z pompą paliwa i kablami od świec drodzy mitsumaniaki gdzie się znajduje gniazdo diagnostyczne w msr 1999 rok produkcji.Szukałem tam gdzie bezpieczniki czyli po lewej pod klapką obok kierownicy i nie ma .Potrzebuję się wpiąć z kością i sprawdzić błędy.Tam tylko są bezpieczniki i kilka przekaźników i to tyle czy to jest w innym miejscu?Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Bizi78 - 11-07-2018, 14:22
Nie jestem pewny ale sprawdź nad skrzynką bezpieczników w kabinie.
Ewentualnie jak wrócę z pracy to zajrzę do manuala i dam znać.
FTOrek - 11-07-2018, 19:27
Witam.Gniazdo jest po prawej stronie.W samym rogu.Mowa o miejscu gdzie siedzi kierowca.
plecho1 - 11-07-2018, 19:48
A czym chcesz się tam podpinać? Raczej w tym aucie powinno być podobnie jak w innych Miśkach czyli w tym roczniku powinno działać mruganie błędów https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1981
Kody błędów też powinny być podobne.
Jeśli chciałbyś podejrzeć parametry pracy silnika to raczej w grę wchodzi tylko zestaw, interfejs VAG KKL i program Evoscan, opisany w tym temacie https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568
piotreksck - 11-07-2018, 23:16
czy w normalnym warsztacie się podepną czy już kupować graty czyli interfejs i inne rzeczy i kombinować na własna rękę.Chciałbym sam to zrobić ale jak mam szukać programu i te piny na spinacze to jakaś masakra nie czaję za bardzo.Co mam zrobić bo wiem że stare auto i pewnie jest problem
[ Dodano: 11-07-2018, 23:18 ]
bizi zobacz co i jak ,bo już mama dość tego problemu z autem a bardzo bym chciał wykryć problem i to naprawić .Autko pali od kopa jeździ bez problemu i ciekawe czy coś wyskoczy na kompie.Żadna lampka sie nie pali na czerwono tak więc nie wiem czy coś będzie ,ale tak zalecaja przetrzepać błędy
Bizi78 - 11-07-2018, 23:42
Tutaj masz pokazane jak zrobić zworkę w obd.
Jeśli lampka check engine na zegarach będzie mrugać jednostajnie to oznacza brak błędów.
Jeśli w różnej częstotliwości to najlepiej nagraj filmik i wstaw na youtube.
Ogólnie fachowcy się prawdopodobnie nie połączą jak napisał kolega powyżej, no chyba że będą mieć MUT-a 2 lub 3 ale to raczej tylko w ASO.
plecho1 - 12-07-2018, 07:59
Starsze Miśki czyli starsze niż 2001 są dość wredne dla uniwersalnych urządzeń diagnostycznych i jak napisał Bizi78, najlepiej współpracują z oryginalnym sprzętem Mitsubishi.
Zrobienie zworki to żaden problem, trzeba połączyć pin 1 w złączu diagnostycznym z masą auta lub z pinem 4 który jest właśnie masą. Jest to normalna procedura diagnostyczna w tych jak i w wielu innych starszych autach chociaż wygląda dość amatorsko
|
|
|