To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero IV - Pęknięta osłona - od czego to, co to jest, jak naprawić

gshesiu - 29-07-2018, 17:59
Temat postu: Pęknięta osłona - od czego to, co to jest, jak naprawić
Taki obrazek dzisiaj zobaczyłem pod autkiem.
Zdjęcie od przodu, lewe przednie koło.
Czego to usterka, czy wymienia się całą część czy tylko gumową osłonę ?
Czy można z tym jeździć po asfaltach ze 2 tygodnie, czy raczej szybciutko serwis, albo jakieś inne prowizoryczne ale skuteczne na 2 tygodnie zabezpieczenie ?



Czy dobrze mi się wydaje że to guma od układu kierowniczego?
http://mmc-manuals.ru/man...3378AB00ENG.pdf

Krzyzak - 29-07-2018, 22:53

osłona drążka kierowniczego
gshesiu - 29-07-2018, 23:00

1) czy ten czarny kolor w środku uszkodzonej osłony to oznaki zużycia przekładni, wycieku itp. ? Raczej nie gubię płynu wspomagania.

2) Mam na razie niezdiagnozowany objaw telepania, stukania, itp. przy wolnej jeździe po nierównościach (tylko nierówny asfalt, droga gruntowa, kamienna), zawieszenie i jego tuleje ok, na szarpaku nic (sprawdzane w dwóch stacjach diagnostycznych), ale czy w Pajero może to być chyba również maglownica ?

zbyszekm2 - 30-07-2018, 08:35

gshesiu napisał/a:
1) czy ten czarny kolor w środku uszkodzonej osłony to oznaki zużycia przekładni, wycieku itp. ? Raczej nie gubię płynu wspomagania.

2) Mam na razie niezdiagnozowany objaw telepania, stukania, itp. przy wolnej jeździe po nierównościach (tylko nierówny asfalt, droga gruntowa, kamienna), zawieszenie i jego tuleje ok, na szarpaku nic (sprawdzane w dwóch stacjach diagnostycznych), ale czy w Pajero może to być chyba również maglownica ?

Moze pochodzić z przekładni.

Krzyzak - 30-07-2018, 08:52

czasami małe wycieki z przekładni są - przy szczelnej osłonie można ich nawet nie zauważyć
wymiana polega na wykręceniu końcówki kierowniczej, potem śrubki kontrującej a następnie ściąga się 2 opaski starej osłony i zakłada nową
potem trzeba zbieżnosć ustawić

gshesiu - 30-07-2018, 09:23

zbyszekm2 napisał/a:
gshesiu napisał/a:

2) Mam na razie niezdiagnozowany objaw telepania, stukania, itp. przy wolnej jeździe po nierównościach (tylko nierówny asfalt, droga gruntowa, kamienna), zawieszenie i jego tuleje ok, na szarpaku nic (sprawdzane w dwóch stacjach diagnostycznych), ale czy w Pajero może to być chyba również maglownica ?

Moze pochodzić z przekładni.
naprawa to regeneracja przekładni, wymiana na używaną czy tylko kasowanie luzu o ile można kasować luz na maglownicy PajeroIV ? Jakie mniej więcej koszta?
zbyszekm2 - 30-07-2018, 12:49

gshesiu napisał/a:
zbyszekm2 napisał/a:
gshesiu napisał/a:

2) Mam na razie niezdiagnozowany objaw telepania, stukania, itp. przy wolnej jeździe po nierównościach (tylko nierówny asfalt, droga gruntowa, kamienna), zawieszenie i jego tuleje ok, na szarpaku nic (sprawdzane w dwóch stacjach diagnostycznych), ale czy w Pajero może to być chyba również maglownica ?

Moze pochodzić z przekładni.
naprawa to regeneracja przekładni, wymiana na używaną czy tylko kasowanie luzu o ile można kasować luz na maglownicy PajeroIV ? Jakie mniej więcej koszta?

Nowa u nas 2239 zł. brutto



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group