Carisma - Techniczne - Problem z kierunkowskazami i kontrolka SRS
Grafi_ - 09-09-2018, 10:46 Temat postu: Problem z kierunkowskazami i kontrolka SRS Witam
Parę dni tamu, w trakcie jazdy zapaliła mi się kontrolka SRS i w tym momencie przestały działać kierunkowskazy oraz światła awaryjna.
Sprawdziłem bezpieczniki, dwa były spalone. Po wymianie kontrolka dalej świeciła, kierunkowskazy nie działały ale na krótki czas miałem światła awaryjne. Po czym bezpiecznik znów się spalił.
Czy ktoś miał podobny problem?
robertdg - 09-09-2018, 16:10
Sprawdź zarowki od kierunkowskazów, moze ktoras ma zwarcie
Grafi_ - 15-09-2018, 16:14
Problem rozwiązany.
Przyczyną było zwarcie na wtyczce koło haku holowniczego.
Sikor1984 - 16-12-2018, 12:51
Grafi_ napisał/a: | Problem rozwiązany.
Przyczyną było zwarcie na wtyczce koło haku holowniczego. |
Cześć A jak to odkryłeś z tym hakiem? u mnie pali się kontrolka Srs po tym jak miałem mytą tapicerkę przez fachowca i na razie nie wiem co zrobić aby zgasła..
Bizi78 - 16-12-2018, 13:18
Sikor1984 napisał/a: | u mnie pali się kontrolka Srs po tym jak miałem mytą tapicerkę przez fachowca i na razie nie wiem co zrobić aby zgasła.. |
Jeśli zaraz po praniu wyskoczył, to podjedź do fachowca od prania i niech skasuje błąd, albo ty go skasuj .
Ogólnie to trzeba podpiąć pod dobry komputer u mechanika lub pod MUT3 w ASO i skasować .
plecho1 - 16-12-2018, 13:51
Tak że mycie pewnie będzie Cię kosztowało dodatkowo ze 100 - 150zł bo pod SRS byle czym się nie podłączysz.
Sikor1984 - 16-12-2018, 18:34
Dodam że mam space stara 1.8 2000r. i oczywiście jest wspaniały. Dziękuje za błyskawiczną reakcje. Nie będe się kłócił z fachowcem ale czy kasowanie błędu załatwi sprawe? Bizi jak dbasz o maske żeby ci się nie rozsypała od korozji?
Bizi78 - 16-12-2018, 18:41
Miałem trochę odprysków na rancie i wierzchu + parę wgniotek ale cała maska została pomalowana .
plecho1 - 16-12-2018, 18:59
Możliwe że wystarczy ale samo podpięcie też kosztuje, w ASO właśnie około 150zł.
Hugo - 16-12-2018, 21:10
Sikor1984, lepiej najpierw nachyl się i zajrzyj pod przednie fotele i czy wtyczki od poduszek powietrznych są podpięte. Wtyczki koloru czerwonego, kable w żółtym peszlu. Może majster wyjmował fotele i po prostu nie podpiął wtyczki/wtyczek. Tak czy inaczej jeśli na desce wyświetla się błąd SRS to trzeba go skasować.
Sikor1984 - 26-04-2020, 10:07
Hugo napisał/a: | Sikor1984, lepiej najpierw nachyl się i zajrzyj pod przednie fotele i czy wtyczki od poduszek powietrznych są podpięte. Wtyczki koloru czerwonego, kable w żółtym peszlu. Może majster wyjmował fotele i po prostu nie podpiął wtyczki/wtyczek. Tak czy inaczej jeśli na desce wyświetla się błąd SRS to trzeba go skasować. |
Trzeba skasować? Dlaczego?
plecho1 - 26-04-2020, 10:24
Bo ta kontrolka sama nie zgaśnie a jak diagnosta zobaczy taką kontrolkę podczas przeglądu to raczej auto przeglądu nie przejdzie.
Sikor1984 - 26-04-2020, 10:36
plecho1 napisał/a: | Bo ta kontrolka sama nie zgaśnie a jak diagnosta zobaczy taką kontrolkę podczas przeglądu to raczej auto przeglądu nie przejdzie. |
2 przeglądy bez problemu
Bizi78 - 26-04-2020, 10:39
No to diagnosta lubi ryzykować utratę licencji na prowadzenie skp .
Tylko podczas kontroli policji nie mów tego, że bez problemu przegląd podbił mimo palącej się kontrolki srs.
Hugo - 26-04-2020, 18:50
Drugi powód dla którego kasuje się błąd SRS to to, że jak on się wyświetla to nie działa cały system, czyli podczas wypadku żadna poduszka powietrzna w aucie nie zadziała.
|
|
|