Carisma - Techniczne - Silnik zawodzi.
ross - 18-09-2018, 07:58 Temat postu: Silnik zawodzi. Robiłem konserwacje podwozia Cari GDI po przewróceniu na prawy bok na kołyskach.Olej był spuszczony, zbiornik paliwa był wyjęty,wymieniłem filtr paliwa pod maską i przewody hamulcowe,miskę,element elastyczny na wydechu. Problem bo po remoncie silnik zapalił lecz z początku zaczął palić nie na wszystkie cylindry,a teraz ma momenty że staje i nie pali po kilku minutach zapali i można jechać ale brak pewności czy nie stanie. Otwory świecowe czyściłem.
[ Dodano: 20-09-2018, 18:05 ]
Czy może być zabrudzony czujnik położenia wału , mogło coś zalać
? Zapala za drugim , trzecim razem i przerywa w czasie jazdy.
Bizi78 - 20-09-2018, 18:10
ross napisał/a: | Czy może być zabrudzony czujnik położenia wału |
Chyba szybciej zimne luty, tu masz temat naprawy:
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=73583
Ewentualnie możesz się z kimś ustawić na podmiankę w regionie lub zaryzykować jakiś używany na allegro.
Tylko czasem nie inwestuj w jakieś zamienniki .
ross - 21-09-2018, 07:39
Bizi78, Mam pytanie jak najprościej można dostać się do czujnika czy trzeba zdjąć osłonę rozrządu ?
Bizi78 - 21-09-2018, 08:01
ross napisał/a: | Mam pytanie jak najprościej można dostać się do czujnika czy trzeba zdjąć osłonę rozrządu ? |
Ale chodzi ci o czujnik wału korbowego, czy wałka rozrządu
Wału korbowego jest pod rozrządem przy którym jest sporo roboty, choć chłopaki w EVO VIII na zlocie ogarneli bez demontażu samego rozrządu .
Jeśli wałka rozrządu to jak stoisz przed maską to powinien być z prawej strony silnika.
Ze względu na rocznik a dokładniej miesiąc 97r. tutaj masz pokazane na schemacie nr. 14846:
http://mitsubishi-motors....D410%26page%3D3
lub
http://mitsubishi-motors....D410%26page%3D5
Link z naprawą dotyczył wałka rozrządu a nie wału korbowego, sorki za niedoczytanie .
Ogólnie robiłeś diagnostykę poprzez zworkę
ross - 30-09-2018, 09:00
Bizi78, Dostałem się do czujnika walu korbowego podczas wymiany rozrządu 90tyś został oczyszczony , a problem jest nadal pali za drugim trzecim razem i po przejechaniu kilkunastu kilometrów zaczyna się dusić po dodaniu gazu , robiłem gruntowny remont podwozia ,ale co złej pracy silnika rozważam wadliwy nowy filtr paliwa ,podłączyłem od dołu do fitra zasilanie z pompy zbiornika . Jeszcze mam pytanie jeśli chodzi o montaż koła pasowego wału jaka jest kolejność montowania dolnej osłony rozrządu - ja założyłem osłonę i następnie na wał ten jak to nazwać blaszaną wytłoczkę i koło. Bo przejechaniu 100km pojawiły się delikatne czarne smugi na rolkach rozrządu i tu podejrzewam iż może trze ta wytłoczka o osłonę. Cała procedura prawidłowego montażu paska i rolek została zachowana.Sprawdzałem Evoscanem który łączy się i czyta parametry , ale błędy pokazuje 0. Nikt nie pomoże ? Oraz w temacie podłączenia filtra oparów paliwa.
|
|
|