Nasze nieMiśki ;-) - Volvo V70 by tresorex
tresorex - 24-09-2018, 12:58 Temat postu: Volvo V70 by tresorex Po colcie i 2 galantach przyszedł czas na auto kupowane w kartonach do złożenia
Jakby ktoś był ciekawy to pod maską rzędowa piątka 2.4T
Szkoda, że mitsu nie ma już żadnego godnego dużego kombi Jak szukałem auta to V70 wychodziło najlepiej pod względem wygląd/cena/silnik z lpg/wyposażenie.
Galancior94 - 24-09-2018, 20:51
W końcu porządna marka, z porządnym silnikiem pod maską
Automat czy manual?
tresorex - 24-09-2018, 22:09
Z manuala juz się wyleczylem. Nigdy więcej, chyba że w jakiejś zabawce na niedzielę Na szczęście i niestety automat, na szczęście bo wygoda jest, a niestety ponieważ skrzynie bardzo awaryjne...
misza116 - 25-09-2018, 10:40
Długo chorowałem na to auto, mnie akurat lektura o tym automacie wyleczyła.
Ale życze bezawaryjności, oby Ciebie te problemy nei dotyczyły
deejay - 25-09-2018, 12:38
Jeśli chodzi o te automaty i ich awaryjność to winowajcą był olej (podzespoły). Interwał wymiany był na 60 tyś , jeśli ktoś go nie dotrzymał i np. wymienił olej na 120 tys to skrzynia umierała. Wiec jeśli u ciebie automat pracuje prawidłowo , nie szarpie itp. to oleju nie ruszaj , no chyba ze masz pewność ze był robiony na czas.
tresorex - 25-09-2018, 13:08
Właśnie historii auta nie ma prawie żadnej, wiem tylko że olej był wymieniony dynamicznie 2 lata temu. Skrzynia chodzi ładnie na tą chwilę.
abdul - 25-09-2018, 18:48
A jak to jest z tymi silnikami 2.4T? Gdzies kiedys wyczytalem ze sa spokrewnione z silnikami z Saaba 2.3T a w nich sa problemy z odma i panewkami. Ile w tym prawdy nie wiem ale podobno lepiej brac V70 z 2.5T pod maska
radek79 - 25-09-2018, 19:51
abdul napisał/a: | lepiej brac V70 z 2.5T pod maska |
przekręciłem panewkę w tym silniku tylko że w fordzie focusie st 220
a winne są interwały wymiany oleju co 30tyś/km i pałowanie na zimnym silniku tak twierdziła osoba która odkupiła forda ode mnie,niby spec od tych silników
mam pod domem Volvo s60 2.0 turbo w automacie i skrzynia chodzi idealnie
vrangsinn - 25-09-2018, 19:53
abdul napisał/a: | A jak to jest z tymi silnikami 2.4T? Gdzies kiedys wyczytalem ze sa spokrewnione z silnikami z Saaba 2.3T a w nich sa problemy z odma i panewkami. Ile w tym prawdy nie wiem ale podobno lepiej brac V70 z 2.5T pod maska |
uzytkowałem auto z 2,4T służbowo, rewelacja...zero problemów...fajnie to brzmi nawet...aczkolwiek uzytkowalem go tylko 2 tyg, ze zaslyszanego kolego tym silnikiem jeździł 2 lata i akurat na niego najmniej narzekał...co innego na skrzynie, hamulce...
Olivia - 25-09-2018, 21:19
Przepraszam że w Twoim temacie. Ale muszę się o to zapytać.
O co chodzi z tą wymianą oleju w skrzyni metodą dynamiczną ? Mój znajomy który posiada BMW 328 w USA mówi że o takim czymś w ogóle nie słyszał. Kolejny znajomy z Polski ma 530d w Polsce i zaraz po zakupie wymieniał w ten sposób. Mój mechanik - tyle że to nie spec od skrzyń - twierdzi że owszem można dynamicznie wymieniać ale tylko w skrzyni która była regularnie serwisowana. Inaczej gdy wypłucze się stary olej z nagarem może pogorszyć działanie skrzyni ale nie musi, brak reguły.
A Wy co radzicie i jakie macie zdanie na ten temat ?
Fragu - 26-09-2018, 07:44
Olivia, jeśli olej w skrzyni był wymieniany regularnie i mamy tego pewność - wymieniamy dynamicznie, w innym przypadku po prostu zalewamy skrzynie nowym olejem - standardowo.
Dlatego:
Olivia napisał/a: | Inaczej gdy wypłucze się stary olej z nagarem może pogorszyć działanie skrzyni ale nie musi, brak reguły. |
romek atomek2 - 26-09-2018, 10:40
gratki Volf'a !!! będe wpadał - użytkuję od 2,5 roku. w zmulonym automacie = kickdown ? mija sekunda - nic się nie dzieje .. i następnie - "ogień" . Fajne że jak w tej sekundzie się rozmyślisz - i puścisz kickdown tak po 0,8 sek - sprawy nie było .. nic a nic.. ale mnie to wkurza . i casem przełączam na +/- bo to nie jest bezpieczne.
tresorex - 26-09-2018, 15:25
Widzę, że jest tu więcej volviarzy Na razie jeżdżę volvem kilka tygodni i trudno jest coś więcej napisać. Silnik faktycznie miło brzmi, ale mógłby być nieco mocniejszy na dole obrotów. Zaczyna się coś dziać dopiero w okolicach 3000. Ale w sumie do jazdy w mieście i 3-4 razy w roku w trasie jest ok
Kleju - 02-10-2018, 21:17
Po co Ci taka wielka krowa?
Kaucz - 03-10-2018, 00:27
Kleju napisał/a: |
Po co Ci taka wielka krowa? |
Jak już raz kupił mocne kombi to już zostanie przy mocnych kombi jako daily . Ja np. nie wiem jakbym przetrwał kończący się remont mieszkania, gdyby nie moje obecne kombi . A im większe tym lepiej.
Sam po Galancie rozmyślałem nad tym modelem, ale odstraszyły mnie koszty części i pozostałem przy Japonii.
|
|
|