To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze nieMiśki ;-) - Volvo V70 by tresorex

tresorex - 24-09-2018, 12:58
Temat postu: Volvo V70 by tresorex
Po colcie i 2 galantach przyszedł czas na auto kupowane w kartonach do złożenia :D







Jakby ktoś był ciekawy to pod maską rzędowa piątka 2.4T :)

Szkoda, że mitsu nie ma już żadnego godnego dużego kombi :( Jak szukałem auta to V70 wychodziło najlepiej pod względem wygląd/cena/silnik z lpg/wyposażenie.

Galancior94 - 24-09-2018, 20:51

W końcu porządna marka, z porządnym silnikiem pod maską :mrgreen:

Automat czy manual?

tresorex - 24-09-2018, 22:09

Z manuala juz się wyleczylem. Nigdy więcej, chyba że w jakiejś zabawce na niedzielę :) Na szczęście i niestety automat, na szczęście bo wygoda jest, a niestety ponieważ skrzynie bardzo awaryjne...
misza116 - 25-09-2018, 10:40

Długo chorowałem na to auto, mnie akurat lektura o tym automacie wyleczyła.
Ale życze bezawaryjności, oby Ciebie te problemy nei dotyczyły :)

deejay - 25-09-2018, 12:38

Jeśli chodzi o te automaty i ich awaryjność to winowajcą był olej (podzespoły). Interwał wymiany był na 60 tyś , jeśli ktoś go nie dotrzymał i np. wymienił olej na 120 tys to skrzynia umierała. Wiec jeśli u ciebie automat pracuje prawidłowo , nie szarpie itp. to oleju nie ruszaj , no chyba ze masz pewność ze był robiony na czas.
tresorex - 25-09-2018, 13:08

Właśnie historii auta nie ma prawie żadnej, wiem tylko że olej był wymieniony dynamicznie 2 lata temu. Skrzynia chodzi ładnie na tą chwilę.
abdul - 25-09-2018, 18:48

A jak to jest z tymi silnikami 2.4T? Gdzies kiedys wyczytalem ze sa spokrewnione z silnikami z Saaba 2.3T a w nich sa problemy z odma i panewkami. Ile w tym prawdy nie wiem ale podobno lepiej brac V70 z 2.5T pod maska
radek79 - 25-09-2018, 19:51

abdul napisał/a:
lepiej brac V70 z 2.5T pod maska

przekręciłem panewkę w tym silniku tylko że w fordzie focusie st 220
a winne są interwały wymiany oleju co 30tyś/km i pałowanie na zimnym silniku tak twierdziła osoba która odkupiła forda ode mnie,niby spec od tych silników
mam pod domem Volvo s60 2.0 turbo w automacie i skrzynia chodzi idealnie

vrangsinn - 25-09-2018, 19:53

abdul napisał/a:
A jak to jest z tymi silnikami 2.4T? Gdzies kiedys wyczytalem ze sa spokrewnione z silnikami z Saaba 2.3T a w nich sa problemy z odma i panewkami. Ile w tym prawdy nie wiem ale podobno lepiej brac V70 z 2.5T pod maska


uzytkowałem auto z 2,4T służbowo, rewelacja...zero problemów...fajnie to brzmi nawet...aczkolwiek uzytkowalem go tylko 2 tyg, ze zaslyszanego kolego tym silnikiem jeździł 2 lata i akurat na niego najmniej narzekał...co innego na skrzynie, hamulce... :roll:

Olivia - 25-09-2018, 21:19

Przepraszam że w Twoim temacie. Ale muszę się o to zapytać.
O co chodzi z tą wymianą oleju w skrzyni metodą dynamiczną ? Mój znajomy który posiada BMW 328 w USA mówi że o takim czymś w ogóle nie słyszał. Kolejny znajomy z Polski ma 530d w Polsce i zaraz po zakupie wymieniał w ten sposób. Mój mechanik - tyle że to nie spec od skrzyń - twierdzi że owszem można dynamicznie wymieniać ale tylko w skrzyni która była regularnie serwisowana. Inaczej gdy wypłucze się stary olej z nagarem może pogorszyć działanie skrzyni ale nie musi, brak reguły.
A Wy co radzicie i jakie macie zdanie na ten temat ?

Fragu - 26-09-2018, 07:44

Olivia, jeśli olej w skrzyni był wymieniany regularnie i mamy tego pewność - wymieniamy dynamicznie, w innym przypadku po prostu zalewamy skrzynie nowym olejem - standardowo.

Dlatego:

Olivia napisał/a:
Inaczej gdy wypłucze się stary olej z nagarem może pogorszyć działanie skrzyni ale nie musi, brak reguły.

romek atomek2 - 26-09-2018, 10:40

gratki Volf'a !!! będe wpadał - użytkuję od 2,5 roku. w zmulonym automacie = kickdown ? mija sekunda - nic się nie dzieje .. i następnie - "ogień" . Fajne że jak w tej sekundzie się rozmyślisz - i puścisz kickdown tak po 0,8 sek - sprawy nie było .. nic a nic.. ale mnie to wkurza . i casem przełączam na +/- bo to nie jest bezpieczne.
tresorex - 26-09-2018, 15:25

Widzę, że jest tu więcej volviarzy ;) Na razie jeżdżę volvem kilka tygodni i trudno jest coś więcej napisać. Silnik faktycznie miło brzmi, ale mógłby być nieco mocniejszy na dole obrotów. Zaczyna się coś dziać dopiero w okolicach 3000. Ale w sumie do jazdy w mieście i 3-4 razy w roku w trasie jest ok :)
Kleju - 02-10-2018, 21:17

Po co Ci taka wielka krowa? :mrgreen:
Kaucz - 03-10-2018, 00:27

Kleju napisał/a:

Po co Ci taka wielka krowa?

Jak już raz kupił mocne kombi to już zostanie przy mocnych kombi jako daily :) . Ja np. nie wiem jakbym przetrwał kończący się remont mieszkania, gdyby nie moje obecne kombi ;) . A im większe tym lepiej.

Sam po Galancie rozmyślałem nad tym modelem, ale odstraszyły mnie koszty części i pozostałem przy Japonii.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group