To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

L200 Techniczne od 2006r - Czyszcenie kolektora ssącego l200 2.5 HP

lysek777 - 21-10-2018, 22:22
Temat postu: Czyszcenie kolektora ssącego l200 2.5 HP
Witam, tak jak w temacie mam l200 z 2012 roku silnik 2.5 go, najechane 230 tys.
Tak ostatnio sporo czytam apropo czyszczenia kolektora ssącego w dieslach że to ważne bo tam może być niezły bajzel w środku, stąd moje pytanie demontował ktoś kolektor ssący i czy dużo z tym zachodu?

zbyszekm2 - 23-10-2018, 08:25
Temat postu: Re: Czyszcenie kolektora ssącego l200 2.5 HP
lysek777 napisał/a:
Witam, tak jak w temacie mam l200 z 2012 roku silnik 2.5 go, najechane 230 tys.
Tak ostatnio sporo czytam apropo czyszczenia kolektora ssącego w dieslach że to ważne bo tam może być niezły bajzel w środku, stąd moje pytanie demontował ktoś kolektor ssący i czy dużo z tym zachodu?

Czyścić trzeba jak najbardziej. Trochę pracy to kosztuje, przygotowane musisz mieć nowe trzy uszczelki pod kolektor ssący.

lysek777 - 23-10-2018, 19:09

Bez wyciagania pół silnika da się ten kolektor wyciągnąć?
Z tego co patrzyłem to on jest patrząc od przodu za silnikiem w stronę kabiny...
A jakie trzy uszczelki musiałbym mieć?

zbyszekm2 - 24-10-2018, 11:11

lysek777 napisał/a:
Bez wyciagania pół silnika da się ten kolektor wyciągnąć?
Z tego co patrzyłem to on jest patrząc od przodu za silnikiem w stronę kabiny...
A jakie trzy uszczelki musiałbym mieć?

Zadzwonisz to ci dobiorę 602673905

lysek777 - 03-11-2018, 23:53

A czy w l200 rocznik 2012 są klapy w kolektorze dolotowym?
zbyszekm2 - 14-11-2018, 11:27

lysek777 napisał/a:
A czy w l200 rocznik 2012 są klapy w kolektorze dolotowym?

nie ma

Mondo_cane - 27-11-2018, 15:13

Szanowni.
podbijam temat. Podejrzewam, że po przebiegu 140 tysięcy km warto zajrzeć w te rejony (kolektory dolotowe, zawór EGR, głowica). Możecie wskazać sensowny warsztat w Warszawie by wykonać taki serwis?

lysek777 - 06-07-2019, 14:18

Co do czyszczenia to ja mam 237 tys km także napewno tam jest bajzel szczególnie jak zdejme rurę z IC i patrzę za klapa gasząca to widzę dużo czarnego mazidla.
Także czyszczenie przesadzone, ale powie mi ktoś jak wyczyścić kanały w głowicy żeby jakis kawałek nie dostal się pod zawór?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group