Outlander II GEN Techniczne - [II 2.0 DID] Spada podciśnienie przy wciskaniu hamulca, turb
szeryf85 - 13-11-2018, 11:47 Temat postu: [II 2.0 DID] Spada podciśnienie przy wciskaniu hamulca, turb Witam,
od jakiegoś czasu walczę z niedoładowaniem turbiny. Zacząłem od sprawdzenia podciśnienia, okazało się że gruszka jest nieszczelna, została wymieniona razem z wężykiem, co pomogło połowicznie (turbo wstaje w miarę normalnie, ale nadal niedoładowuje, ciśnienie zadane na poziomie 2300, ciśnienie generowane przez turbo na poziomie 2000).
Zacząłem sprawdzać wartość podciśnienia, wpiąłem się z manometrem w wężyk idący do puszki z zaworkami (n75 i jeszcze jakieś 2. są zespolone w jednym pudełku), ale nie przez trójnik tylko zamiast tej puszki, czyli do pompy było podłączone tylko serwo. Po odpaleniu silnika podciśnienie osiąga wartość ok 0,6 bara, tak się utrzymuje przez kilkanaście sekund, po czym rośnie do ok 0,75 bara, po przegazowaniu rośnie do ok 0,88 bara. I teraz przy wciśnięciu hamulca spada do 0,8 bara, a po puszczeniu do 0,66 bara. Z tego co wiem, to przy wciskaniu hamulca podciśnienie nie powinno spadać.
Drugie pytanie, czy podciśnienie na wyjściu z zaworka n75 do turbiny (manometr podłączony zamiast gruszki) powinno być na poziomie 0,55 bara na wolnych obrotach?
Pozdrawiam
|
|
|