To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero Pinin - poszukuje mechanika znajacego sie na silnikach GDI

ArekKol93 - 25-11-2018, 13:51
Temat postu: poszukuje mechanika znajacego sie na silnikach GDI
Witam jestescie moja ostatnio deska ratunku poniewaz juz nie wiem co mam zrobic ze swoim piniem. Auto nie wkreca sie powyzej 4,5 tys obrotow , bylo juz u kilku mechanikow ale zaden nie potrafil tego zrobic . Ostatni Pan czyscil pompe wtryskowa ale po krotkim czasie znow cos podchodzilo i problem wracal , gdy sie juz wkrecal normalnie na odbroty to na wolnych nie chodzil czwarty cylinder. Moze ktos mial taki problem w swoim mitsubishi i podzieli sie cennymi radami co mozna zrobic w tej sytuacji.
Moze ktos zna namiar na dobrego mechanika ktory naprawi mojego pinina 2.0 GDI , okolice tarnowa, dębicy lub cos z podkarpacia badz małopolski . Z góry dziekuje.

plecho1 - 25-11-2018, 16:03

Z którego roku jest to auto? Czy kontrolka silnika sygnalizuje jakieś błędy silnika?
ArekKol93 - 25-11-2018, 19:14

Auto jest z 2001 roku , błąd p0170 problem z układem paliwowym
Tak jak pisałem auto po wyczyszczeniu pompy chwilę chodzi ale na wolnych obrotach nie działa czwarty cylinder

Bizi78 - 25-11-2018, 19:54

ArekKol93 napisał/a:
Ostatni Pan czyscil pompe wtryskowa

Jestem ciekawy czy chociaż filterki wymienił.
Tutaj jest fajny filmik z naprawy.
https://www.youtube.com/watch?v=el9fEHg3bzo

ArekKol93 napisał/a:
gdy sie juz wkrecal normalnie na odbroty to na wolnych nie chodzil czwarty cylinder.

To może jest problem z wtryskami :? .

Skontaktuj się najlepiej ze Zbyszkiem z forum, może coś doradzi.

[ Dodano: 25-11-2018, 20:05 ]
Z prawej strony masz opis z manual co można dodatkowo sprawdzić.
-przednią sondę
-przepływkę



Dodatkowo w GDi warto co pewien czas wyczyścić przepustnicę.

ArekKol93 - 25-11-2018, 21:18

Macie jakiś namiar na tego Pana Zbyszka i z jakiej miejscowości on jest?
Bizi78 - 25-11-2018, 21:24

Drugi koniec Polski.
Zbyszek jest moderatorem działu.

romek atomek2 - 26-11-2018, 11:28

btw p0170 = P0170 Fuel Trim Malfunction
a to może być wszystko - ecu nie jest w stanie skonstruować dobrej mieszanki ..
a może zacznij od Evoscana ? zobacz czy Ci lambda żyje - jak się zachowuje MAF sensor
na wykresach i cała reszta ..z ciśnieniem paliwa na listwie włącznie.

ArekKol93 - 26-11-2018, 15:25

Nie znam się na samochodach nie mam pojęcia jak to sprawdzić dlatego szukam jakiegoś sprawdzonego mechanika
romek atomek2 - 28-11-2018, 10:57

ArekKol93 napisał/a:
Nie znam się na samochodach nie mam pojęcia jak to sprawdzić dlatego szukam jakiegoś sprawdzonego mechanika

nie znałem się na samochodach do puki nie kupiłem pinina ..

dość że wdzięczny w naprawach - jak traktor prosty w rozbieraniu i składaniu przy ograniczonej ilości narzędzi. To brak dobrych mechaników od GDI w moim regionie Polski. A dość miałem "a może to" .. a "może to to" .. nie tyle brak mechaników jest problemem, co brak porządnych diagnostów - bo mechanik wymienia jedynie co mu wskaże diagnosta jako przyczynę.

plecho1 - 28-11-2018, 11:05

Tak jak napisał romek atomek2, jest to dość trudny silnik dla wielu, a może i dla większości, mechaników i najczęściej jak właściciel sam się za naprawę nie weźmie to albo w końcu auto sprzeda albo straci wiele kasy na mechaników którzy niby wiedzą ale w rzeczywistości będą tylko wymieniać części a Ty będziesz oczywiście za to płacił.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group