OFF ROAD - [PYTANIE] Kinetyk i Pajero IV - uchwyty fabryczne
gshesiu - 06-12-2018, 12:01 Temat postu: [PYTANIE] Kinetyk i Pajero IV - uchwyty fabryczne Czy do uchwytów seryjnych (przód i tył) w PIV można bezpiecznie podpiąć linę kinetyczną , czy raczej trzeba by się obawiać że seryjne uchwyty odstrzelą od auta przy szarpnięciu ?
Zuzia - 09-12-2018, 19:54
To że odstrzelą to może być najmniejszy problem , bardziej prawdopodobne jest przekoszenie budy. Staraj się unikać kinetyka są inne sposoby na uwalnianie auta. No chyba że się nie da to ostatecznie kinetyk. Najrozsądniej i tak jest nie ładować się w lagier po klamki.
gshesiu - 09-12-2018, 19:57
Co do możliwości przekoszenia to wina braku ramy ? Pytam ogólnie i na wszelki wypadek czy można w PIV kinetykiem się ratować.
way - 09-12-2018, 20:44
Nie wiem jak PIV, ale PIII ma dwa uchwyty z przodu więc oprócz kinetyka bierz ze sobą np. pas do drzewa i zahaczaj za oba- tu gość na filmie tłumaczy: https://youtu.be/ta0xWzwbEeg?t=214
Zuzia - 09-12-2018, 22:20
gshesiu napisał/a: | Co do możliwości przekoszenia to wina braku ramy ? Pytam ogólnie i na wszelki wypadek czy można w PIV kinetykiem się ratować. | Tak dokładnie brak ramy ,nawet te z ramą mocno dostają w du.. szarpane za jeden punkt.Jak szarpniesz okazjonalnie raz czy dwa razy i jest jeszcze zdrowy to może wielkiej szkody nie zrobisz. Chyba że kładziesz już krzyżyk na tym autku i masz je tylko do zabawy, do takich celów wolę małe pudełka z ramą,taniej zabawa wychodzi.
Georg - 13-12-2018, 10:42
gshesiu napisał/a: | Pytam ogólnie i na wszelki wypadek czy można w PIV kinetykiem się ratować. |
Jeżeli już, to na dobrym syntetyku; strzały stalówką, to rozszczelnienie zgrzewów i korozja na węzłach konstrukcyjnych.
DonVito - 25-12-2018, 19:28
Kinetyk z założenia jest syntetyczny.
Musi się rozciągać.
|
|
|