To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę Kupić Outlandera - Outlandera 1Turbo

cerutti - 08-01-2019, 16:17
Temat postu: Outlandera 1Turbo
Witam serdecznie.
Zwracam się z prośbą o ocenę egzemplarza
https://www.otomoto.pl/of...-ID6BBdvR.html?
W dziedzinie Outlandera jestem laikiem i nie chciał bym się miło rozczarować.
VIN JMBXNCU2W6U008260
Każda opinia mile widziana.

Bzyk_R1 - 09-01-2019, 09:42

Cześć!

Na początku czeka Cię walka z nadkolami bo niestety jest już bardzo źle. Zdjęcia niewiele pokazują, musisz zwrócić uwagę na typowe bolączki modelu, sanki pod spodem, ogólnie korozja, kolektor wydechowy. Sprawdź jak hamuje i czy ładnie wstaje od 3500rpm bez szarpania czy CE

Ogóle po podliczeniu wkladu początkoego, blacharki, instalacji LPG i innych które wyjdą, nie liczył bym na cenę poniżej 25.000pln

cerutti - 09-01-2019, 21:50

Dziękuję za odpowiedz.
Co masz na myśli pisząc kolektor wydechowy? Lubią pękać ?oraz jaki jest koszt instalacji
gazowej ?

Bzyk_R1 - 10-01-2019, 17:10

cerutti, tak jest to wada fabryczna O1T. Około 80% egzemplarzy które oglądałem miała pęknięty kolektor na pierwszym cylindrze. Co do instalacji to ceny za dobrej jakości instalację z poprawnym montażem i strojeniem z AFR są w granicach 3000-3500zł, w większych miastach pewnie drożej. Jak myślisz w przyszłości o podniesieniu mocy to jeszcze parę stów trzeba doliczyć na wydajne komponenty.
cerutti - 11-01-2019, 21:04

Jeszcze raz mam głupie pytanie nowicjusza. Czy Outlander 2.0T w układzie wydechowym powinien mieć dwie rury wydechowe z lewej i prawej strony czy tylko z prawej strony, patrząc od tyłu.
Bzyk_R1 - 11-01-2019, 22:19

cerutti, normalne wersje miały jeden komin po prawej stronie, za dopłatą można było dostać dwie końcówki Remusa takie owalne ;-)
W@sio - 13-01-2019, 01:00

Bzyk_R1 napisał/a: