[07-XX]Lancer CYxA Techniczne - Regulacja hamulca ręcznego
kamilox4 - 10-01-2019, 15:29 Temat postu: Regulacja hamulca ręcznego Chciałbym podciągnąć hamulec ręczny. Do tej pory regulowałem śrubką pod hamulcem ale gwint się skończył i nie da rady więcej. Pewnie trzeba wyregulować w tylnym kole. Jest to jakaś skomplikowana operacja? Posiada ktoś instrukcję jak to zrobić?
miśko1977 - 11-01-2019, 01:22
Zdjąć tarcze tylne , sprawdzić grubość okładzin szczęk i jest tam regulator, którym możesz rozeprzeć szczęki kręcąc nim (numer na zdjęciu 52301)
kamilox4 - 14-01-2019, 07:20
Wielkie dzięki
sdaro - 06-02-2019, 21:52
Witam.
A jak dostać się do tej śruby regulacyjnej w podłokietniku?
Auto kupiłem niedawno i już przy zakupie widziałem, że ręczny łapie bardzo wysoko.
Na początek chciałbym sprawdzić jak wygląda regulacja przy rączce ręcznego a dopiero potem wezmę się za tylne koła.
Odkręciłem dwie śruby w schowku podłokietnika ale co dalej? Jak pociągnąć, gdzie coś podważyć żeby jakoś to wszystko rozłożyć? Trochę się boję, że coś urwę
kamilox4 - 07-02-2019, 07:01
Śruba regulacyjna jest na dźwigni hamulca ręcznego nie w podłokietniku. Niepotrzebnie rozkręcałeś. Osłona wychodzi bez problemu, na zatrzaski jest. Delikatnie podciągnąć do góry i wyjdzie.
https://zapodaj.net/b64a23161c6e0.jpg.html
Robert_N - 07-02-2019, 10:58
Tutaj masz schemat demontażu tunelu:
https://megawrzuta.pl/download/684dc72d63ac2aa871a3814c57c07a25.html
sdaro - 08-02-2019, 20:36
Serdeczne dzięki. Teraz mi się sprawa rozjaśniła. Jutro biorę się za regulacje .
and482 - 07-10-2019, 17:42
Witam dzisiaj Lancek mial przeglad i slabo hamuje reczny na lewym tylnym kole ;/;/ jest mozliwosc podciagniecia jednego koła na lince ? pacjent 2013 rok 1.6
[ Dodano: 27-09-2020, 12:17 ]
Witam rozebrałem tylne koło tarcza sciagnieta ... pytanie jak stoje obok auta przodem to w ktora storne krecic tym regulatorem zeby zwiekszyc sile hamowania recznego ?? dokrecac w czy odkrecac to srubke (numer na zdjęciu 52301)
tyku - 27-09-2020, 13:17
and482, Przetłumaczone translatorem:
3. Zdjąć zaślepkę z otworu regulacyjnego tylnej tarczy hamulcowej. Następnie włóż śrubokręt z płaską końcówką, aby obrócić regulator w kierunku strzałki (aby rozszerzyć szczękę), aż szczęka hamulca postojowego zetknie się i nie będzie można już obracać tarczy. Cofnij regulator w przeciwnym kierunku o pięć nacięć.
4.
przestroga Należy uważać, aby liczba wycięć dźwigni hamulca postojowego mieściła się w standardowym zakresie. Jeśli liczba karbu jest zbyt niska, może to spowodować wciąganie tylnego hamulca.
Wyreguluj skok dźwigni hamulca postojowego do standardowej wartości, obracając nakrętkę regulacyjną. Po regulacji sprawdź, czy nie ma luzu między nakrętką regulacyjną a dźwignią hamulca postojowego.
5. Po wyregulowaniu skoku dźwigni hamulca postojowego, podnieś tył pojazdu. Zwolnij hamulec postojowy i obróć tylne koła, aby upewnić się, że tylne hamulce nie ciągną.
and482 - 02-10-2020, 10:15
3. Zdjąć zaślepkę z otworu regulacyjnego tylnej tarczy hamulcowej. Następnie włóż śrubokręt z płaską końcówką, aby obrócić regulator w kierunku strzałki (aby rozszerzyć szczękę), aż szczęka hamulca postojowego zetknie się i nie będzie można już obracać tarczy. Cofnij regulator w przeciwnym kierunku o pięć nacięć. Żadnej strzałki tam nie widziałem
carlo72 - 08-11-2020, 19:06
Witam Panowie,
Zaciągając ręczny coś strzeliło pod podłokietnikiem jak nigdy
Dźwignia teraz lata jak bez linki.
Ktoś mi podpowie, jak dobrać się do dźwigni jak zdemontować tunel, plastiki itp.
Niestety linki wrzucone wyżej nie działają.
grzesiopol - 09-11-2020, 12:31
Dział download, ściągnij sobie workshop manual.
carlo72 - 11-11-2020, 10:19
[ Added: 11-11-2020, 09:25 ]
Temat ogarnięty.
Po rozebraniu tunelu ukazał mi się taki widok. Śruba regulacyjna odpadła z kawałkiem gwintu
Nie wiem czy ten model tak ma, ale pierwszy raz udało mi się urwać stalową linkę, jest moc
|
|
|