To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero II - [2.8 D] Demontaz szyberdachu

seb100 - 16-01-2019, 16:58
Temat postu: [2.8 D] Demontaz szyberdachu
Podpowiedzcie jak wyjac sama szybe z szyberdachu bo musze przesmarowac prowadnice, a nie chce mi sie demontowac calej podsufitki. Ewentualnie jak przesmarowac cale prowadnice bo strasznie ciezko otwiera sie szyber wrecz trzeba mu pomagac reka.
pit44 - 17-01-2019, 13:08

Witam ja smarowalem linki idące po krawędzi szyberdachu i pomogło kilka razy otwierając i zamykając teraz jest super
seb100 - 17-01-2019, 13:21

W dokładnie gdzie są te linki?
pit44 - 17-01-2019, 14:43

Po lewej i prawej stronie są takie spirale w rowkach to właśnie to

[ Dodano: 17-01-2019, 14:50 ]
Szyberdach musi być otwarty i wtedy widać je od góry

seb100 - 27-01-2019, 16:45

Czy te spirale są widoczne od góry po otworzeniu dachu czy idą z boku ?

[ Dodano: 10-02-2019, 20:24 ]
Wracam do tematu,
Linki nasmarowane, ale jak nasmarowac te części prowadnic którę są z tyłu szyberdachy. Dach się strasznie ciężko otwiera, trzeba mu pomagać ręką, zamyka się trochę lepiej. Jak beż zciągania podsófitki przesmarowac całe prawadnice a nie tylko te częsci które są widoczne po otworzeniu szyberdachu?

[ Dodano: 19-02-2019, 17:56 ]
Podrąże jeszcze temat szyber nasmarowany zamyka sie ok, ale jest problem z otwieraniem. Po nacisnieciu przycisku tyl sie opuszcza do otwierania i szyber staje trzeba go popchychac reka zeby sie otworzyl. Po otworzeniu zamyka sie sam bez pomocy.

Ferrotyp - 26-04-2020, 08:55

Odkopie, sam robilem niedawno, moze sie przyda. Zeby zdemontowac/wymienic szyber w longu zdejmujesz cala podsufitke. Zaopatrz sie w kolki montazowe, najlepiej rozporowe okolo 5mmszer na 8 wys. Idziesz od tylu do przodu, najpierw gorna listwa przykrecana, pasy trzecich foteli (nie pogub dystansow) raczki do trzymania, plastiki boczne gorne (metalowe zatrzaski na plastikowych wypustach i plastikowe kolki). Sruby montujace wszystkie swiatla masz pod szkielkami, sciagasz jak do wymiany zarowek. Sruby przycisku szyberdachu pod plastikiem power roof. W przedniej podsufitce masz do zdjecia uchwyty boczne, słoneczka, przednie lusterka osłony słupków. Szyber waży około 30 kg. Jest przykrecony do dachy na okolo 16 srub, 2 z tylu, 4 z przodu, po 4 po bokach. Przed odkrecaniem odepnij gumowe przewody odwadniajace. Ja odkrecilem wszystkie boczne, fotele na max zaglowki do gory, piluzowalem tyl, odkrecilem przednie (wczesniej rozpiac kostki szyber) polozylem sam przod na fotwlach i odkrecilem przod. Jesli chcesz wyczyscic prowadnice musisz odkrecic szybe, sa pod czarnymi zaslepkami. Sruby na leb nasadowy 10, po 2 na zaslepke. Kladziesz szyber na fotelach i kedziesz stojac na zewnatrz auta. Bardzo wazna rzecz przy ponownym montazu. Zwroc uwage, czy szyba jestopuszczona w dol. Czy nie jest podniesiona do pozycji zamknieta. Przy momtazu moze się klinowac, a tak sama znajdzie pozycje. Dodatkowo, z przodu (przy przycisku szyber) masz koleczek pozycyjny stelazu szyberdachu. Zanim zaczniesz skrecac calosc sprawdz czy wszedl na miejsce, w razid czego popraw.
Lotnik1414 - 28-04-2020, 20:56

Da się zdjąć samą szybę:-) trzeba odkręcić na szynach te mosiężne blaszki na dwa "philipsy" później zamknąć szyber i odkręcić mocowania od szyby(są pod czarnymi plaskikami) i na patencie szyber wychodzi:-) żałuję że nie nagrałem filmiku bo dziś miałem szybę na zewnatrz


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group