To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[02-06]Lancer CS0 - Lusterko zewnętrzne prawe

plone - 02-02-2019, 13:17
Temat postu: Lusterko zewnętrzne prawe
Witam,
czy ktoś z Was orientuje się gdzie można dostać lusterko zewnętrzne prawe w kolorze A39 ??

Przeszukałem internet i znalazłem jedynie lusterka w innych odcieniach, prawe z anglika, albo sam obudowę, która na pierwszy rzut oka pasuje odcieniem.
Przyznam od razu, że to mój pierwszy samochód i jestem kompletnym laikiem, dlatego wybaczcie moje pytanie - czy w takim wypadku opłacalne będzie kupienie lusterka w innym kolorze i zmiana obudowy (laik podoła czy oddać mechanikowi?) czy polakierowanie jej na pasujący odcień? Druga sprawa to skąd się dowiedzieć ilu pinową wersję potrzebuję?

Przy okazji urwania lusterka przytarłem też trochę drzwi i tutaj moje kolejne pytanie - czy w takich sytuacjach robi się polerkę czy lakieruje całe drzwi. To jest mój samochód doświadczalny, więc nie specjalnie płacze z powodu obcierki, ale żeby to wyglądało chociaż ciut bardziej estetycznie chętnie bym coś z tym zrobił pod warunkiem, że nie będzie to się wiązało z wchodzeniem w duże koszty.

Byłbym wdzięczny za sugestie.
Z góry dzięki za wszelką pomoc.

rudi88 - 02-02-2019, 19:51

Jeśli twoje lusterko było z elektryczna regulacja i podgrzewaniem to potrzebujesz pięcio pinowe.
Skontaktuj się z tą firmą: https://allegro.pl/oferta/lusterko-lewe-prawe-mitsubishi-lancer-03-07-6941432187#shippingInfo może mają akurat na stanie w twoim kolorze. Odbiór osobisty mieli w Jabłonnej.

Balon - 03-02-2019, 01:16

a były nieelektryczne? bo jakoś mi się wierzyć nie chce że istnieje regulacja manualna ....
plone - 04-02-2019, 08:25

rudi88 napisał/a:
Jeśli twoje lusterko było z elektryczna regulacja i podgrzewaniem to potrzebujesz pięcio pinowe.