To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - Outlander nie pali! pompa paliwa?

bizislawek - 06-03-2019, 18:17
Temat postu: Outlander nie pali! pompa paliwa?
Witam,
Outlander po tygodniowym postoju przestał palić tzn kręci ale nie odpala.
Pali na plaku i teraz ma pare pytań:
- jak sprawdzić czy pompa paliwa działa?do pompy dochodza 4 kabelki: żółtoczarny, niebieski czarny i czarny. Popiołem miernik pod kostke idąca do pompy i na przewodzie niebieskim daje 5,5V - na zapłonie, na wyłączonym zapłonie daje 0.
- na podłączonej pompie raczej nie słychać pompy choć nie mam pewności, nie zwracałem na to uwagi
- czy są jakieś bezpieczniki/przekaźniki do pompy?
Macie jakieś pomysły?

Bzyk_R1 - 06-03-2019, 18:32

Jaki model i rocznik? Dwa kluczyki są? Na obu nie pali?
Bizi78 - 06-03-2019, 18:34

bizislawek napisał/a:
- czy są jakieś bezpieczniki/przekaźniki do pompy?

Tutaj masz pokazane umiejscowienie przekaźników.



Bezpiecznik chyba jest pod maską nr. 24 15A.

Ogólnie warto sobie ściągnąć choćby instrukcję obsługi z forum dla outkaI :wink: .

bizislawek - 06-03-2019, 18:58

Outlander 2.0 2004, Na drugim kluczyku również nie działa.
Przekaźniki pozamieniałem miejscami i również nic.
Wszystkie bezpieczniki sprawdzone.
A jak sprawdzić na krótko pompę - czy działa, bo nie chce spalić w razie jakbym coś źle podłączył.

Bizi78 - 06-03-2019, 19:09

Tutaj masz info z manuala dla rocznika 2006.
Tylko jak poczujesz opary przed podpięciem to lepiej sobie daj spokój, chyba że chcesz spalić auto.


bizislawek - 06-03-2019, 19:41

Pompa nie daje oznak życia, jutro jeszcze raz sprawdzę ale wygląda na to że jednak czeka mnie wymiana. A co najlepsze tydzień temu sprzedałem pompę paliwa bo kiedyś źle zinterpretowałem usterkę.
Dzieki za pomoc. :wink:

Bzyk_R1 - 06-03-2019, 20:21

bizislawek, to szukaj z każdej wersji, czy to 2.0, 2,4, czy turbo pompa ta sama. Oczywiście z turbo "dziwnym" trafem jest droższa... :evil:
bizislawek - 06-03-2019, 20:26

Bzyk_R1, ale są dwie wersje na dwa i na trzy węże wchodzące do pompy. U mnie jest na trzy. Nie ma tego dużo na allegro.
Bizi78 - 06-03-2019, 20:41

Pompy były dwa rodzaje do 2004 i po.
Jedne miały wtyczkę a do drugiej jakieś dziwne podłączenie na nakrętki.



Mam nadzieję, że Zbyszek nie obrazi się za fotki :wink: .

Bzyk_R1 - 06-03-2019, 20:50

bizislawek, w zależności czy było 2WD czy 4WD to różniły się górą obudowy. Pompa jak podrzucił Bizi78, ma jeden wylot. Kwestia konektorków to najmniejszy problem. Zobacz jakie masz i taką zamów. Ja zmieniałem na DW200 to całą wtyczkę lutowałem ze starej bo DW200 miała po prostu wyprowadzone przewody luzem specjalnie żeby była bardziej uniwersalna.
Bizi78 - 06-03-2019, 20:58

Co do wężyków podpinanych do obudowy modułu pompy to zależy od napędu.
-2WD = 2 wężyki
-4WD = 3 wężyki
:wink:

Co do pompy to najlepiej sprawdzić po vinie, no chyba że masz już wyciągniętą.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group