To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - Check engine

tomek7456 - 07-03-2019, 10:44
Temat postu: Check engine
Witam. Pacjent Carisma 1.8 gdi polift. Problem taki ze auto nie odpalalo. Wymienilem przepustnice wszystko wrocilo do normy auto palilo jezdzilo po 30 km zaczal mrygac check engine i auto stracilo kompletnie moc zasieg obrotow od 1700 do 2200 i strasznie dlugo soe wkreca. Po odpieciu przeplywki wszystko wraca do normy. Podpinam przeplywke odpalam jade 30 km i znowu to samo. Ktos wie co moze byc nie tak?




Wczesniej auto odpalalo na zimnym jak igla dopiero jak sie nagrzal byly problemy. A teraz po weekendzie szukam dalej i po odpaleniu obroty stoja na 2.tys zakres obrotow od 2 do 4.5 tys. Co najlepsze wrzucam bieg to obroty spadaja i w miare jakos jedzie. Wybijam bieg wrzucam luz i znowu obroty 2 tys i check engine.

Bizi78 - 07-03-2019, 10:52

Zacznij od sprawdzenia błędów i podaj rocznik auta :wink: .
plecho1 - 07-03-2019, 11:04

Jeśli tomek7456 nie kłamie :) i silnik na pewno ma 125KM i znaczki na masce i na klapie są czerwone to auto jest po pierwszym lifcie czyli jeszcze starsze niż 2001 więc błędy da się sprawdzić bez kompa tak jak jest opisane tutaj
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1981

tomek7456 - 07-03-2019, 12:45

2000 rok 1.8 gdi 125 km. Blad przepustnicy i tpsa i blad ukladu paliwowo wtryskowego. Mozliwosc pompa wc. Myslalem jeszcze ze katalizator zapchany i nie przepuszcza spalic dlatego sie dusi i wyskakuje blad na przepustnicy
plecho1 - 07-03-2019, 14:00

A możesz podać kody błędów?
Tu masz ciekawe tematy o pełnej diagnostyce
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568
A tu o pompie i ogólnie o układzie paliwowym
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=45213



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group