To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Cari 1,8 GDI] Braki mocy, spalanie

mlun - 06-04-2007, 00:47

To że końcówka rury jest czarna to normalne w tych silnikach. A co rozumiesz przez wysoki i bieg i niskie obroty? Bo jesli załozmy bieg 5 i 1,5k-2k obrotów to cudów się nie spodziewaj:P
saphire - 06-04-2007, 07:36

GDI zaczyna ciągnąć dopiero od 2,5 tys a tak juz wyraziście to dopiero od 3tys ciągnie (przynajmniej jeśli chodzi o skrzynię automata)
Robson86 - 06-04-2007, 09:31

fular napisał/a:
i zmianie oleju na 10W30.

...a na jakim oleju jezdziles do tej pory :?:
pozdroo

mlun - 06-04-2007, 14:52

Prawdziwa jazda zaczyna sie przy 4k wzwyż :twisted:
Robson86 - 06-04-2007, 17:05

fular napisał/a:
A co ze spalaniem, 10 l/100km jest ok? Przy jeździe w mieście, krótkie odcinki, raz w miesiącu trasa?

jesli sa spore korki to moze i palic wiecej :twisted:
(ciagle ruszanie i stawanie...itp)
ale przy normalnej jezdzie (czyli takiej bardziej plynnej) jakies 8-9
przynajmniej ja tak mam...
pozdrawiam

Anonymous - 06-04-2007, 17:49

Wydaje mi się że 10l/100km to przyzwoity wynik w końcu auto ma 1,8 pojemności i 125 kucy więc coś tam spalić musi. Moja Cari pali przy jeździe po Łodzi 10,5 non stop z klimą, i jak dla mnie jest ok. Dodam ze nie sprawdzam jak daleko wskazówka obrotomierza wchodzi w czerwone pole, no może czasami :biggrin:
Robson86 - 06-04-2007, 17:54

ja np. bardzo czesto korzystam z "funkcji" ECOGDI :twisted:
w miescie staram sie jezdzic tak aby jak najczesciej sie palila ta "kontrolka" :mrgreen:
Pozdroo

Matejko - 07-04-2007, 03:14

mnie sie wydaje przy moim spalaniu nie schodzacym na miescie ponizej 11-12l/100km ze spalanie 10l/100km w miescie przez gdi jest jak najbardziej w normie, napisze po raz kolejny, miasto miastu nie rowne, dopiero jesli w trasie spalanie bedzie wydawalo nam sie wysokie nalezy sie zastanowic nad tym co moze byc nie teges w autku, ale jesli w trasie jest ok, to poprostu tyle w miescie dany silnik bedzie palil (krotkie przebiegi, ssanie 85% czasu)
mlun - 07-04-2007, 12:22

Nie wiem ale dla mnie przy 1,5k na 3 to byle jaki silnik beznyznowy złapie"muła"
Robson86 - 07-04-2007, 12:34

mlun napisał/a:
przy 1,5k na 3 to byle jaki silnik beznyznowy złapie"muła"
prawda jest taka ze zeby silnik benzynowy "dobrze jechal", to potrzebne sa obroty w okolicach max momentu obrotowego, czyli w Carismie GDI 3750obr/min.
pozdroo

saphire - 07-04-2007, 12:49

A filtry powietrza i paliwa wymieniałeś? Kółka masz już na letnich napompowane do 2.4? Świeczki jak się mają i kiedy były wymianiane? Przepustnica kiedy była czyszczona?
Robson86 - 07-04-2007, 12:51

saphire napisał/a:
napompowane do 2.4?

u mnie pisze ze z przodu musi byc na 2,2 a z tylu na 2,0 :wink: :P
pozdroo

Matejko - 07-04-2007, 13:06

a co z przepustnica, bodajze masz elektroniczna moze nie dziala za dobrze ??
saphire - 07-04-2007, 14:00

Robson86 napisał/a:
u mnie pisze ze z przodu musi byc na 2,2 a z tylu na 2,0 :wink: :P
pozdroo


Owszem, o ile nie przekraczasz 160 :) ale jeśli przekraczasz to trzeba nabić extra więcej o 0.4 więc nawet do 2.6 przód i 2.4 tył - ja na stałe mam nabity przód na 2.4 i tył na 2.2


szczeslaw - 07-04-2007, 14:09

saphire napisał/a:
Owszem, o ile nie przekraczasz 160 ale jeśli przekraczasz to trzeba nabić extra więcej o 0.4 więc nawet do 2.6 przód i 2.4 tył - ja na stałe mam nabity przód na 2.4 i tył na 2.2

A częściej jeździsz z prędkościami powyżej 160 czy poniżej?
Zbyt duże ciśnienie w oponach powoduje szybsze zużycie środkowej cześci bieżnika i gorszą przyczepność. A wszystko dlatego, że środek opony wybrzusza się.
No chyba, że jeździsz na profilu poniżej 55 to ok - możesz nabić nawet więcej.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group