L200 Techniczne do 2005r. - [2.8TD] Konwerter i koło zamachowe - pomocy z identyfikacją
RogerIZ28 - 24-04-2019, 18:12 Temat postu: [2.8TD] Konwerter i koło zamachowe - pomocy z identyfikacją Witajcie
Będzie trochę długo, ale chcę przedstawić całość sprawy.. Rozpadło się w mojej L200 (automat) koło zamachowe (zwykłe) i trochę ruszyło konwerter
Auto jest z 2004' co więcej przeznaczone było na rynek emiratów arabskich
Szukając konwertera i koła natknąłem się na problem, myślałem że silnik 2.8TD (bo taki mam) 4m40 występował z jednym automatem, konwerterem kołem itp... czyli najłatwiej szukać gratów z Pajero II
Niestety w tej Lce skrzynia itd najwyraźniej jest już 'nowszego typu'
Tak wygląda koło zamachowe w Moim L200 2.8 TD automat
https://drive.google.com/file/d/1ayyMqFG6SKZH6sYR0CQDg6YuLyaeI5QX/view?usp=sharing
Tak wygląda koło zamachowe w Pajero II 2.8TD automat
https://1.allegroimg.com/s400/03ddd3/4a58a04b421baf1a5ab45ecb3e61
Tak natomiast wygląda koło zamachowe z Pajero III 3.2 GDI..
https://e.allegroimg.com/original/0169bf/c777122e454183548371aa82d10e/MITSUBISHI-PAJERO-III-KOLO-ZAMACHOWE-AUTOMAT
Jak widać wszystko się zgadza na pierwszy rzut oka, przeglądałem wszystkie koła z wszelkich mitsu automatów.
Podobnie ma się konwerter - oto mój konwerter z L200 2.8TD
https://drive.google.com/file/d/1oq7MU4meXwfZXXbsvuAazI665d8igvB8/view?usp=sharing
Konwerter z Pajero 2.8TD
https://a.allegroimg.com/original/0333a4/227be12f404180033b340e92975d/Skrzynia-automatyczna-Pajero-2-8Td-Reduktor-ideal
Konwerter z Pajero 3.2DiD
https://a.allegroimg.com/original/0c52a7/6ecde29a473bba1944ede0633e6a
Jak widać bez mierzenia zdecydowanie to wygląda wszystko na 3.2DiD niż 2.8TD z Pajero
Moja skrzynia biegów L200 2.8TD
https://drive.google.com/file/d/1-IJwH4F_TYYZul66kuCDoJGKTKbhk_df/view?usp=sharing
Skrzynia biegów 3.2DiD
https://a.allegroimg.com/original/038b7b/0443610f4387ad6de0f2c33b53cb/SKRZYNIA-AUTOMAT-REDUKTOR-PAJERO-III-3-2-DID-Rodzaj-skrzyni-Automatyczna
Tylko 3.2 ma ten wałek wychodzący ze skrzyni dwu stopniowy. Z 2.8TD czy z 3.5GDI itd jest zupełnie inna
Wydaje mi się więc że powinienem szukać gratów z 3.2DiD, nie mniej nie znalazłem konwertera o identycznych numerach, co oznaczają te oznaczenia? np te duże 'RC' na ogół piszę na nich C2, i zupełnie inne numery na każdym...
Numer z mojego konwertera:
https://drive.google.com/file/d/1GLZrx_4pX2tBBrDBwYuKx5GqHSp8N3ta/view?usp=sharing
Ktoś jest w stanie jakoś pomóc? Na co patrzeć, może ktoś tutaj ma takie graty na sprzedaż? a może ten konwerter jest ok? (mechanik mówi że ta oś wchodząca w silnik jest pokiereszowana-widać na foto wyżej i dlatego trzeba wymienić)
Marcin
pawel80 - 15-06-2019, 12:53
sprawdź sobie po numerze win numer części http://japancars.ru/index...alog/mitsubishi
i potem szukaj po numerze OEM części bedzie ci łatwiej i szybciej znajdziesz gdzie wytepowały w jakich modelach
|
|
|